wat een schattig meisje!!gelukkig is de bevalling goed gegaan. genieten maar.. hier vannacht wel wat krampen gehad maar niet echt doorgezet. nu nog wat rugpijn maar zie het vandaag nog niet gebeuren maar ja ze zeggen, het kan ineens opkomen.. dus we wachten verder. net belde vriend al, is ze er al??? nou dan had ik je wel even gebeld hoor schat... nou doe dan zondag maar, dan hebben we nog lekker weekend en ben ik maandag vrij!!! ik zeg, god schat goed hoor als het jou uitkomt..... grappig die mannen!!! ben ook wel heel benieuwd hoe de borstvoeding hier zal gaan.. maar weet wel dat als ik er helemaal moedeloos van word is het klaar hoor.. ik ga het uit alle macht proberen en heb wat cursussen gevolgd, maar wil niet mn kraamweek laten verpesten door zoiets. zoals gezegd, met de fles worden ze ook groot!! krijg wel erg last van mn heupen sinds gister.. heb ik eigenlijk de hele zwangerschap niet gehad.. kan daardoor ook niet meer zo lekker slapen.. maar nog 2 dagen en dan is ze er..(hoop hoop) nou sappie heeft hopelijk vandaag meer geluk...
Tiktaktoetje, dat klinkt als een redelijk relaxed bevallingsverhaal, lekker thuis en vlot, zonder complicaties. Jammer dat de eerste dagen/nachten zo zwaar waren, nu lekker genieten van je meisje! Mooie foto... meeeeerrrr! Sanjor, inderdaad ook al zo'n gladde buik die ik ook al bij Charlie meende te zien. Ik maak m'n buikfoto's vooral gewoon met kleren aan, ziet er wat mooier uit dan bloot Hier ook heel wat gedraai en WC-bezoekjes vannacht, maar nu wel lekker uitgeslapen omdat Jelle naar het kinderdagverblijf is. Hebben jullie dat ook, dat je dan 's ochtends veel beter slaapt, lekkerder ligt, en dat het draaien ook minder moeite lijkt te kosten dan aan het begin van de nacht? Mijn vent is (nog) niet zo bezig met het plannen of voorspellen van wanneer de bevalling zal zijn, ik ook niet echt trouwens Alleen morgen moet het even rustig blijven, want dan moet vriendlief de hele dag weg. M'n baas heeft voorspeld dat het zondag gaat gebeuren (dan is hij jarig). Ik heb wel een beetje het idee dat het straks nog spannend wordt of het op inleiden aan gaat komen of toch nog spontaan komt. Hoop zo op een spontane bevalling, lekker thuis...
@Eveline, Wat een leuke site heb je gemaakt voor Jelle! Echt een hoop verhaaltjes en heeeel veel foto's. Echt leuk voor later! M'n oudste dochter heeft het net allemaal bekeken en wilde natuurlijk alle filmpjes zien. Ga je het voor Jelle's broertje of zusje ook zo bijhouden?
Me buik is NOG gespaard gebleven maar mn billen niet hoor dus misschien dat het nog doortrekt naar me buik..
Ja, dat is wel de bedoeling. Waarschijnlijk komt het er dan op neer dat ik Jelle's site een stuk minder vaak zal updaten (dat is de laatste tijd al een beetje zo), en de babysite wel lekker vaak (hoop ik). Is ook niet heel erg dat ik wat minder tijd ga krijgen voor Jelle's site, want de grootste, belangrijkste ontwikkelingen die elkaar snel opvolgen hebben we nu wel gehad; maandelijks of tweemaandelijks wat nieuwe foto's en een verhaaltje over de belangrijkste dingen is dan wel genoeg. En dan zo'n babietje wat zich helemaal ontwikkelt... ja, dat wil ik wel weer vastleggen. Voor mezelf, voor de kindjes zelf later, voor hun kinderen misschien wel weer, en natuurlijk ook voor opa's, oma's en andere familie/vrienden. Het is niet eens superveel werk (hoewel ik de laatste tijd nooit zin heb om eraan te beginnen, en dan stapelt het zich zo op dat het nog minder leuk wordt ), maar wel een heel leuk naslagwerk. Jelle vindt het nu ook steeds leuker om z'n eigen filmpjes en foto's terug te zien. (Hihi, is het te merken dat ik er wel een beetje trots op ben? )
Hallo allemaal, Ben terug van de gyn en hoera ik mag me maandag melden in het ziekenhuis om 07.30 uur. Dan gaan ze kijken of ik ontsluiting heb en als dit zo is breken ze mijn vliezen. Als ik geen ontsluiting heb dan gaan ze met de gel aan de gang..... De kleine was trouwens gedeeltelijk ingedaald nu dus dat is ook aan de gang. Mijn bloeddruk was 160/95 maar dat vond hij niet zo bezwaarlijk blijkbaar. Het kan dus nog wel even duren voordat onze kleine geboren is maar maandag gaan ze in ieder geval beginnen. Ben zo blij!!!!!!!
