De bloeddruk was 113-59. De drukkosten zijn dan goedkoper want hun bestellen die kaartjes ook gewoon via dat boek. Want als je uit een boek besteld dan betaal je 70 euro drukkerskosten en ik betaal nu 40 euro drukkerskosten omdat ze het zelf drukken.
Ben trouwens nog niet buiten geweest.. Heb lekker vanochtend de verwarming aangehad dus hierbinnen heerlijk warm.. En heb me fleece deken nog
Zo helemaal ingepakt voor Berlijn nu maar hopen dat niet over een paar minuten mijn vliezen breken, dan is al mijn werk voor niets geweest.... @Sanjor: ik vind beide gedichtjes erg leuk.... maar ik persoonlijk neig meer naar de eerste. Wij hebben ongeveer als tekst (weet het niet meer precies hoor): ik was hun eerste wonder, nu hebben papa en mama een tweede donder. ik mag u dan ook laten weten, dat mijn zusje ... zal heten! Ik heb de kaartjes gewoon uit een boek uitgezocht trouwens, heb er 90 besteld.... (was net iets goedkoper als 100) en hoef er maar iets van 70 te hebben.
@Tamara: Jouw gedichtje is ook echt super Ik neig zelf ook meer naar de eerste hoor! Alleen moet mannetje vanavond even kijken wat hij wil.. Waarschijnlijk gaat hij zelf iets verzinnen.. Krijg niet echt hoogte van hem wat hij wil
Oh, ik ben trouwens ook echt wel heel nuttig bezig, ik heb het koffertje voor onze kleine meid ingepakt:
zo even bijwerken, heb de luiertas van stokke die erbij hoort. belachelijk duur maar ach, je moet het ergens aan uitgeven.. en heb er nog eentje bij de kruitvat gehaald. waren toen in de aanbieding voor 12 euro ofzo. moet zeggen dat ik degene van de wibra ook wel gaaf vond maar 3 is een beetje veel.. heb de kaartjes zelf ontworpen bij poobies.nl. heel simpel maar die bestel je pas als ze er is natuurlijk. wel al 58 enveloppen geschreven van de 60 die ik besteld had. dus bestel denk 62 kaartjes. als ik nu nog niet aan diegene gedacht heb, zijn ze het vast niet waard. over een uurtje naar de vk. zal wel niks zijn. en trouwens, ik mag als eerste he!!! ik ben als eerste uitgerekend dus jullie moeten allemaal wachten.. . als ik hier lees dat jullie voor zijn, dan kom ik het even terugstoppen!! dus samenknijpen die benen.. nog 10 dagen.. verder hier totaal nog geen gevoel van iets dat moet lijken op een bevalling dus.. we wachten weer af. gelukkig vriendje vandaag ook vrij en vnvnd de verjaardag van schoonmoeders dus gezellig wat te doen. blijven ook lekker eten dus hoef niet te koken!! nou ga maar eens douchen. kwamen pas om half 12 uit bed.. lekker gezellig kleppen met een bakkie thee en dan blijf je liggen he!! oh ja en hier schijnt de zon.. zit ook vlak aan zee... lekker!!
Mijn man heeft alleen al gezegd; "daar ga ik echt niet mee lopen hoor".... :x Is goed, mag hij mijn koffer tillen, neem ik het babykoffertje!
Hoi iedereen... wat rustig nog hier... ik ben nu 37 weken en 5 dagen... dat was destijds de dag dat Jelle geboren werd. Nu hoop ik toch nog wel minstens een week te wachten eigenlijk. Maar verder bij andere meiden hier dus ook nog weinig activiteit. Vanochtend heerlijk uitgeslapen tot 11 uur, dat was niet verkeerd Morgen kan ik weer uitslapen als ik wil, want dan is Jelle naar het KDV. Ik had voor Jelle als luiertas een rugzak die bij de wandelwagen zat, maar vond dat eigenlijk helemaal niet zo handig. Ziet er ook niet uit, zo'n rugzak. Dus heb ik nu gewoon een leuke tas gekocht die ik daarna gewoon als ruime handtas kan gaan gebruiken. Lekker veel vakjes/ritsen erin, dat is wel makkelijk. En een los verschoningsmatje erin gekocht. De enveloppen van de geboortekaartjes liggen hier ook al klaar; wij hebben adresetiketten uitgeprint en erop geplakt, niet eens hoeven schrijven dus. Wij hebben er dit keer 75 besteld, zullen er zo'n 60 nodig hebben dus nog voldoende reserve. Ik vind zelf een gedichtje wel leuk, mits niet al 'te lief'... maar m'n vriend vindt zoiets ook niks. Maar nou laten wij toch een tekstje op het kaartje zetten: 'Om een lang verhaal kort te maken: Ik ben er!' Vond ik ook nog wel geinig, lekker simpel Tamara, jouw gedichtje is ook leuk!! Veel plezier in Berlijn als je dit nog leest
