Hier was de nacht ook niet super... had denk ik iets van oefenweeën ofzo, weet ik het. In ieder geval amper geslapen door een vervelend gevoel continu, nu ik ben opgestaan is dat eigenlijk pas weggezakt. Fijn weekend iedereen!
Ik heb ook slecht geslapen vannacht en voel me gewoon sacherijnig! :x (eigenlijk zonder reden..) Ik heb zin om lekker terug m'n bed in te gaan en m'n dekbed over m'n hoofd te trekken.... Maar ja, het gaat wel weer over, zullen we hopen. Verder weinig nieuws te melden, ik heb totaal geen idee dat het 1 van deze dagen zou kunnen beginnen. Fijne dag allemaal! (Misschien kom ik nog wel even kletsen vandaag als m'n sacherijnige bui over is! )
Hier ook een nacht gerommel gehad......Maar verder dan dat niets.....Misschien komt het ook wel door mijn medicijnen??? Ik mag me vandaag om 11.00 uur melden op de verloskamers.....ben heel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.....of niet.... Toen ik belde hoe laat ik mocht komen gaven ze aan dat het een drukke nacht is geweest met veel bevallingen!!! Dus toch effect van de volle maan Helaas niet op ons.... Ik neem in ieder geval mijn tas mee......ook stond in de planning om vandaag te gaan oefenen met de maxicosi......ik heb echt geen idee hoe ik dat ding in de auto vast moet zetten.....dus vandaag nog maar eens even goed voor gaan zitten.....Wel raar dat ie al meegaat terwijl we waarschijnlijk gewoon zonder poppetje naar huis komen..... Zodra ik terug ben laat ik het even weten! Iedereen vast een fijne zaterdag!!!
nou ik heb eigenlijk heerlijk geslapen.. geniet er maar van nu het nog kan. af en toe een krampje maar dat mag geen oefenwee genoemd worden dus ja..wachten maar. vriend is vandaag de hele dag weg met een vrijgezellenfeest dus vandaag maar niet. anders heb ik zo,n beschonken persoon naast me staan... hihihi. nou nog een week en dan gaan we over datum. raar hoor, dat het zo dichtbij komt.. kan ik toch ook niet helemaal bij. hier volgens mij ook nog geen prop verloren maar wel ook erg last van afscheiding maar dat heb ik eigenlijk de hele zwangerschap al maar word idd wel wat erger. miss ook een teken?? nou geniet van de dag maar hier is het baggerweer dus ga niet heel veel doen denk..
Goedemorgen meiden! Ook hier heerlijk geslapen! Vandaag even m'n mannetje wat aandacht geven, dus kom niet kletsen... Maar hou jullie wel in de gaten X
Ggggrrrrrrrr...hier ook nog niks... Gisteren wel weer wat rommelen, maar je kon er al wel vanuit gaan dat dat niet door ging zetten, zo weinig was het! Ik schrijf ook mee in het deel vruchtbaarheidsbehandelingen en dan het verlengde wachtbankje, allemaal meiden die via een vruchtbaarheidsbehandeling zwanger zijn geraakt en ik was nu aan de beurt... Lees ik net dat bij iemand gisteravond de vliezen zijn gebroken! En ze is vandaag 37 weken en 5 dagen!!! IK WAS EERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:x:x:x:x:x Haha...erg he...vind het wel heel spannend voor haar hoor en hoop dat alles goed gaat, maar je stelt je er zo op in dat jij aan de beurt bent en dan gaat er iemand voor...en ik ben er een beetje klaar mee nu! Sappie, succes! Ben benieuwd of je al wat meer weet! Die maxicosi in de auto zetten stelt geen drol voor. Mannetje en ik ook met z'n tweeën bij de auto, met zo'n boekje wat erbij zat, maar wijst eigenlijk wel voor zich! Zo gebeurd! Dus wel druk qua bevallingen vannacht...hhhmmm...wij hebben er weinig van gemerkt! Charlie, da's idd niet fijn als er een beschonken man naast je bed staat! Dus wacht idd nog maar even met