Hebben jullie trouwens ook vaak geen flauw idee meer hoe de beeb precies ligt als je een harde buik hebt? Het voelt voor mij dan soms zelfs alsof ze overdwars ligt, terwijl dat helemaal niet meer kan volgens mij als het hoofdje vast ligt in het bekken..
Even een berichtje hoe het gaat hier. Femke is ondertussen van 2720 gr afgevallen naar 2510, dat moet niet heel veel meer worden dus maar is nog wel normaal. Haar temperatuur kan ze alleen nog steeds niet goed op peil houden, ze ligt in de reiswieg met 2 hete kruiken, dubbel dekentje, in de omslagdoek. Maar het kamertje is erg koud ook, en ze heeft alle warmte hard nodig. Verder gaat alles erg goed, behalve dan dat Jelle de waterpokken heeft en nu dan toch maar even naar opa en oma uit logeren is om de kans dat Femke ze ook krijgt te verkleinen. En dan tijd voor fotootjes: www.jellegijsbers.nl/uk/Femke1.jpg www.jellegijsbers.nl/uk/Femke2.jpg www.jellegijsbers.nl/uk/Femke3.jpg
Bij mij is ze ook helemaal ingedaald maar snap inderdaad af en toe niet hoe ze ligt... Of ze is errug lenig!! Sanjor; hoe is het met je oortjes?
Hi meiden! Er is weer wat gekletst Bij ons is het ook zo dat wij tot 6 cm ontsluiting thuis (moeten) blijven.. en dan pas daarna ga je mee met de vk naar het ziekenhuis. Vandaar dat wij er ook voor hebben gekozen om thuis te bevallen.. Alleen door het nieuws ben ik toch weer onzeker geworden. Heb met me vriend afgesproken dat we gewoon het moment afwachten en dan bepaal ik wel wat ik wil.. @ oren: Zitten nog steeds dicht Was vanmiddag wel 1 open gegaan maar net 1 uur geleden weer dicht gegaan.. Balen!! Me moeder heeft nog Dampo gehaald voor me zodat me luchtwegen nog eerder opengaan.. Dus nu aan de Dampo, neusspray en paracetamol @Eveline: Wat een lief meisje zeg! Wel vervelend dat ze nog niet de warmte kan vasthouden.. Vanavond lekker tv kijken.. TVOH En dan weer naar bed.. Alle dagen zijn zowat hetzelfde Hopen dat ik morgen samen met me mannetje wat langer in bed kan volhouden..
Hoi meiden, Als eerste, de meiden die bevallen zijn, gefeliciteerd met jullie wondertjes... ff ego: Onze Siem is vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis. hij heeft (na onderzoek duidelijk geworden) een urineweginfectie. We waren er op tijd bij en krijgt nu antibiotica via een infuus...hij moet een week blijven, zolang duurt die antibioticakuur...we zijn zo verdrietig...hij is net een weekje bij ons en moet nu alweer een weekje weg... Gelukkig kunnen we hem via de laptop volgen, er hangt een cameraatje boven z'n bedje. De nieren en blaas zijn al nagekeken met een echo en die zagen er prima uit, dus dat is een goed teken... Hij is natuurlijk op de goede plek, maar wat voel je je in 1x leeg van binnen... Dat had ik gister al zo toen hij boven lag en ik beneden zat...dat ik telkens moest kijken of alles goed is en nu is hij nog 20 minuten van je verwijderd ook nog...ppfff... Over een kwartiertje gaan we er weer naartoe...even knuffelen met ons mannetje... Ik hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte! Meiden die nog moeten bevallen, zet hem op! Liefs Loesie
zo das schrokken loes sterkte sanjor met tessa gaat het super goed. krijg nu alles een beetje onder controle. huis houden enzo zelf doen. het word met de dag leuker
Jeetje Loesie!! Das schrikken! Hoe zijn jullie erachter gekomen? Zijn hier trouwens wel veel kwaaltjes bij de baby's Hopen dat het met de andere meiden wel goed gaat..
