En ja hoor... baby nr 2, gefeliciteerd! Het is wel een heftige bevalling geweest zeg. Hopelijk kan je het allemaal een beetje een plaatsje geven en mag je snel opknappen.
Jeetje wat een lange heftige bevalling! Maar gefeliciteerd met jullie dochter, ze heeft een erg mooie naam
Jeeejj!! Missy is de tweede Maar jezus he wat een heftige bevalling! Hoop dat je snel weer een beetje de oude bent en dat jullie meisje snel opknapt! Mooie naam ook! Enne gefeliciteerd natuurlijk!! Nu lekker rusten en dan snel naar huis!
WAUW, nog een baby!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!!! Wat ontzettend heftig, maar wat fijn dat ze wel goed in hebben ingegrepen! Ik hoop dat je snel opknapt en dat je lekker met je kleine wondertje naar huis gaat! Ik ga slapen!!!! SMAK
Charlie80 :30 jaar - 1e kindje-uitgerekend op: 31-10-2010 van een meisje Eliza78: 31 jaar - 4e kindje - uitgerekend op: 1-11-2010 van een ?? Tiktaktoetje: ... jaar - 1e kindje - uitgerekend op 02-11-2010 -bevallen van dochter Tessa op 25-10-2010 EIisah: 25jaar - 1e kindje - uitgerekend oo 04-11-2010 van een meisje! Loesie1982: 27 jaar -1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 van een: ???? Sanjor: 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 van een: meisje Roosviceetje: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 van een: jongen Tamara84: 26 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010 van een meisje EvelineThijssen: 33 jaar -2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010 van een: ???? Sappie25: 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op : 07-11-2010 van een meisje Happygirl86: 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 07-11-2010 van een: jongen Missy29: .. jaar -3e kindje - uitgerekend op: 8-11-2010 -Bevallen van dochter Maya op 25-10-2010! Lilmomo: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 12-11-2010 van een meisje Poppedopje 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 17-11-2010 van een meisje
Gefeliciteerd Missy! Wat een leuke naam ook! Klinkt als een heftige bevalling. Ik vroeg mij trouwens wel af of je zwangerschapssuiker had ivm de lage bloedsuiker van je baby na de geboorte?! Hoop dat jullie snel bij elkaar kunnen slapen, dat zou wel fijn zijn! Wie volgt dames?
JEEEE weer een kleintje erbij VAN HARTE GEFELICITEERD! missy Pffff wat een heftige bevalling, hopelijk knappen jij en je kleintje snel op en kunnen jullie lekker naar huis Ik heb nogal last van steekjes-krampjes weet niet wat ik ervan moet denken... Spannend hoor wie is de volgende??? Slaap lekker meiden
Gefeliciteerd Missy met jullie dochtertje, en weer zo'n mooie naam..... Krijg er weer tranen van in mijn ogen.... ik wil ook!!!
Hallo dames, Alweer 2 baby's geboren!!!!! Wat emotioneel is dat dan toch weer, terwijl je mekaar niet eens persoonlijk kent. Ben benieuwd of er vannacht alweer babytjes bijgekomen zijn en van wie ons nu de volgende zal zijn. Hier alles rustig, eigenlijk moet ik zeggen rustiger als het de afgelopen week geweest is.... Weinig harde buiken, wel veel last van mijn bekken. Morgen weer naar de gynaecoloog 's middags, hopelijk plannen ze me dan in voor de inleiding maar ben stiekem wel bang dat hij zegt ach meissie: we doen er gewoon een weekje bij.... . Ik denk dat ik dan in huilen uitbarst en het effect heeft bij hem..... Ben er inmiddels wel klaar mee, begrijp me goed hoor zwanger zijn is hartstikke leuk maar ben niet meer mobiel en de dagen duren wel erg lang zo....
Tamara, je haalt me de woorden uit de mond meid!!!!! Ik heb en hoop precies hetzelfde! Heb gelukkig een klinisch verloskundige en die zijn heel lief en begripvol, gyn is vaak wat zakelijker, maar ze moeten wel toestemming krijgen van de gyn natuurlijk! Ik zei ook al tegen mannetje, ik ga het morgen niet mooier maken dan het is hoor, dus als ik in huilen uitbarst schrik niet... Had nooit verwacht dit nog eens te zeggen, maar ik ben er ook wel klaar mee...en dan vooral door de pijn, want dat getrappel vind ik heerlijk!!!!! Maar ik verwacht dat ze me morgen nog wel eerst naar huis laten gaan. Mijn collega moest de andere dag om 5.30 in het z'huis zijn, kreeg ze eerst een uur lang een ctg en om 6.30 werd ze aan het infuus gelegd...zodat ze nog de hele dag hebben voor de bevalling! En aangezien ik morgen pas om 13.30 moet, denk ik niet dat ze dan al direct gaan beginnen! Maar donderdag 28 oktober lijkt me ook een leuke dag, whaha! Heb gister wel veel harde buiken en steken gehad, maar had ook een 'drukke' dag, dus misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft gehad! Ik ga zo nog even naar de Kruidvat kijken naar die wikkeldekens. Ik zag gisteravond toen we naar een verjaardag gingen allemaal kartonnen dozen binnen staan, dus hopelijk is het er allemaal nog. Ben er zo druk mee dat ik er vannacht zelfs over gedroomd heb, haha! Ben benieuwd of er nog meer babynieuws komt vandaag! Ik krijg 2 vriendinnen op bezoek, dus kan niet veel langskomen! Niet te veel kletsen he?! Fijne dag! Liefs Loesie
Ik moet morgen pas om 15.50 uur in het ziekenhuis zijn dus ik weet in ieder geval zeker dat ze morgen nix doen.... Ga nu even met dochtertje naar de kruidvat.... Maar Loesie: wie weet begint het vandaag wel bij ons uit zichzelf (van alle stress voor morgen), hihi.....