bevallen!!!! Eliza, dus lekker chagerijnig!?! Kan gebeuren he, soms moet je er gewoon aan toe geven en dan moet iedereen je maar lekker met rust laten! Ik had dat gisteravond, alleen mijn mannetje snapt dan niet zo goed dat hij even op de achtergrond moet verdwijnen, die gaat me dan juist allemaal vragen stellen en me proberen op te vrolijken!! En dan val ik uit en dan is het: jezus, wat ben jij chagerijnig!!! JA ALS JE DAT WEET, LAAT ME DAN MET RUST! Poppedopje, gezellig, je mannetje wat aandacht geven, heeft hij het nodig, haha! Die van mij is net terug van z'n werk (werkt 1x in de 3 weken een halve dag op zaterdag) en die is nu buiten met de hond spelen... Dus eigenlijk zou ik wat aandacht van hem moeten krijgen! hihi! Eveline, dus ook een rotnacht gehad! Wat vervelend dat je er helemaal niet van kunt slapen! En dan zakt het af als je op bent, da's nou ook wat! Misschien lukt het om vanmiddag even de oogjes dicht te doen?! Sanjor, wat balen dat je ribben zoveel pijn doen! Schopt jullie kindje er veel tegenaan dan?! Hopen dat het beter wordt...anders misschien een paracetamol?! Slijmprop: ik heb niet het idee dat ik hem al verloren heb. Moet dat trouwens echt voordat er verweking ofzo is?! Want als ik woensdag naar het z'huis ga en ik heb nog geen slijmprop verloren, kan ik er dan vanuit gaan dat er nog niks is gebeurd?!? Ik kijk 's nachts ook nooit hoor, als ik naar de wc ga, maar het lijkt me dan dat er toch wel iets op je wc-papiertje achterblijft of in je inlegkruisje.... Ik ga even eten! Fijne dag! Liefs Loesie
hoi hoi damens Hier ook een zware nacht gehad. heel veel buikpijn en vanmorgen nog steeds is nu gelukkig weg want het was alleen hele erge buikpijn en niet echt harde buiken. Hier ook geen idee of ik de slijmprop ben verloren want als ik 's nachts naar de wc ga ben ik soms slaapdronken hihi. Nou vanavond lekker uit eten. dus dan mag het ook nog niet komen morgen maakt me niet uit hihi. Fijne dag allemaal ga even lekker op bed.
Hoi meiden! Veel een slechte nacht gehad zeg! Misschien een voorbode @Sappie: Heel veel succes! ben erg benieuwd. @Loesie: das balen he! Als iemand je voor is terwijl die eigenlijk nog zou moeten wachten Wij moeten misschien ook maar even oefenen met de maxi cosi.. Anders staan we daar straks met een kind en krijgen we dat ding niet in de auto hihihi. Net naar de Gamma geweest.. We moesten nog een deur hebben voor de babykamer.. Hebben we even vervoerd in ons mini autotje Hahahaha was geen gezicht. Achterklep open.. veel wind.. Nou ik ga het rustig aan doen.. Alles doet nog steeds een beetje zeer.. Steken in me buik.. Bah. Is trouwens een goed idee van een paracetamol als me ribben weer zo pijn doen.. Ik weet niet wat ze doet.. Volgens mij niet schoppen. Heb het alleen als ik lig (op me zij) dus misschien is het gewoon de druk die erop komt te staan? Ik kan trouwens ook echt niet op me rug liggen.. Hebben jullie dat ook? Fijne dag meiden!
Vanavond is het toch volle maan? Ik ben benieuwd Hier redelijke nacht gehad, kan al tijden niet goed meer slapen, idd alleen op mijn rechterzij en niet links en helemaal niet op mijn rug, dus heb ik idd ook last van! @ sanjor: das zeker onhandig een deur in een klein autootje maar nu de babykamer helemaal af? Ik heb vanmiddag echt een paar steken gehad die ik nog nooit heb gevoeld, dus ik ben erg benieuwd wat dat betekend, al zegt iedereen dat ik overtijd ga lopen want dat 'hoort' in de familie, ik hoop dat ik de uitzondering ben maar ja we zien wel. Nog leuke plannen vant weekend?
