nou hier ook niks hoor.. wel ook beroerd geslapen vannacht. maar ook pas om 11 uur uit bed gegaan... krijg wel meer krampen snachts maar gebeurd verder niks. morgen krijgt ze een uitzettingsbevel want er was maar een contract tot 31-10.... zal de brief alvast opstellen.. poehh ik wil der gewoon zien. ben te nieuwsgierig. kom maar op met die weeen..(dat ik dat nog zou denken) en sappie zal nu toch wel klaar zijn?? hoop het voor haar.
Groot gelijk hoor Charlie! Ik zou het alvast vandaag doorgeven, dat het contract morgen afloopt! Je hebt er altijd van die rekkers bij zitten en maandag begint tenslotte een nieuwe maand... En voor je het weet claimen ze dan dat ze in die nieuwe maand ook nog recht hebben op huisvesting...
nou ze heeft max 2 weken om te verhuizen, anders word het met geweld geregeld!!!!! maar hoop dat ze zich idd eerder meld!!
ohh en weet je wat ik ook zo mis? gewone kleding aankunnen.. word al die positietroep zo zat!!! en zelfs daarvan kan ik de helft al niet meer aan omdat mn buik zo laag hang en dat doet zeer... ohh wil zo graag weer wat leuks shoppen.. ben ik verslaafd aan maar nu al tijden niet gedaan, ja voor baby, maar niet voor mezelf.. ahh wat kan een mens toch zeiken..
Nou dames, pffffff, daar ben ik weer...... Mijn kleine meisje is geboren, gisteren om 14.30 uur!!! Wat een plaatje zeg!!! Iedereen die liever geen horror bevallingsverhalen leest zo vlak voor het eind moet dit onderstaande stukje maar even overslaan. Om het een beetje van me af te schrijven wil ik het toch graag plaatsen; Wat een heftige ervaring!!!! De dienstdoende gyn van gisteren wilde gelukkig ook mijn vliezen doorprikken, en dat met 1 cm ontsluiting. Om 7.30 uur hebben ze dit gedaan......Direct kreeg ik weeën.....heel regelmatig om de drie minuten en goed weg te puffen. Alleen op de ctg was niet terug te zien dat ik echte weeën had. Hierdoor besloten ze toch het infuus met weeënopwekkers te geven.......Toen brak de hel los, letterllijk en figuurlijk!!!! Ik kreeg een weeënstorm die heel moeilijk op te vangen was......het infuus werd bij 3 cm ontsluiting nog eens opgevoerd...... en toen kon ik het niet meer weg puffen........Ik kreeg he aanbod van de ruggenprik.....die wilde ik heeel graag...........Maar na 17 pogingen hebben ze de moed opgegeven. Ik was niet te prikken, het deed overigens niet veel pijn hoor, het klinkt heel heftig maar viel wel mee. Ik kon me ook goed ontspannen, daar lag het niet aan. De weeën waren veel erger. De anesthesist en gyn gingen bespreken hoe en wat voor pijnstilling ik dan kon krijgen, want duidelijk was dat ik veel pijn had. Op dat moment kreeg mijn kleine meisje heel moeilijk en viel haar hartje weg!!!!! Binnen 10 minuten lag ik op de OK onder algehele narcose.....Na nog geen uur was het gebeurd, en bleek alles goed te zijn gegaan met mij en mijn kleine meisje......pffffff Ik moet zeggen dat ik me nu wonderwel heel goed voel en alleen met wat paracetamol af kan! Ze vinden me allemaal heel dapper hierzo.......ik ben zelfs al even van bed geweest om me op te frissen en het bed te laten verschonen. Helaas mogen we pas dinsdag naar huis....... Mijn kleine meisje....ze heet trouwens Mara is een beetje hangerig en beroerd van alle stress, maar dit is heel normaal zeggen ze hierzo, bovendien wordt ze constant in de gaten gehouden door de kinderarts.......het blijft wel spannend hoor voor ons..... Zodra ik thuis ben zal ik een foto van mijn popje plaatsen, ze is echt heel mooi, ik was op slag verliefd op haar toen ik haar zag!! De borstvoeding komt helaas wat moeilijk op gang, maar dat kan ook komen omdat ze niet helemaal lekker is..... Noou ik ga wer even rusten en zal snel weer iets posten!!! Dames, allemaal veel sterkte gewenst