Haaaaai, Jeetje wat wordt hier gekletst zeg!!!! Kinderwagen: wij hebben de Stokke Xplory...lekker hoog, dus heel makkelijk voor mij! Hij rijdt ook superfijn. Geboortekaartjes...wij hebben allebei een grote familie dus daar al heel wat kaartjes aan kwijt! Gedichtje: Zo klein, zo mooi, zo bijzonder. Welkom in ons leven, groot wonder. Dat heeft ook te maken met de weg die wij af hebben moeten leggen om zwanger te raken. Tamara, wat fijn dat je naar Berlijn mag! Wel goed op jezelf passen he!? Charlie, jij mag voor hoor, haha, maar we willen wel snel volgen! Roosviceetje is idd wel heel rustig, zou zij toch voor zijn?! Poppedopje, wat een schattig koffertje! Misschien is het idd leuk om voor het kindje alles in een apart koffertje mee te nemen...hhhmmm...eens kijken waar ik die misschien kan scoren, want we hebben nie heel veel hier in het dorp. Zou de Action die hebben!?? Eveline, wat lekker dat je uit hebt kunnen slapen!!! Dus Jelle werd 'vandaag' geboren! Gek he, dat je er nu misschien nog wel 2/3 weken kunt lopen! Hier, Het rommelt wel weer af en toe, maar zo minimaal dat ik echt niet denk dat het iets wordt. Zal wel voorwerk zijn weer...maar dat moet ook gebeuren! Charlie, succes bij de vk! Ik ga weer! SMAK
luiertas: Wij hebben de zilvergrijze easy walker qtro, daar heb ik een zilveren luiertas bijgekocht, staat erg leuk. Als de beeb geboren is hang ik er nog wel een leuke sleutelhanger met lintjes oid aan, nu is 'ie nog een beetje saai. geboortekaartje: Wij hebben een geboortekaartje laten ontwerpen bij fientje en co. Erg mooi geworden. We hebben er 100 besteld en gaan er rond de 90 versturen. De enveloppen krijgen we pas op de dag dat de kaartjes binnen komen, dus ik kan nog geen adressen schrijven. Ik heb nu alles op adresstickers uitgeprint, dat lijkt me wat makkelijker als dat ik het alsnog moet gaan doen. Moet ook nog even postzegels halen bedenk ik me nu. Verder is hier vandaag niet veel nieuws te melden, alleen dat ik het nu echt heeeel erg zat ben. Zou graag een dutje willen doen, maar heb er nog twee rondlopen en m'n man is nog steeds hard aan de wc aan 't werk en heeft nu natuurlijk geen zin om op twee ruzieënde kleuters te gaan letten.
Het koffertje komt bij de Action vandaan! Volgens mij iets van 1.99 euro, erg weinig in elk geval! En ze hebben heel veel kleurtjes!
Ik beloof niets hihi.... En ik denk en hoop niet dat ze nog 10 dagen zit eigenlijk.... dan moet je dus wel zorgen dat jij "te vroeg" bevalt he?!!?! Als jij nou van het weekend bevalt dan kunnen wij erna. Deal?
Iedereen nog bedankt voor het veel plezier wensen in Berlijn. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan, moesten van de bekkenfyio en de gyn een rolstoel lenen zodat ik daarin kan zitten om nog wat van de stad te bekijken. Lijkt me echt helemaal nix om erin te zitten, lijkt dat je je echt voelt zitten maar we hebben het voor de kleine over. Wij hebben trouwens een bugaboo kinderwagen.... Hadden bij Isa de creme bekleding, nu een knalroze.... Ja Roosviceetje is echt super rustig, misschien ligt ze wel in het ziekenhuis ofzo??? Ben benieuwd!!!
Fijn weekend in Berlijn! Gewoon lekker in een rolstoel rond laten rijden hoor, laat ze maar kijken! Als je moet lopen ben je het zo zat en ben je de rest van de dag ook niets meer waard. Bij mijn tweede zat mijn baarmoedermond trouwens nog potdicht met 42.2. Ik kon dus niet gelijk aan 't infuus en kreeg gel. Ze hadden er bij gezegd dat het misschien wel een tijdje zou duren voordat het echt ingeleid zou worden. Rond 10 uur kreeg ik de 1e keer gel, rond de middag vroeg ik of ik naar een andere kamer gebracht zou kunnen worden omdat ik me nogal aan m'n buurvrouw ergerde. Ik had wel wat last van m'n rug, maar verder nog niet echt weeen. Rond 1 uur hebben ze me naar de verloskamer gebracht, ik dacht dat ze daar voor de 2de keer gel zouden gaan inbrengen. Maar wat bleek.... ik had al rond de 5/6 cm ontsluiting. Het infuus hoefde er niet eens meer aan en de weeen begonnen ook gelijk. Iets over drie uur is onze dochter geboren. Zo zie je maar.... dat je met een dichte baarmoedermond binnen 5 uurtjes kan bevallen!
Oh, dat vind ik ook wel een goede, daar ben ik voor! Bij mij mag dan wel iets langer dan 10 dagen hoor, vooruit, omdat ik de laatste op de lijst ben!