Ik dacht dat volle maan al was geweest? Of niet?! Vandaag 23-10-2010 hadden we ook als mooie datum staan Dus ben benieuwd ja! @happygirl: Ja we hebben de kinderkamer nu af. Moet alleen nog een schommelstoel in.. Maar die moet nog geverfd worden.. We zijn hem aan het spuiten maar is nu zo slecht weer dat het niet verder lukt.. Ik heb vanavond een verjaardag.. Helemaal geen zin in.. Maar laat me gezicht even zien en ga dan snel weer weg Morgen lekker dagje niks samen met me mannetje Hij moet alleen van mij 2 planken ophangen en stofzuigen
He meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties......Ik ben weer thuis hoor! Het was weer een lange dag in het ziekenhuis (inmiddels kennen we ze wel bijna allemaal). Weer een hele rij testen gehad (mijn arm kan amper bijkomen van al dat bloedprikken.....) Bijna 2 uur aan het CTG gelegen, maar de conclussie is uiteindelijk; Bloeddruk netjes (gek he, met die pillen......), bloed netjes, kindje doet het netjes.....Laat nog maar even lekker zitten...... Dus we konden uiteindelijk weer naar huis, toch nog die rot-boodschappen gehaald (inclusief alvast twee pakken muisjes....) Maar goed, hoef alleen maar aan te wijzen wat ik wil, en verder doet mijn vriend alles..... Thuis gekomen toch maar even geoefend met de maxicosi.....stelt inderdaad niets voor, maar nu blijkt weeeeeeer dat onze auto toch niet echt de perfecte gezinsauto is.....:x We hebben een Citroen C4, vier jaar geleden nieuw gekocht......toen wij onze kinderwagen gingen kopen, en later eens gingen proefrijden met het ding, en dus het ding inklapten om in de kofferbak te doen, bleek dat onze niet al te kleine kofferbak te klein was! Tja, auto kan niet zomaar weg, en mijn kinderwagen wilde ik ook niet weg doen......Als ik de (sport)banden van onze kinderwagen afhaal (gaat heel simpel....) dan past het allemaal net aan..... Maar nu blijkt (als we met z'n drieen in de auto gaan) dat een maxicosi.....en wij hebben de citi....dus ook niet zomaar op de achterbank past.....moet eerst de voorste passagiersstoel een heel eind naar voren......of we moeten de airbag voorin eerst uitzetten en zelf achterin gaan zittten.....Je verwacht dat toch niet met zo'n nieuwe wagen!!!!!! :x:x Het was gisteren van vrijdag op zaterdag om 03.53 precies volle maan... dus dat hebben we gemist met zijn allen.......Op naar de volgende (misschien toch wel de offcieele uitgerekende) datum! Het wachten gaat nu toch wel lang duren
Hmhmhmmmm, wij hebben ook de C4. Duurt wel iets langer voor we het echt gaan uitproberen, ben pas in febr uitgeteld. Welke wandelwagen heb jij? Maarre.... weer welkom thuis, maar effe afwachten nog he?
@Sappie: Blij dat alles goed was Wel raar van je bloeddruk hoor! Maar ja. Als alles goed is dan klagen we niet toch! Over je auto.. Das ook Kl.. Wij hebben een toyota starlet.. 3 deurs. We hebben nog niks gepast hahaha Ben te bang dat het niet past Maar we gaan er binnenkort toch aan geloven. Wij kunnen de wielen er ook onderuit halen dus dat is wel makkelijk.. Pff mannetje heeft gekookt.. SUPER Pittig!! Dus niks eten voor mij Rij wel langs de mac zo onderweg naar de verjaardag hihihi (vindt ik helemaaall niet erg) Wij willen wat anders doen dan beschuit met muisjes.. Maar weet niet zo goed wat? Iemand ideeen?
@sappie25 gelukkig weer thuis! Je bent precies evenlang zwanger als ik. Vind je het niet erg dat het nog even mag blijven zitten? van mij mag het echt wel komen hoor, soms ben ik het echt wel een beetje zat, maar ja de laatste loodjes he Met die auto is ook niet handig zeg! Wij hebben eigenlijk ook nog niks getest in de auto, ook de kinderwagen niet, dus hoop dat het gaat passen. @sanjor: lekker de mac heb ik ook wel zin in haha! verder hebben wij voor het bezoek wat thuis komt gewoon beschuit met muisjes, maar op ons werk bakken we zelf cake en dan met slagroom en muisjes, is net iets lekkerder en ongezonder