Sappie wat een verhaal meid, klinkt behoorlijk heftig gelukkig maken jullie je naar omstandigheden goed. wat een mooie naam Mara. @pop, vervelend meid dat je je zo voelt... @Tamara fijn dat je goed geslapen heb, maar wat was je vroeg wakker @Charlie, jeetje meid morgen alweer 40 weken, ben benieuwd wanneer jullie kleine meid zich aankondigd @Eliza, ik hoop dat je het mooie nieuws zelf aan je kids kan vertellen.. @Sanjor, ik houd vandaag mijn kleine man extra in de gaten en als hij weer zo rustig is ga ik bellen, ben er gister niet zo mee bezig geweest en het was meer mijn moeder die aan het paniekzaaien was waardoor ik mij zorgen ging maken. vannacht heeft die kleine lijkt wel alles ingehaald pfff wat was hij druk. Verder niet zo`n hele goede nacht gehad om 6 uur werd ik wakker met heftige buikpijn en ben gelukkig na een uur weer in slaap gevallen Meiden hebben jullie nog plannen voor vandaag?? Liefs Roos
sappie gefeliciteerd. Hier gaat alles goed tessa doet het goed vandaag voor het eerst even met haar naar buiten geweest heerlijk was dat. Ik hoop voor jullie dat het op schietn want het is zo iets moois. Je vergeet alle ellende. Nou heel veel sterkte all.
Sappie, gefeliciteerd met Mara! Heftig verhaal inderdaad zeg. Roosviceetje, als de kleine overdag eens niet zo actief is maar 's avonds/'s nachts wel, dan is het toch ook goed? Die uk moet toch ook af en toe slapen, en als ie 's nachts de hele tijd actief is geweest, dan overdag bijdutten denk ik. M'n zus belde net, of ik al bezig was, ze was benieuwd Dus ik vroeg al, of ze nu elke keer als ze benieuwd was ging bellen. Haar kindje was, net als Jelle, zo'n 2 weken te vroeg, dus we zijn gewoon allebei niet gewend zo lang te moeten wachten, hihi.
Hoi meiden!! SAPPIE gefeliciteerd!! Wat een mooie naam Mara! Zat te twijfelen of ik je verhaal ging lezen hihihi. Maar toch gedaan. Klinkt heel heftig. Maar ben blij dat ze er is en dat jullie het goed maken @Charlie: Ik moest echt zo lachen om je verhaal met je contract hahahaha. Maar serieus hoop ik voor je dat de beeb snel komt @Poppedopje. Jeetje meid vervelend dat je je zo rot voelt. Ik moet ook wel zeggen dat ik super chaggie af en toe ben. Ben het gewoon zat. Daar zal het vast ook wel bij jou aan liggen... @Roos: Gelukkig heeft de beeb vanacht wel lekker bewogen.Alleen minder voor jou.. Maar wel goed in de gaten houden hoor! Bij jou is het zo te lezen ook lekker aan het rommelen maar niet aan het doorzetten. Vervelend he @Tiktak: Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje! En nu al lekker naar buiten Lekker wandelen met de wagen Net boodschappen gedaan. Hopelijk de laatste keer. En nu lekker broodje kroket eten HMMMM
@Sappie, Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Mara!! Wat een bevalling heb je achter de rug zeg.... Eerst die dagen van wachten in het zh en dan zo'n heftige bevalling en een keizersnede.... Ik heb veel bewondering voor je dat je nog zo flink bent! Praat er maar veel over, dat is goed voor de verwerking (mijn 1e bevalling was ook zo'n horrorverhaal, vandaar dat ik het uit ervaring weet) Ik hoop dat je nu kunt gaan genieten van je meisje en dat je lekker op mag knappen. Ik hoop voor je dat de BV op gang komt, maar het moet niet ten koste gaan van jezelf hoor... (na mijn horrorbevalling lukte de BV ook niet en heb ik toch voor de fles gekozen omdat ik het zelf echt niet trok) Ik ga hier nu even een dutje doen, dan kan ik er de rest van de dag weer tegen aan!
