de mama's, rond 4 november bevallen!

Discussie in 'De mama's' gestart door roosviceetje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KirrieKip

KirrieKip Lid

2 nov 2010
    67
    0
    0
    Rhoon, omg. Rotterdam
    Nou weer niks aan de hand hoor verder... Ben vannacht nog opgebleven tot de ergste misselijkheid over was en rond half 2 weer gaan slapen.. En dat is wel gelukt tot nu dus ik ben allang blij eigenlijk. Ik was zo verschrikkelijk moe gisteravond! Toch een beetje teveel gedaan gisteren denk ik dus ik hou me maar weer wat rustiger nu..
    Heb nu echt wel het voorgevoel dat ik flink overtijd ga lopen want elke keer als ik dacht dat het zover was bleek er uiteindelijk niks aan de hand..

Dus we blijven maar afwachten! Maar aangezien de meeste meiden hier toch wel zo'n beetje dezelfde klachten aangeven in deze periode, zal er toch wel wat zitten te werken denk ik! (hoop ik...)

Kusss

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Haaaii meiden!!!

@Charlie: Wat een bevalling zeg!!! En knap van je dat het alsnog thuis is gelukt:D

@Lilmono en Kirriekip: Jammer dat het niet heeft doorgezet bij jullie...

Hier natuurlijk weer niks gebeurd. VANDAAG IS DE DAG!!:D Heel apart eigenlijk...
    Weer niet echt lekker kunnen slapen.. Werdt om half 5 klaar wakker.. uiteindelijk na veel draaien om half 7 weer in slaap gevallen tot 9 uur..

Nou kijken wat vandaag weer gaat brengen.

Roosviceetje is wel opvallend rustiggggg!!:p

3. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Goedemorgen meiden!

Charlie, wat een verhaal... Maar ik heb bewondering voor je hoor, en ik zou er ook niet aan moeten denken om dán nog naar het ziekenhuis te moeten.... Lekker genieten nu!

Sanjor; jou wil ik vandaag niet horen :D Jij hoort nu te bevallen, dus ga eens wat doen! Ik denk dat Roosviceetje je het goede voorbeeld aan het geven is :D

Lilmono; wat een heerlijke nacht dus, NOT. Getver, dat maagzuur, dat mag wel eens over zijn nu he? En de bank, dat zal ook wel erg aangenaam zijn geweest....

Kirriekip; wat een teleurstelling steeds he, als je dan 's avonds en 's nachts allerlei ongemak voelt en dan 's morgens weer wakker wordt zonder baby.... Maar, ook jouw tijd komt wel :D

Hier alles rustig. Redelijk geslapen, ging er om 23.00 in en werd met mijn man om half 7 wakker van de wekker. Ga vanmiddag nog wel even liggen... Ga nu zo eerst even winkelen! Net gedoucht, ga nu m'n joggingbroek maar weer aantrekken en dan met de auto even naar de stad toe.
    Tot later!

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Poppedopje: Ja hallo:p Als het begonnen is zie je me nieet meer goed;) hahaha.
    Maare winkelen in je joggingbroek? Das lef:D Hihihi. (tenminste in mijn variant joggingbroeken;))
    Ik doe elke keer netjes weer die rot positiebroeken aan als ik de deur uit moet:mad:

Maar veel plezier met winkelen! Niet teveel kopenn he! hahaha
    en als je terug bent is er een baby bij (NOT!)

5. KirrieKip

KirrieKip Lid

2 nov 2010
    67
    0
    0
    Rhoon, omg. Rotterdam
    Is het bij jullie ook zo'n stormachtig weer?? Jemigman, waai uit me vel hier!
    Zo ffies met hubbie naar burgerhout, ff zwijmelen nog voor de kleine er is.. Heb zo'n zin om al die babyspulletjes te gaan gebruiken!
    Dan vanmiddag verplicht rustig aan doen, wil niet weer zo'n nacht als vannacht!

Kusss

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ben nog niet buiten geweest maar zie het wel tekeer gaan ja..
    Ik blijf lekker binnen:D
    Veel plezier en idd rustig aan!

Even wat anders... De vogels waren gisteren zo rustig omdat ze allebei een EI hebben gelegd.. Pff Zij wel en ik niet:p

7. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    zo wat word er weer lekker veel geklets
    en iedereen gefeliciteerd leuke foto echt lief hihi.