@Tamara, Heerlijk zeg, dat ze er maandag aan gaan beginnen, weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Ik zal aan je denken hoor, om 7.30, ik moet er om 8 uur zijn.
Hoi meiden! @Tamara: Wat goed nieuws!! Ben super jaloers! Ik zit er echt helemaal doorheen wil ooookkkk Maare je bloeddruk is idd hoog. Erg apart dat ze er niks over hebben gezegt.. Wat is het hier angstig stil zeg! Zijn er soms meiden aan het bevallen @Hier. Net een heerlijke jankbui gehad. Vriendje schrok een beetje.. Heb het echt helemaal gehad dat zwanger zijn.. Ben ook zo bang voor de bevalling Iedereen die de hele dag vraagt en?? en?? en?? en dan hoe voel je je?? Dat helpt ook niet echt voor de zenuwen. Ga lekker tv kijken en dan vroeg naar bed De klok gaat trouwens een uur achteruit morgennacht.. Ben ik nog eerder wakker en moet ik nog een uur gaan rekken in de avond ook hahaha. Moest er even over klagen
Wat leuk om te lezen dat er weer babies aankomen! Ik kan niet wachten tot onze uk zich aankondigt, voor nu weinig nieuws! Ik voel me sinds twee dagen weer 'normaal' geen buikpijn enzo. Ik heb sinds gister dat ik uk veel minder voel en veel minder hard. Hebben meer dit of moet ik me zorgen gaan maken? Ik voel haar wel heel af en toe en als ik in mn buik prik reageert ze een heeeeel klein beetje, maar zoveel minder als bv 2 dagen terug. Wat denken jullie?
hey meiden, Tis hier idd erg rustig @tamara wat een goed nieuws zeg, idd wel een erg hoge bloeddruk, maar ja de artsen zullen het wel weten.. @Elizah, ik voel de kleine vandaag ook heel weinig en weet ook niet echt of ik mij daar zorgen over moet maken, de vk zei woensdag wel nog dat als ik mij zorgen maakte moest bellen, maar ja ga ik dat nu dan doen. net even met mijn moeder overlegd en die zei gewoon bellen maar wet ook niet of ik mij echt zorgen maak.. Ik heb de hele dag al een beetje een down, duf, niet lekker gevoel. dus ja weet niet zo goed wat ik moet @Sanjor, ik snap dat je het zat ben ( ik ook namelijk) idd morgennacht de klok een uur terug pfff hoop dat ik er niet veel van mee krijg Ik weet nog niet of ik kan slapen wil eerst mijn kleine man voelen..
Ik zie zo af en toe mn buik licht bewegen. Net kreeg ik na een paar minuten een schopje, maar dat was het dan ook. Ik kijk het nog even aan, heb haar net wel zien bewegen dus ik wacht het af. Als ik morgen weer zo'n rustige uk in mn buik heb, ga ik bellen! Het zal vast niks zijn, maar beter het zekere voor het onzekere Ik ga ook pas slapen als ik haar nog een paar keer gevoel heb. Nu maar even serie kijken op de laptop...
Ik voel nu ook lichte bewegingen gelukkig, maar als hij morgen weer zo rustig is ga ik ook bellen denk. idd zekere voor het onzekere.. Ik hoop dat jou kleine zich nog even meld.. Slaap lekker voor straks Liefs Roos
Ik lees net op een ander forum in week 39 dat er een paar meiden waren waarbij de baby ook rustiger was en de dag erna zijn de vliezen gebroken. Misschien bij ons ook Roosviceetje!