Hahaha...dat zou mooi zijn he?!?!!? Mag van mij hoor!!! Ben je geslaagd bij de kruidvat?! Ik wel...wat ik tenminste wilde...dacht, kan wel weer van alles meenemen, rompertjes/lakentjes en weet ik al wat, maar eigenlijk heb ik daar wel genoeg van. Heb alleen een wikkeldoek gehaald! En zie nu ook dat hij in de maxicosi kan en da's wel fijn, want dat hadden we nog nie!!!! Liefs!
Gek hè, we voelen ons geloof ik allemaal hetzelfde...... Ik moet straks ook weer naar het ziekenhuis (14.00 uur)......Heb ook al met mijn vriend besproken dat ik alles op tafel gooi, dus een jankbui is niet uitgesloten! Zal me niets verbazen als ze dit "gedrag" wel kennen van vrouwen op het laatst.....vlak voor de afspraak kijken ze nog eens wie ze binnen roepen, zien de termijn en zetten alvast een doos tisseus klaar........Overigens heeft het bij mijn zus een paar jaar geleden wel gewerkt Alleen is ze de dag voor het inleiden spontaan bevallen..... Ik ben trouwens net door het ziekenhuis gebeld......mijn schildklierwaardes zijn niet goed.......:x Moet weer omhoog met mijn medicijnen......en zo blijf je schommelen.....Door als die rust is mijn kleintje best flink aangkomen.....Ze werd een voor mijn rust nog netjes tussen de 6 en 7 pond geschat (3250), maar inmiddels hebben ze er al een 8-ponder van gemaakt, en zo voelt het ook wel! Hoe moet dat er ooit uikomen??????
Goedemorgen dames!! Nog een baby, wow gefeliciteerd Missy! Wat een heftig verhaal zeg, jouw bevalling, hopelijk kun je snel de rust vinden om het allemaal een plekje te geven en mogen de kleine meid en jij snel dicht bij elkaar zijn! Dat was al nummer 2, terwijl de eerste pas het einde van deze week zou moeten komen... .Spannend hoor, wie volgt?! Hoe is het verder? Goed geslapen nog? Sappie, Loes, Tamara; voor jullie ook spannend hoor. Ik hoop dat de gyn's en vk's meewerken aan hetgeen voor jullie het prettigst is! Ik kom net m'n bed pas weer uitrollen. Ik slaap niet heel lekker maar ik heb ook echt geen puf om eruit te komen. Alles doet pijn, ook als ik lig, maar in m'n bed is het dan allemaal net nog even wat draaglijker! Vandaag naar de vk. Die zit ongeveer naast het Kruidvat, dus ik ga straks pas even kijken. Heb geen zin om nu al de douche in te springen en te haasten.... Blijf nog even lekker in m'n joggingbroek rond huppelen En even hier verder snuffelen! X
Goedemorgen meiden! Hier helaas nog geen baby. Gisteren wel meer harde buiken gehad.. en vanacht ook wel.. Maar helaas. Tamara en Loesie: Ik hoop dat ze morgen toch wel wat gaan doen hoor bij jullie! Anders kopen jullie die lui maar om met een doos bonbons hihihi Sappie vandaag weer naar het ziekenhuis.. Spannend!! Ik begin toch wel het idee te krijgen dat ik de hekkensluiter ben hoor Moet morgen wel naar de vk maar weet 100000% zeker dat ze niet gaat zeggen dat ze haar wel eerder kunnen halen omdat ik het zat ben
@Sanjor; ik denk dat ze jouw baby laten zitten! Jij zult de eerste zijn bij wie ze de baby er niet uit halen....
Hier ook nog niks helaas, had gisteravond wel zoiets van begint het nou? Maar toch niet dus. Heb de laaste tijd wel altijd harde buiken, maar kan ook geen dag stilzitten Hier ook alles pijnlijk, ik kan amper slapen omdat mijn heupen zo'n zeer doen, maar ben bang dat ze het niet eerder gaan halen, dus nog minimaal 2 weken dan maar. Ik doe gewoon met Sanjor mee tot het eind Hier vandaag lekker niks, ga vanmiddag naar mijn moeder voor een lekkere voetreflex massage, heerlijk als ze dat doet
Hahaha ja dat denk ik ook poppedopje Ik heb het gevoel dat ik gewoon de allerlaatste ben Als het er maar voor december is he.. hahahha
Hier de pijn echt ondragelijk geworden, moest vanmorgen ook nog op een holletje (en dat gaat niet zo makkelijk...) achter mijn dochtertje aan omdat ze de straat op rende. Na een behoorlijke jankbui bij schoonmoeder en schoonzusje en daarna aan de telefoon met manlief en de poli een vervroegde afspraak om 14.00 uur bij een andere gyn..... Hopelijk word ik snel ingeleid. Als ik niet meer mail dan moet ik blijven in het ziekenhuis, anders horen jullie vandaag nog wel hoe het gegaan is. Dikke kus Tamara