de mama's, rond 4 november bevallen!

Discussie in 'De mama's' gestart door roosviceetje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    hier past de kinderwagen ook net in de auto we hebben een bmw cabrio dus niet zo hele groote kofferbak.
    Heb de maxi niet geprobeerd maarjah zien we dan wel hihi. Gister avond een paar beste steken gehad. deed onwijs zeer

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Haaaii meiden!

Eindelijk weer eens een goede nacht gehad:D Maar 1 keer eruit voor de wc!! Ben heerlijk half 10 opgestaan. Wist niet wat me overkwam;) hihihi

Cake ipv beschuit met muisjes lijkt mij ook heel leuk! Of cupcakes. Zag laatst dat je bij Xenos zo'n houder kan kopen waar je de cupcakes in kan doen:)

Alleen ben niet zo goed in bakken:) En wil niet met die pakken van dr Oetker aankomen:p Of is dat niet zo raar?
    Misschien van de week gewoon lekker oefenen en dan ook de smaak testen hahaha.

Ben wel heel benieuwd hoe het met Tamara is! Zo ver in Berlijn!!;)

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Goedemorgen meiden,

Daar was ik ook weer!

Sanjor, wat fijn dat je zo'n goede nacht gehad hebt! Als het dan toch nog niet komt, dan kun je beter goed slapen he?!
    Tuurlijk is het niet raar om van dr. Oetker een pak te kopen, zou ik ook doen! Smaakt toch net zo lekker!?
    Ik vind alleen een nadeel van die cupcakes dat ze heel snel hard worden, ook al doe je ze in folie of een bak/trommel ofzo!
    Dan moet je ook welke dag weer gaan bakken!

Dus ik doe gewoon beschuit met muisjes...weet dat het niet origineel is, maar ik ga me daar echt niet druk om maken!

Auto + kinderwagen...wij hebben nu nog 2 kleine auto's, maar we willen binnenkort wel een andere auto kopen.
    Hebben een stokke xplory en we hebben eigenlijk nog niet geprobeerd of die erin kan...Ook hebben we een golden retriever die ook nog wel eens mee gaat als we naar mijn ouders gaan ofzo, dus we moeten sowieso zorgen dat er een grote komt!

Maxicosi zou ik trouwens wel proberen hoor, stel je moet naar het ziekenhuis en je mag je kleintje mee naar huis en de maxicosi past niet in de auto!! Dan heb je toch een probleem lijkt me zo!

Tamara komt vanavond weer thuis he?! Ben ook benieuwd hoe het met haar gaat!

Mannetje en ik hebben vanmorgen nog 'geklust'...(sex gehad dus, haha!) Hopen dat het helpt!
    Weet wel dat het alleen werkt als je lichaam er ook klaar voor is, maar je weet maar nooit!

Lilmomo, die chocolaatjes zijn trouwens ook wel leuk...misschien dat ik dat er dan nog bij haal!

Sappie, jeetje wat een verhaal joh! Dat wist ik helemaal niet!
    Maar kan me toch wel voorstellen dat je een beetje had gehoopt dat ze je in zouden leiden...
    Jullie kindje is natuurlijk groot genoeg nu, dus daar hoef je niet meer bang voor te zijn!
    Wij kiezen er ook voor om in het ziekenhuis te bevallen hoor!
    En ik snap dat je er nu eigenlijk pas van kan genieten.
    Ik had dat ook wel een beetje hoor. Kon zo moeilijk geloven dat we na al die behandelingen eindelijk zwanger waren dat ik telkens het gevoel had van...het gaat nog wel mis...

Met 9 weken een bloeding gehad, echt helderrood, dus toen dachten we ook dat het voorbij was...wat heb ik gehuild die nacht!
    Volgende ochtend mochten we meteen voor een echo komen en toen bleek er gewoon niks aan de hand!
    Zei gister nog tegen mannetje...zou blij zijn als de hele bevalling achter de rug is en we een gezond kindje mogen vasthouden!
    Ik heb toch nog telkens het gevoel van: Is dit wel voor ons weggelegd...

Dus ik begrijp je heel goed!

Oh en Sanjor, mijn vriendin heeft ook een toyota starlet en daar past de maxicosi heel goed in en de kinderwagen ook. (zij hebben een bugaboo) Dus 3-deurs wil echt niet altijd zeggen dat er niet genoeg ruimte in zit!