Goedemorgen meiden, Wat een verademing om eens 6 uur achter elkaar te slapen en niet wakker te worden van de pijn in mijn bekken, heb van de gynaecoloog temazepam gekregen om de nachten tot maandag nog enigzins dragelijk te maken. Mocht gisteren al blijven als ik dat wilde maar dan moest ik wel tot maandag wachten tot de inleiding, vond het toch nog iets gezelliger om dan mee naar huis te gaan naar manlief en de kleine. Ik voel de kleine ook wel iets minder als een paar weken geleden hoor, ik heb wel eens ergens gelezen dat het aan het eind van de zwangerschap inderdaad minder wordt omdat hij of zij zich voorbereid op de geboorte. Inmiddels zal er ook wel een kleintje bij Sappie geboren zijn denk ik??? Ben benieuwd!!!! Gisteren was het de 29e he!?!?!? Volgens onze mannen zouden er toch veel babytjes geboren worden, ben benieuwd of er bij iemand al iets is... Tis gisterenavond wel rustig geweest, meestal moet ik meerdere pagina's lezen 's morgens maar nu maar 1,5.... Spannend. Groetjes!!!!
Goedemorgen meiden! @Roos en EIisah: Jullie moeten wel bellen hoor als je minder leven voelt!! Ik heb ook 2 keer controle gehad omdat ik minder leven voel. Daarmee zijn ze bij ons bij de vk en ziekenhuis echt heel lief in. @Tamara: Heerlijk dat je zo goed hebt kunnen slapen! Alleen wel vroeg wakker Hier ook wel redelijk geslapen.. En natuurlijk helemaal niks gebeurd.. Ik ga gewoon voor 4 november Ben ook super benieuwd naar Sappie.. Enne poppedpopje hebben we ook niet meer gehoord...
Goedenmorgen allemaal, Hier ook weer een nachtje achter de rug. Heb alleen wel heel vaak naar de wekker liggen turen... Maar wel lekker uitgeslapen, kwam pas rond half 10 uit bed! Vandaag nog maar wat was weg proberen te werken, morgen een relax dagje plannen en dan maandagochtend vroeg naar het ziekenhuis. Ik ga er maar niet meer van uit dat de beeb zich voor maandag uit zich zelf meldt. Ben benieuwd hoe het met Sappie is. Ik ga er wel van uit dat er iets geboren is, want volgens mij is ze gisteren de hele dag niet online geweest. Hopen maar dat ze toen aan 't bevallen was. Ik heb ondertussen m'n familie en vrienden op de hoogte gesteld dat ik maandag ingeleid wordt. De afspraak van donderdag had ik stil gehouden, maar we werden gek van de speculaties, belletjes, uit vraag sessies enz. Alsof het raar is dat je dat liever voor jezelf houdt...... Nu zijn ze in ieder geval op de hoogte, maar dient het volgende probleempje zich aan. Mijn oudste drie gaan maandag gewoon naar school en worden 's middags door mijn moeder opgehaald. Ik ga er van uit dat er rond die tijd wel wat geboren is. Ik hoop alleen niet dat m'n schoonzus of vriendin zo bijdehand is om het al te gaan rondbazuinen op het schoolplein terwijl mijn kinderen nog nietsvermoedend binnen zitten. Dan worden ze straks op het plein door jan en alleman aangesproken dat ze een broertje of zusje hebben terwijl ze nog van niets weten... Misschien laat ik m'n moeder ze wel wat eerder ophalen. Eigenlijk zou ik het het leukste vinden om het de oudste door de telefoon te vertellen, om haar reactie te horen, maar ik kan ze moeilijk een mobieltje meegeven naar school. Geniet allemaal nog van 't weekend, ben benieuwd of er nog babytjes geboren worden!
Hi meiden! Even een heel kort berichtje; hier alles rustig hoor! Of ten minste; geen baby! Had van donderdag op vrijdag heel slecht geslapen, vrijdag grootste deel van de dag in bed gelegen, vannacht wel iets beter geslapen gelukkig. Maar ik heb een beetje een rot gevoel, weet niet wat het nou is, loop een beetje met m'n ziel onder m'n arm en kan m'n draai niet vinden... Voel me ook gewoon niet fit, beetje chaggie ook nog steeds, heel raar. Had ook echt even geen puf om de computer aan te zetten en mee te schrijven, maar via m'n telefoon houd ik jullie in de gaten hoor! Ben benieuwd of het bij Sappie allemaal goed gaat! En de rest, misschien begint het toch dit weekend wel! Ik had gisteren juist een heel druk kind, maar ook veel harde buiken en pijn in m'n onderbuik en schaamstreek. Zal vast wel niets zijn, maar innen het eigenlijk ook gewoon zat... Die kleine mag wel komen van mij! Fijne dag meiden en ik lees mee hoor!!