@Roos: wat een droppie!!! @Loesie: dat zal schrikken geweest zijn inderdaad, maar zoals je zelf al zei: hij zit daar het beste en ze daar alles voor hem doen wat ie nodig heeft. Maar ik snap dat je hem eigenlijk helemaal geen seconde alleen wilt laten! Sterkte meid, komt vast en zeker goed.. @Sanjor: ik verheug me ook al helemaal op TVOH!!! Maanetje is er niet, dus lekker ongegeneerd meeblèren haha! Kusss
Meiden heb besloten niet meer het hele verhaal te typen... Maar onze kleine man maakt het goed hebben hem ook nog even gezien op de echo en ik maak het ook goed. Vandaag weer een spannende dag vandaar dat ik er niet zoveel was. Vanmorgen werd ik wakker en voelde ik vocht uit mij lopen terwijl ik lag dus dacht hmm kan afscheiding zijn maar ja kan ook vruchtwater zijn ik heb al een paar dagen dat mijn slip wat nat is af en toe en heb dat ook aangegeven bij de vk maar zij dachten dat het afscheiding was/is, maar nu ik het liggend voelde lopen en na een paar keer opstaan weer wat verloor besloot ik toch de vk te bellen (11.00 uur), moest van haar een verbandje indoen om het op te kunnen vangen en rond 15.00 uur bellen als ik bleef verliezen, nou ik voelde steeds met opstaan maar ook na het toiletbezoek en lopend af en toe wat vocht uit mij lopen. vk is langs gekomen, maar kan niet met zekerheid zeggen of het vruchtwater of afscheiding is, ik moet blijven op vangen en morgen ochtend om 09.00 uur weer bellen, komen ze weer cheken als ze dan weer geen zekerheid hebben wordt ik doorgestuurd naar het ziekenhuis want daar kunnen ze het beter cheken. Onze kleine man is gelukkig iets actiever vandaag, en zijn nu maar in afwachting van wat er gaat gebeuren.. spannend hoor @Tamara van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Heeft best lang geduurd allemaal, geniet maar lekker van jullie gezinnetje @Eveline van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een plaatje... Wat vervelend dat ze zoveel afgevallen is en dat ze maar niet warm wil blijven, ook balen dat Jelle de waterpokken heeft, daar zit je nou niet echt op te wachten. @Sappie, klinkt behoorlijk pittig meid, gelukkig gaat het nu wat beter, en goed dat je het hier van je afschrijft Voor de andere waar ik niet op heb gereageerd sorry, maar heb op dit moment zo`n vol hoofd. Meiden ik stap lekker onder de douche en daarna mijn bed in. Ik houd jullie op de hoogte zolang het kan Dikke knuf, kuss
Goedenmorgen meiden, Zo dat komt niet vaak voor dat ik als eerst post Hier een goede nacht gehad vond het wel spannend om te gaan slapen. Maar ik denk toch dat het aan het beginnen is heb de hele tijd al krampen onderin mijn buik en verlies ook nog steeds vocht. Straks de vk bellen ben benieuwd. Hoop niet dat het heel snel gaat allemaal want manlief is aan het werk.. Meiden zolang het kan houd ik jullie op de hoogte xxx Roos Oja Loes, wat ontzettend naar dat Siem in het ziekenhuis ligt, getver lijkt mij zo verschrikkelijk, heel veel sterkte
Goedemorgen! Ohhh spannend Roos! Hopen dat het nu eindelijk eens gaat doorzetten he! @Kirriekip: Ennn hoe vond je TVOH? Ik had iedereen goed voorspelt die naar huis moest.. Eigenlijk is het nu wel weer voorspelbaar helaas.. Maar ben benieuwd naar volgende week @Hier: Mannetje heeft nu nesteldrang gekregen Whahahaha. Tuin opruimen zodat het netjes is als er visite komt.. En gaat straks de zolder doen.. Ik denk dat de beeb hierop aan het wachten was en dat dan alles mag beginnen Hij is ook nog nooit zo vroeg opgestaan.. Verder nog steeds verkouden en oren zitten weer dicht.. Tijdens het liggen zijn ze open maar als ik ga staan gaan ze dicht.. Nou meiden ik ga eten en mannetje aanmoedigen Roos laat je weten als het lukt hoe en wat? Ben zoo benieuwd!!! Kusss