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Heee meis!

Hoe is het met jullie en de kleine?!:D
    Ja we moeten wel kletsen.. Niks anders te doen aangezien er bij mij nog geen baby is:p

XX

9. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    nou blij dat ze er eindelijk is maar je hebt geen tijd om over iets anders te denken:D:D dus geniet nog heeeeel even van het niks doen. heerlijk niks doen!!;)

10. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Zo gaaaaaaaaaaaaaap met een half uurtje wakker en een paar uurtje van de nacht ingehaald ;)

@poppedopje: De bank ligt beter dan me eigen bed :$ ongelofelijk maar maar.

Verder is hier ook alles weer rustig.

Nou kom op meiden wacht op baby nieuws:D

11. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik durf ook alleen maar in joggingbroek omdat het zo overduidelijk is dat ik zwanger ben hoor! :D Maar ik heb wel een nette joggingbroek, gewoon zwart, niet gekrompen, niet uitgelubberd, niet verkleurd. En dan doe ik m'n Uggs erbij aan, groot wollen vest, sjaal om, dan is het nog best hip... ;)

Maar, ik ben wel geslaagd! Ik heb alvast een skipakje gekocht voor onze kleine meid, aangezien we dit weekend besloten hebben om begin volgend jaar toch gewoon weer mee te gaan op wintersport, maar dan met ons meisje erbij. Tsja, dan moet ze een skipak :D

Hoe is het met de baby?

12. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Jaaa, hier stormt het ook!! Maar ja, wat wil je, zo vlak aan zee... windkracht 7 a 8 volgens mij. Vind het altijd wel lekker als ik dan binnen zit, dat geloei om het huis heen... Wil je bijna de haard aanzetten en chocolademelk gaan maken!

Kirriekip; wat is Burgerhout? Heb je lekker gewinkeld? Rustig aan he vanmiddag!

13. @Kirriekip: natuurlijk kan je het wel! Geloof me, dat gaat straks allemaal vanzelf. Tja, een bevalling kan nog wel eens tegenvallen natuurlijk, maar je wordt er in principe toch gewoon goed in begeleidt, dus wat dat betreft loopt dat toch vlotter dan je verwacht misschien.
    En mama ben je ook ineens, zomaar, terwijl je dat nooit gedacht had ;)

Elizah, fijn dat het met de BI toch allemaal pijnloos gelukt is!

Charlie, bevallen bij kaarslicht is ook wel romantisch, hihi

Zeg Sanjor, dat ei heb jij allang gehad hoor, een maand of 9 geleden!! :p

14. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Je outfit is goedgekeurd:D Hahaha
    Ohh wat leuk een skipakje! Waar gaan jullie heen op wintersport?

Met de baby gaat het goed.. Nog steeds binnen in me buik;)
    Heb net ijswater gedronken en dat vond ze niet zo fijn volgens mij hahaha. Misschien kan ik haar er zo uitjagen:p

15. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Eveline: Jaa idd:p Het ei heb ik al gehad.. Maar de vogels hebben hem al uitgepoept:p En ik nog niet!

Hier waait het trouwens ook hard.. Wij zitten aan het Ijsselmeer dus net als Popp dichtbij water.. Wilde even op de fiets weggaan maar ga het echt niet proberen:p

16. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    We weten nog niet waar we naartoe gaan op wintersport; hebben alleen aangegeven dat we wel graag weer mee willen met de hele groep. Nu kunnen we gaan zoeken naar een bestemming. We moeten maar kijken hoor, of we daadwerkelijk gaan... We willen heel graag, niet zo zeer om 24/7 te skieen, maar gewoon om lekker even eruit te zijn. Maar voor hetzelfde geld heb je een moeilijke start of een moeilijk kindje en is het helemaal niet handig om mee te gaan....

En, is ze er al uit?!
    Bij gebrek aan je schoonzus zal ik je vandaag lastig vallen :D

17. KirrieKip

KirrieKip Lid

2 nov 2010
    67
    0
    0
    Rhoon, omg. Rotterdam
    @Eveline: ja ik weet ook wel dat het waarschijnlijk gewoon allemaal gaat lukken, er is nog nooit een baby'tje blijven zitten haha dus komt heus goed! Maar soms heb je gewoon van die onzekere buien he...