Nou...ik ga even verder neuzen!
    Fijne dag en hoop dat er snel blije verhalen binnen komen hier!

Liefs

4. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Hoi Meiden!

Gelukkig geen babytjes gemist :D Wel wat meiden waar het bij rommelt zo te lezen, spannend hoor! Hier gisteren aan het einde van de middag flinke steken in m'n vagina en pijnlijke harde buiken die ik echt weg moest puffen. Van mij hoeft het nu nog niet zo ver te zijn hoor, maar ik vond het ook niet erg dat er wel al wat aan het gebeuren was!

Gisteren hebben we lekker rustig aan gedaan, wat boodschapjes en wasjes en we hebben (éindelijk) een stoel voor de kinderkamer uitgezocht. We wilden heel graag een ouderwetse stoel, eigenlijk het model van een schommelstoel, maar dan geen schommelstoel (dus met vaste poten). Nou, dat is echt niet meer te vinden tegenwoordig, of niet hier in de buurt althans. Dus uiteindelijk naar de kringloopwinkel gegaan en daar stond ie; onze stoel! Alleen moeten we hem nu nog verven, dus mannetje is op dit moment de oude verf aan het afhalen en straks krijgt de stoel een eerste grondverfje. Ik ben helemaal blij!!

Vanmiddag nog op kraamvisite, niet om de hoek (toch zeker wel een uur rijden). Zit er toch aan te denken om alvast maar een vuilniszak en handdoek op de autostoel te gaan leggen, je weet maar nooit... Hoe doen jullie dat? Ik heb maar 1 zeiltje in mijn kraampakket zitten, die is voor op het bed. Maar voor op de autostoel, bank etc. wat doen jullie daar?

Meiden wat is er toch weer veel geschreven! Ik heb even alles bijgelezen, maar ben al weer veel vergeten....

Oh, die maxi cosi; wij hebben de citi, maar kun je die eigenlijk wel op de achterbank zetten? En moet ie dan ook achterstevoren?

Ik heb toen ik de kinderwagen ging uitzoeken al de maten van mijn kofferbak meegenomen en als het goed is, zou het moeten passen. Maar mijn achterbank kan eventueel ook nog (een deel) omlaag en dan past het sowieso!

Wat betreft beschuit met muisjes; ik denk dat ik dat toch ook maar doe. Ik vind het ook niet alles, maar eigenlijk wil ik niet gaan bakken.... Misschien dat ik bij de Hema nog van die witte chocola met roze spikkels haal en een pot met roze-witte snoepjes op tafel zet (bij de Jamin hebben ze roze-witte hartjes en roze-witte muizen, of marshmallows). Zo heb je ook niet dat je mensen zo verplicht om beschuit te eten (terwijl ze net hun avondeten hebben opgegeten :D).

Fijne dag allemaal! Morgen ben ik weer wat vaker online!

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden!

@Loesie: Ja ik vindt ook altijd dat de cupcakes zo snel hard en taai worden.. Las ook dat veel het invriezen??? (kan me niet zoveel bij voorstellen eigenlijk..)
    Misschien ook maar chocolaatjes.. Pff moeilijk moeilijk.

@Poppedopje: Owww het gaat ook al rommelen bij jou:D Maar wel op je beurt wachten he:p hahaha
    Fijn dat jullie een stoel hebben gevonden. Wij moeten hem nog steeds schilderen. Doen we met een spuitbus en moet dus buiten.. Maar het weer werkt niet mee:(

Ik heb alleen een zeiltje op me bed.. Niks in de auto en op de bank.. Bank is al best oud en heb er altijd fleece dekens overheen liggen.. We willen als de kleine wat groter is ook een nieuwe bank kopen.. En de auto.. tjaa.. Misschien daar toch wel een plastic zak inleggen.. Maar ga niet zoveel meer met de auto. Kom er amper in en uit:p Geen gezicht.. En dan doet alles ook zo pijn.

Hier is vriendje de hele dag voetbal kijken:( We hebben maar 1 tv met aansluiting.. Dus wordt voor mij laptop en andere dingetjes doen..