@ Sanjor, Lekker hoor dat je mannetje lekker aan het schoonmaken geslagen is vervelend dat je nog steeds niet lekker bent.. Ik heb net de vk gebeld maar die waren bij een bevalling best raar het kindje was volgens mij echt net ter wereld gekomen dus flink gekrijs en gepraat best lastig om dat een telefoongesprek te voeren, zodra ze daar klaar zijn zouden ze mij terug bellen, afwachten dus... Zoals ik net al zei, zal ik idd zolang het kan jullie op de hoogte houden Kusssss
Oww lekker heb je alvast een voorproefje gehad Hihihi Nee baal er zeker van dat ik nog niet lekker ben.. Maar gaat wel al beter dan 2 dagen geleden gelukkig.. Komt wel goed
Hier ook een een nachtje goed geslapen wel van half 3 tot half 10 dat is lang geleden voor mij Gisteren avond was het ook weer flink aan het rommelen toen we op een verjaardag waren en toen we naar huis reden was ik heel de tij me mannetje aan het uitschelden dat tie langzaam en rustig moest rijden want elk drempeltje of bochtje of gas wat tie gaf deed pijn Echt een druk van onder op me vagina en anus. Eenmaal thuis gekomen bijna nergenst meer last van alleen een actief kindje in me buik. nu maar afwachten wat het weekend brengt! iedereen zegt dat het van het weekend ga gebeuren en me man roept dat al maanden dat de kleine dit weekend zich aankondigt. nou we wachten af want ik denk het niet Groetjes lilmomo
Vk heeft net terug gebeld ze komen niet langs moet over een uur in het zh zijn, daar kunnen ze d.m.v echo, testen, etc kijken of ik vruchtwater verlies.. dus ik ga mij even klaarmaken wordt zo opgehaald.. Als je jullie niets meer van mij horen vandaag zal ik wel in het zieknhuis moeten blijven en ben ik misschien wel aan het bevallen Anders horen jullie zodra ik thuis ben meer van mij Kusss
He meiden, Allereerst; succes roos!!! Ik heb precies hetzelfde sinds een week, dat vochtverlies, maar mijn vk hield het op afscheiding. Toch best raar want voel het er echt uitlopen... Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt, hoop voor je dat je gewoon gaat bevallen dit weekend! @sanjor: heb weer genoten van THE voice hoor, vooral van anna(eerste nummer) WOW die chick rockt!!!! Is ook m'n favoriete nr, 3 days in a row, krijg bij die uithaal altijd kippevel en dat kreeg ik gisteravond bij haar ook dus dan doet ze het goed! Fijn trouwens, zo'n vent met nesteldrang. Heb ik nog niet meegemaakt! @lilmomo: haha dat gescheld komt me bekend voor, had het gisterochtend om dezelfde redenen, kramp en verschrikkelijke druk van onder. Wordt je niet vrolijk van en ik was dan ook knap chagrijnig! 'Wat kijk je boos' zei me vriend. Dus ik zei ja dat ben ik ook! Wordt gek van die gigantische buik die bij alles in de weg zit en krampen die nergens toe leiden en het haast niet meer kunnen lopen... Maar ja, het is voor een goed doel! Vandaag is mannetje lekker vrij, dus samen een beetje keutelen. Vanmiddag komt een zwangere vriendin (35wk) van ons een bakkie doen, ze was gisteren naar de jonge gezinnen beurs geweest dus heb dr wat spulletjes mee laten nemen. Vond het echt jammer dat ik zelf niet kon gaan, de 9 maanden beurs van februari was ook zo leuk en je hebt volop goede aanbiedingen daar! Vanavond, als er niks aan de hand is, even een tas ophalen in Utrecht die ik via marktplaats heb gevonden voor regelde van de prijs!! Kadootje voor mezelf van me verjaardagsgeld, nu alleen nog de bijpassende portemonnee zien te vinden.. Vind ik trouwens echt een sport, om alles bij elkaar te zoeken via internet voor vaak de helft van wat je er normaal in de winkel voor zou betalen. Zo heb ik ook onze kinderwagenset helemaal via marktplaats kunnen kopen, voor een fractie van de prijs. En het leukste is nog dat ik nu een complete set heb, die hij allemaal verschillende mensen vandaan komt! Wagen en reiswieg begon het mee, bijpassende voetenzak bij een ander, evenals de bijpassende maxicosi en verzorgingstas. Echt zo leuk! Nou ik ga maar es een wasje draaien en stofzuigen, mag mannetje dweilen en de wc's doen.. Kusss
Hey meiden, Even berichtje via de telefoon. Verlies geen vruchtwater. Heb wel krampen om de 6 min. Tis afwachten tot het echt doorzet. Xxx Roos