Charlie80 :30 jaar - 1e kindje-uitgerekend op: 31-10-2010 van een meisje Eliza78: 31 jaar - 4e kindje - uitgerekend op: 1-11-2010 van een ?? Tiktaktoetje: . jaar - 1e kindje - uitgerekend op 02-11-2010 -bevallen van dochter Tessa op 25-10-2010 EIisah: 25jaar - 1e kindje - uitgerekend op 4-11-2010 van een meisje! Loesie1982: 27 jaar -1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 bevallen van zoon Siem Jesse op 28-10-2010 Sanjor: 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 van een: meisje Roosviceetje: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 van een: jongen Tamara84: 26 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010 van een meisje EvelineThijssen: 33 jaar -2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010 van een: ???? Sappie25: 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op : 07-11-2010 bavallen van dochter Mara op 29-10-2010 Happygirl86: 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 07-11-2010 van een: jongen Missy29: .. jaar -3e kindje - uitgerekend op: 8-11-2010 -Bevallen van dochter Mayla op 25-10-2010! Lilmomo: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 12-11-2010 van een meisje Poppedopje 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 17-11-2010 van een meisje
Hey meiden, Allereerst voor alle meiden die inmiddels zijn bevallen: Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje! Voor de meiden die nog aan het wachten zijn, hou vol!! Eens moet hij/zij er toch echt uitkomen.. Maar ik weet het, wachten duurt lang! Ik heb mijn bevallingsverhaal al eerder hier getypt. Vandaag mocht ik dan eindelijk ons meisje op gaan halen in het ziekenhuis! Helemaal gelukkig natuurlijk, er is niets beter als je kleine gewoon bij je te hebben in je eigen huisje. Het gaat goed met Mayla, ze drinkt goed en haar suikers zijn stabiel. Ze hoeft ook niet meer gecontroleerd te worden. Heb ook een foto van vlak na de geboorte bijgevoegd (de meest recente foto zou ik anders eerst moeten verkleinen en laat ik daar net te lui voor zijn ).
@Missy: Wat een schatje! Fijn dat je haar eindelijk mee naar huis mocht nemen! Nu moet je lekker gaan genieten hoor! Hoe is het met de andere dames?
Dank jullie wel . Lekkere bolle wangetjes heeft ze hé? Broer en zus vinden het helemaal geweldig. Heb ze wel even toe moeten spreken, dat ze niet zomaar bij Mayla mogen gaan spieken op dr kamertje. Toen ik een moment niet oplette, stond broer al bij haar bedje. Haha. Er wordt hier in huis heel wat afgeknuffeld! Echt zo'n fijn gevoel.
ach wat een bolle toet en met dat schattige mutsje op..bleven ze altijd maar zo schattig en knuffelig!!! hahaha straks is het:mama is stom!!!en ik mag nooit wat!!! (ken het van mn nichtjes en neefjes, heb er 7) dus nu echt genieten!! en lekker thuis. gelukkig is alles nu goed.
@Missy: wat een schatje!!!! Geniet er maar lekker van dat ze thuis is bij jullie. @Sanjor en Roosviceetje: hoe gaat het nu met jullie? Jullie zaten er gisteren echt allebei doorheen he?!?! Het is ook gewoon k*t om te moeten wachten op de baby.... @Charlie: is jou uitgerekende datum nou vandaag? Heb je haar wel even duidelijk gemaakt dat haar contractje per vandaag afloopt en ze een ander onderkomen moet zoeken?!?!?! Hier is alles nog steeds rustig, de baby beweegt goed en ik heb wel af en toe harde buiken maar verder geen tekenen van een bevalling in oktober.... Hier zal het wel een november baby worden. Vieren vandaag nog even de verjaardag van manlief, wordt op 10 november 30 jaar...