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Oh en Sanjor, mijn vriendin heeft ook een toyota starlet en daar past de maxicosi heel goed in en de kinderwagen ook. (zij hebben een bugaboo) Dus 3-deurs wil echt niet altijd zeggen dat er niet genoeg ruimte in zit!

OHH mooi!:D We kunnen altijd de achterbank ook een deel neerklappen.. Dus maak me niet zo heel veel zorgen..

7. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    jullie moeten die mensen niet zo verwennen!!! gaan ze nooit meer naar huis..:D:D.
    cake, taart... ze kennen een kakie krijgen..;).
    nee hoor. hier krijgen ze ook wel een beschuitje.. als ze aardig zijn.

wij hebben een hyundai 1 20 5 deurs en een stokke.. nou, het past, maar de stokke klapt niet heel klein in.
    en wij hebben de isofix al in de auto zitten dan kan het zo ingeladen worden... dan moet idd als de maxi cosi erop zit, de stoel iets naar voren. zat er aan te denken om de mc voorin te zetten maar ach, vind het wel goed zo hoor. dan maar ietsje naar voren zitten. ik rij wel.;). en we kunnen het altijd nog omdraaien.
    vandaag een verjaardag, heb er zo,n zin in!!!;)
    ik ga vanaf vandaag aftellen.. nog 7 dagen.. heerlijk. (miss + 14 maar toch)
    nou het is in ieder geval beter weer als gister, dus geniet ervan dames!!

8. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Hallo dames,

Heb net eventjes de meeste berichtjes gelezen.

Heelhuids uit Berlijn gekomen, zonder dochtertje...... :(

Morgen mail ik wel even uitgebreid maar voorlopig hier helaas nog alles rustig, lees dat er bij de anderen ook nog geen beebjes zijn.... jammer hoor!!!!

Had echt gedacht dat er bij Sappie inmiddels toch wel een kleintje zou zijn....

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi Tamara!!

Weer heel huids terug:D Alleen zonder kindje.. Das wel balen..
    Maar ben blij dat alles goed is gegaan!!

Ga straks lekker in een warm bad:) Kijken of ik me benen nog kan scheren hahaha. Is echt te erg gewoon nu.

10. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    hey meiden,

Hier gelukkig 2 hele goede nachten gehad....:D
    Veel gedaan het weekend..:D merk wel dat schoonmaken, en met name bukkenmij echt zwaar gaan tegenvallen.. hier ook af en toe steken in buik en vagina, en mijn darmen zijn zo aan het rommelen herkent iemand dat?

@Loesie: sex!!! doen jullie dat nog? wauw!

Ik heb ook altijd gezegd bij mij komen er geen beschuit met muizen in huis maar nu ik nog steeds geen alternatief heb denk ik toch maar dat we ze moeten halen.

Hey Tamara weer veilig thuis, is het leuk geweest?

OOO Sanjor in bad wat zou ik dat ook graag willen maar helaas hebben geen bad

@Sappie, LUMC is bij mij om de hoek... ik ga in een ander ziekenhuis bevallen anders hadden we misschien nog kans om naast elkaar te liggen je weet maar nooit hihihi

Fijne avond allemaal

11. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Hi meiden! Lekker dagje gehad?
    Tamara, ben benieuwd hoe Berlijn was! Je hebt je wel laten rijden toch?

Hier alles rustig, baby'tje vanmiddag was erg lief en mooi!

Wat betreft darmen die rommelen; het schijnt dat je lichaam zich wil legen om zo klaar te zijn voor de bevalling, dus zou best wat kunnen betekenen!

Sex: gisteravond nog :D

Bad; lijkt me ook heerlijk, maar geen zin om het aan te gaan zetten... Blijf lekker lui op de bank hangen!

Meiden, fijne avond, ik zet morgen de computer weer aan (ipv met telefoon internetten) en dan klets ik weer gezellig mee!

12. Ohja.. bad... daar had ik vandaag nog ingewild. Gisteren eigenlijk al, maar toen wilden man en kind :p
    En nu zijn we net thuis van visite, dus even relaxed bankhangen.

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Als je darmen rommelen een voorteken is dan mag het bij mij ook snel gebeuren!!:D Pfff die rommelen elke dag!

