@Charlie: Wat een knappert!! Daar mag je zeker trots op zijn. @Tamara: Jeetje meis... wat een gedoe allemaal zeg! Hoop dat je jullie baby morgen echt in je handen mogen nemen.. @Lilmono.. En hoe was het bij de vk? Ennne nu mogen wij idd ook Maare Poppedopje jij bent als laatste he Denk erom hahaha
Hahaha ja ik doe echt me best! Vriendje is al op me buik gaan zitten en met de wc ontstopper aan de slag gegaan maar ze blijft gewoon zitten waar ze zit
Hier ook weer terug van de VK mag volgende week toch terug komen. En ze hebben inwendig onderzoek gedaan heb een verweekte baarmoederhals al maar geen ontsluiting als ik wel ontsluiting had al was het maar een halve cm dan kon ze strippen. Dus hopen dat er volgende week wel ontsluiting is of natuurlijk dat het uit zichzelf komt Als ik over 2 weken niet bevallen ben wordt ik overgedragen aan de gyn wordt ik waarschijnelijk ingeleid maar dat ligt aan de mening van de gyn zei ze. @Charlie: Gefeliciteerd
@Sanjor, zou je niet eerst gaan dreigen, voordat je fysiek geweld gebruikt?! @Lilmono, dat is dan toch mooi! Ik hoop dat de ontsluiting dan nu gaat vorderen, maar nog meer hoop ik voor je dat jullie kindje zich al heel snel aandient!
@Lilmono: Das goed nieuws! Kijken wat ik morgenavond kan bereiken bij de vk @Popp: Ja dat heb dat al geprobeerd maar heeft niet geholpen Hoe is het met de andere meiden? Me oren zitten echt potdicht nu Ze gaan ook pijn doen dus denk dat ik morgen maar even langs de apotheek ga..
Hallo allemaal, Gisteravond om 10 over 8 ben ik bevallen van onze prachtige dochter CARLIJN Vannochtend om 11 uur ben ik thuis gekomen uit het ziekenhuis. Morgen zal ik even posten hoe de bevalling is gegaan en uiteraard een mooie foto van onze trots!
@Charlie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nova, wat een mooie naam enne toch nog redelijk op tijd he @Tamara, jeetje meid het zit niet mee, heel veel sterkte.. @Hier een onwijze nesteldrang dag, schoonvader kwam de tuin doen dus manlief heeft hem geholpen, ik heb mij ff kwaad gemaakt in de keuken alle kastje schoongemaakt, anders ingedeeld, ramen gezeemd, echt helemaal spik en span en oja alle wassen zijn ook weggewerkt... @Sanjor, nog 2 dagen voor ons misschien moeten we net als charlie die kleine nogmaals duidelijk maken dat donderdag het contract afloopt. @Lilmomo, fijn dat je baarmoederhals al verweekt is, nou die ontsluiting nog.. Ik ga donderdag ook even een goed gesprek hebben met de vk..
wauw Eliza, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Carlijn, mooi naam, ben benieuwd naar hoe het gegaan is en naar de foto natuurlijk
Eliza, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Carlijn! Wat een mooie naam! Veel geluk met z'n allen en benieuwd naar je verhaal!
Charlie80 :30 jaar - 1e kindje-uitgerekend op: 31-10-2010 van een dochter Nova op 01-11-2010 Eliza78: 31 jaar - 4e kindje - uitgerekend op: 1-11-2010 van een dochter Carlijn op 01-11-2010 Tiktaktoetje: . jaar - 1e kindje - uitgerekend op 02-11-2010 -bevallen van dochter Tessa op 25-10-2010 EIisah: 25jaar - 1e kindje - uitgerekend op 4-11-2010 van een meisje! Loesie1982: 27 jaar -1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 bevallen van zoon Siem Jesse op 28-10-2010 Sanjor: 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 van een: meisje Roosviceetje: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 van een: jongen Tamara84: 26 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010 van een meisje EvelineThijssen: 33 jaar -2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010 van een: ???? Sappie25: 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op : 07-11-2010 bavallen van dochter Mara op 29-10-2010 Happygirl86: 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 07-11-2010 van een: jongen Missy29: .. jaar -3e kindje - uitgerekend op: 8-11-2010 -Bevallen van dochter Mayla op 25-10-2010! Lilmomo: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 12-11-2010 van een meisje Poppedopje 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 17-11-2010 van een meisje
Offtopic; ja las het van 2g4e, ben benieuwd!! Zij is precies even ver als ik... Ga toch ook morgen eens bij de vk vragen wat ze van plan zijn, hoe lang ze het laten voor wat het is... Niet dat ik last heb van BI of zwangerschapsdiabetes, maar ben benieuwd hoe ze er bij ons over denken...
Ben ook benieuwd!! Ik ga het morgen ook vragen bij de vk hoelang ze me willen laten doorlopen.. Hoelaat moet jij? Ik pas om half 9 in de avond
Gefeliciteerd Elizah! Carlijn, leuke naam Ik ben straks bij de VK geweest, als het zo blijft mag ik volgende week gewoon nog eens terugkomen, en pas de week daarna (bij 41+3) krijg ik een afspraak in het ziekenhuis voor CTG/echo en dergelijke.