@poppedopje: burgerhout is een baby en tienersuperstore waar ze echt alles verkopen wat met baby's te maken heeft, heerlijk! Hoop leuke dingen gezien maar we hebben ons ingehouden en niks gekocht... De kasten puilen nu al uit en dan is onze kleine meid nog niet eens geboren! Dus eerst maar eens afwachten waar de kraamvisite allemaal mee komt aanzetten...

Zo ben nou ineens wel weer moe, dus ga ff powernappie op de bank doen... Daarna hondje weer uitlaten en kom ik weer ff buurten hier...

Kusss

18. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    hey meiden,

eerst even een ego berichtje.

Gister voelde ik mij eigenlijk best goed en ontdekte op de wc slijm in mijn slip :D ik dacht heeee dit is misschien wel een begin had die nacht wat krampen gehad dus ja alles kan... maar die kleine was toch sinds dinsdag middag (natuurlijk de hele dag last gehad van nesteldrang) best rustig eigenlijk iets te rustig voor mijn gevoel.. dus om 17.00 uur de vk gebeld om te vragen of dit normaal is, ze wilde toch dat ik even langs kwam. daar aangekomen de standaard controle eigenlijk alles goed maar ja het is tenslotte een moment opname dus toch ook maar even naar het ziekenhuis voor een ctg ook wilde ze dat er naar mijn bleoddruk gekeken werdt want ze vind toch dat hij in de laatste 4 weken best snel omhoog is gegaan (hij is goed 120/85 maar geduurende de zwangerschap vond zij het iets te snel gegaan de afgelopen 4 weken) dus in het ziekenhuis aan de ctg en bloeddruk meter (die om de 5 min echt onwijs strak om mijn arm ging pfff ik heb al een zere hand van al dat vocht dat ik vast houd en nu al dat bloed er nog eens naartoe gepompt werd deed het helemaal zeer) ook werd er nog bloed afgenomen.. alles was goed!!! gelukkig natuurlijk.. met een afspraak voor vrijdag, en een waarschuwing morgen (vandaag dus) heel rustig aan te doen naar huis gestuurd, mocht de kleine vandaag nog te rustig zijn moet ik vandaag nog de vk bellen. (maar ja wanneer ga je dan bellen???) ik heb echt een onwijze slechte nacht gehad was om half 5 klaar wakker en ben gelukkig om 07.00 uur wel weer even in slaap gevallen maar ondertussen heb ik die kleine pas 2 keer gevoeld en de bewegingen voelen ook niet zoals ik het gewend ben.. zit er echt ff helemaal doorheen ben ook vandaag nog eens uitgerekend en de onzekerheid wordt alleen maar groter en groter

Terwijl ik dit aan typen was belde een vriendin (moeder van 2 )die zei dat ik toch maar moest bellen dus gebeld moet nu weer naar vk en waarschijnlijk door naar ZH

Probeer vandaag nog wat te posten

Liefs van een onrustige roos

19. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Goed dat je weer gebeld hebt Roos, wilde je net inderdaad gaan vertellen dat je dat moest gaan doen. Probeer je rustig te houden meis, klinkt makkelijk dan het te doen... We denken aan je, sterkte!

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden!

@Roos: Goed dat je weer gebeld hebt meid! Hopen dat de kleine snel komt! Het is tenslotte onze dag:D

@Poppedopje: Hihihi ja je lijkt me schoonzusje wel:p Die smst me gelukkig niet meer.. Maar er zijn nog wel vele andere die nu afgelopen dagen even komen koekeloeren:p Maar is allemaal lief bedoeld:)

Hier nog steeds snotverkouden en me oren zitten nog steeds dicht.. Voel ook alsof ik een griepje te pakken heb.
    Heb vriendlief maar neusspray laten halen (ondanks dat ik dat dus echt nooit gebruik!!) en paracetamol.. Dit moest volgens de HA werken.. Ben benieuwd. Direct na de neusspray is me neus wel wat meer open gegaan maar me oren helaas niet.. Maar denk dat ik gewoon even geduld moet hebben..

Ben trouwens benieuwd naar Tamara. Volgens mij heeft ze nu toch wel haar kindje..

Deel Deze Pagina