Bad had ik echt nodig.. Had allemaal steken in me buik.. kramp.. was misselijk.. Kortom beroerd!
    Hou oppeens ook zoveel vocht vast dat ik niet meer door me knieeen kan en elke stap pijn doet.. *klaagggg:p*

Sex... Dat doen we al weken niet meer:p Doet me gewoon pijn... En heb er echt helemaal geen zin in!

Nou meiden ik sluit zo ook af.. lekker me bedje in en hopen dat er wat gaat gebeuren vanacht:p

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey!!!!

Sanjor, fijn dat het bad lekker was! Wat vervelend dat je zo misselijk was! Dat gerommel herken ik ook, dus goed teken, haha!
    Slaap lekker straks!

Roos, wat fijn dat je 2 goede nachten hebt gehad!!!
    Heerlijk is dat! Dat schoonmaken gaat steeds minder goed dus!
    Ik heb zo snel harde buiken als ik wat doe, dus doe gewoon steeds minder, haha...wel irritant, want wil eigenlijk wel bezig blijven, dan gaat de tijd sneller en misschien helpt de zwaartekracht wat!:)

Bad...ik heb daar niet zoveel mee...we hebben er wel één, want we hadden de badkamer groot genoeg en misschien straks met een kindje is het wel gezellig, maar ik vind snel douchen wel net zo prettig!

Charlie, haha een kakie!!!:D Dat zou wat zijn, maar ze moeten idd niet te lang blijven!

Tamara, wat fijn dat je weer veilig thuis bent! Wel balen dat je nog geen kindje in je armen hebt. Maar misschien is het toch wel fijner om in een vertrouwde omgeving te bevallen, toch?!

Sex...tja...wij hebben hiet hier ook niet heel vaak meer hoor, want ik vind het ook niet superprettig meer en heb niet zoveel zin, maar het idee dat het kan werken, heeft me toch over de streep getrokken om mannetje te verleiden, haha!;)

Tot nu toe heb ik nog niet het idee dat het heeft geholpen!:x
    Verlies wel wat slijm, maar geen prop ofzo en ook geen bloedverlies, dus weet niet of dat wat is...
    En ik heb vandaag wel veel druk gevoelt, echt van die samentrekkingen, maar totaal geen regelmatig en het doet ook niet echt zeer, het is meer een rotgevoel...
    Maar als dat het moet zijn....:(

Aftellen naar woensdag maar, denk dat ik daar maar naartoe moet leven...ook met de gedachte dat ze nog niks gaan doen!

Ik ga nog even verder lezen en dan (hopelijk) lekker slapen!

Tot snel!
    Liefs

15. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Hoi meiden,

Berlijn is erg leuk geweest maar wel erg vermoeiend. De heenreis ging nog wel, heb de helft van de tijd liggen slapen.
    Verder heb ik inderdaad heel de dag in de rolstoel gezeten en 's middags ben ik terug naar het hotel gegaan om te rusten....

Ben wel blij dat het niet in Berlijn is geboren hoor, zaten toch wel heel wat haken en ogen aan en in je "eigen" ziekenhuis bevallen is toch wel fijner denk ik.

Gisterenmiddag veel harde buiken gehad die op den duur om de 7 minuten kwamen en 1 minuut aanhielden, hoera dacht ik nog maar nee hoor.... niets meer. Gisterenavond wel heel de avond misselijk geweest en maar om 19.00 uur naar bed gegaan.

In bad gaan vind ik trouwens ook wel fijn, het lastige is eruit komen vind ik zelf.....

Ik ga ook maar aftellen naar woensdag, als het goed is gaan ze me dan in ieder geval inplannen voor het inleiden. Hope so.....
    Misschien dat het vandaag nog wel komt.... trouwdag van mijn ouders (die overigens al 10 jaar gescheiden zijn)....

En dat jullie nog sex hebben (vooral de dames met BI), wij hebben het vorige week ook nog een keer geprobeert maar ging maar moeizaam....

@sanjor: mijn darmen rommelen ook erg hoor, ben al weken aan de diarree.... Heb ook wel colitis ulcerosa (chronische ontsteking van de dikke darm) maar het zou toch wel fijn zijn als het inderdaad een voorteken was....

O ja en over de auto: heb zelf een fiat punto (5-deurs) maar bij Isa nog een 3-deurs, ging prima hoor. Één van de wielen moest van de kinderwagen af en de maxicosi kon niet achterin maar ging prima. Manlief heeft een hyundia I30 station dus das wel veel makkelijker....