We hebben een Mutsaerts trans4mer combiwagen (vergelijkbaar met mutsy transporter). Ik wilde persé een drie-wieler maar mijn vriend dus een vier-wieler......uiteindelijk deze gekozen omdat hij vier wielen heeft maar toch de uitstraling en gemak van een drie-wieler. Ook hebben we een neutrale kleur genomen omdat we toen nog niet wisten wat het ging worden (week 16). Ow, die bloeddruk......ik word er niet goed van.....soms voel ik me gewoon perfect (los van de kwaaltjes die we allemaal wel hebben, bijvoorbeeld de vermoeidheid) dan is mijn bloeddruk dus torenhoog, en als ik me dus k*t voel dan is mijn bloeddruk perfect...... Stiekem had ik wel een beetje hoop dat ze vandaag zouden beginnen met inleiden.....ze mag inderdaad wel eens komen . Aan de andere kant hebben we zolang geprobeerd om een zwangerschap te behouden (7 jaar bezig en 6 miskramen, allemaal voor de 11e week + buitenbaarmoederlijke zwangerschap) dat we het ook wel fijn vinden dat ze zolang mogelijk blijft zitten en het gewoon goed blijft doen.....Het is gewoon haar tijd nog niet.... Ik begin, en dat klint misschien heel raar, nu pas een beetje te genieten van mijn zwangerschap (en is het is al bijna voorbij...........Ik blijf bang dat het nog steeds mis kan gaan, maar kan het steeds beter loslaten en geloven..... We hebben er ook heel bewust gekozen om in de dit ziekenhuis te bevallen (LUMC in Leiden). Ook al is het dus ver weg (met spitstijd zijn we zomaar een uur bezig....)voor ons, en moeten we er zeker wekelijks naar toe.....Je kunt je misschien wel voorstellen dat we in de afgelopen 7 jaar veel ziekenhuizen hebben meegemaakt. Bij dit ziekenhuis hebben we beide een goed gevoel...... Muisjes vinden wij eigenlijk ook heel burgerlijk......en ik heb voor cupcakkes gekeken.....zit hier een vrouwtje in de buurt die ze echt heeeeeeel mooi kan maken.....Maar DUUUR!!! Ik kwam voo 60 cupcakes uit op 159 Doe dan maar gewoon een beschuitje.....Ik zou zelf ook wel willen proberen om ze zo te maken, of zo'n mooie taart....Maar ik mag zelf niet op pad om te gaan shoppen voor ingredienten......en spullen enzo....dus ik moet het echt ergens bestellen......laat dan maar hoor! Niks mis met een beschuitje, hihihihih (vind het zelf niet eens lekker.....) Ik heb ook heel lang getwijfeld aan geboortebedankjes.....uiteindelijk ook maar besloten om dat niet te doen.....weer omdat ik het toch zelf wil doen, maar dat dus niet kan..... Het geboortekaartje idem; we hadden een heel leuk kaartje op het oog, maar daarbij bleek dat je zelf nog moest knutselen.....(er moest nog een invouw in, en een applicatie opgeplakt) Nou ik zie mezelf straks al helemaal zitten te knustelen als ik bevallen ben.......NIET DUS.... Dus ook hier maar gekozen voor makkelijk.....bellen en klaar! Dat was het wel weer......ik kan trouwens heerlijk slapen met mijn medicijnen......ieder nadeel heeft dus ook zijn voordeel Oh en ik heb het water in mijn mond staan bij de gedachten aan een BigMac menu......mmmmmmm......krijg mijn vriend helaas niet zover.....en ik mag zelf dus niet meer rijden met die pillen......:x
Ik had een driedeurs auto, maar toen ik even met die maxi-cosi achterin zat te klooien heb ik toch op een gegeven moment een vijf-deurs auto gekocht, vond ik wel een stuk fijner. Cake met muisjes lijkt me ook wel wat. En je hebt ook nog iets van geboortesuikers ofzo, of chocolaatjes met van die roze/blauwe spikkeltjes. Maar wij gaan toch maar gewoon weer voor de beschuit met muisjes, lekker traditioneel. Ik heb maar vast 2 pakjes gehaald... blauwe. Dus in geval van een meisje moet in ieder geval de eerste kraamvisite het maar met blauwe muisjes doen
Mijn buurmeisje maakt geboorte-cupcakes, je kunt haar eens mailen? www.lintsie.nl En deze: Marktplaats.nl > Cupcakes met marsepein op maat gemaakt - Restaurants en Cateraars in Alphen aan den rijn, Zuid-Holland Zijn er vast nog meer te vinden.
Ik heb beschuit met muisje in de kast staan. En bij de hema kan je van die choco flikken kopen met spikkeltjes erop/ Je hebt witte chocolade met roze en witte spikkeltje en melk chocolade met blauwe en witte spikkeltje. En natuurlijk heb ik ook doosjes geboorte suikers Naar mijn idee als je een taart haal en je krijg heel de week bezoek blifjt dat niet een hele week goed:S en je kan moeilijk elke dag verse taart halen. Cake met muisje is wel een leuk idee