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden!

Fijn dat alles goed is gegaan in berlijn Tamara! En goed dat je lekker in een rolstoel hebt gezeten. Anders is het echt geen doen!

Over het bad nog even.. Ik kwam er ook bijna niet in en uit hoor:p Hihihi. Maar voelde me daarna echt stukken beter. Dus was het helemaal waard:)

Vandaag is me mannetje weer aan het werk.. Is dan altijd wel weer een stuk stiller in huis.. Ga lekker bankhangen vandaag.
    Heb alle grote schoonmaak klussen gedaan en vindt het wel best zo:) Jullie nog plannen?

17. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Goedemorgen dames!

Ik heb vanochtend weer eens lekker lang liggen soezen in bed, lag niet heel diep in slaap, maar had ook echt geen puf om eruit te gaan en dommelde toch steeds wel weer een beetje weg. Mijn arme man, die zal het echt wel lastig vinden dat ik kan blijven liggen en hij gewoon naar z'n werk toe moet.... Het is vandaag inderdaad weer stil in huis, vandaar dat ik weer wat meer achter de computer zit. Wil graag nog een laptop bestellen, maar weet niet zo goed welke....

Hebben jullie een goed weekend gehad? Hier wel, druk nog wel, dat was wel de laatste keer dat we nog zoveel in een weekend proppen zeg... Boodschappen, naar de kringloop, naar baby kijken op een uur rijden.... Respect voor Tamara die gewoon nog even 3 dagen Berlijn doet :D

Ik geloof dat de nesteldrang bij mij nu wel begint te komen... Heb zin om het huis aan te pakken (al komt woensdag de hulp in de huishouding) en ik wil naar de Hema om nog wat nieuw beddengoed te kopen. Verder nog even de film terug brengen die we dit weekend hebben gekeken en bedenken wat voor heerlijk maaltje er vanavond op tafel komt :D

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Poppedopje.. Heerlijk dat je op bed hebt gelegen:) Ik kon weer niet lang blijven liggen helaas..

Wij hebben van het weekend niet veel gedaan..
    Zaterdag boodschappen, even naar de gamma voor een deur en die opgehangen en in de avond had ik een verjaardag.
    Zondag echt helemaal niks..

Wat betreft eeen laptop.. Das moeilijk.. Ik heb een acer maar die is alweer een paar jaar oud.. Vindt het wel een fijn ding.
    Wij hebben niet echt een goede vaste computer.. En vindt een laptop altijd wel handig. Lekker op de bank voor de tv;)

Heb weer een nieuwe buikfoto gemaakt.. Van afgelopen zaterdag..

Wilde hem toch even met jullie delen.. Niet de allermooiste;) hahaha

19. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Heee, wat een leuke en mooie foto! Mooie buik hoor, zit al behoorlijk laag! Ik denk dat mijn buik er ook ongeveer zo uitziet, qua grootte. Wij hebben helaas nog geen grote spiegel, dus kan geen foto maken nu.... En wat een leuke meid :D Had volgens mij nog geen gezicht bij jouw naam gezien!

Ik wil inderdaad graag een laptop om vanaf de bank of vanuit bed ook te kunnen internetten. Maar ik twijfel welke ik wil; aan de ene kant denk ik doe maar snel een goedkope, dan heb ik wat en ben ik er niet te veel geld aan kwijt. Aan de andere kant wil ik graag een mooie, die veel kan (en dan gelijk duur is!) en die ik voor langere tijd goed kan gebruiken, ook als ik ooit nog eens voor mezelf wil gaan beginnen met werk....
    Lastig dus!

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hihihi thnx:)
    Me vriendje heeft hem gemaakt. Had geen zin om een aparte foto te maken zonder gezicht..
    Heb ook het idee dat me buik laag zit.. Maar ze zit soms nog wel helemaal met de billen te vroeten in me ribben hoor! En heb ook nog maagzuur..

En nu de rest:D hihihi

Mijn laptop was maar 500 euro volgens mij.. Ook niet super duur.. En moet zeggen dat hij nog nooit kuren heeft getoond.
    Vindt het een super ding:D

Deel Deze Pagina