Oke, nou ben benieuwd. Had het gisteren ook om de 7 à 8 minuten maar is toch weer afgezwakt... Spannend!
@Roos: Hopen dat het gaat doorzetten meid! Moet je in het ziekenhuis blijven of ben je gewoon weer naar huis gegaan? @Kirriekip: Ja is voor mij ook de eerste keer dat hij nesteldrang heeft hoor EN hij was aan het hamsteren in de winkel whahaha eerst ontkende hij en later toch bekennen We hebben ondertussen lekker boodschappen gedaan voor de hele week en de auto gewassen en gezogen van binnen. Mannetje heeft nu ook de tuin een beetje schoon.. Dus kom maar op met die baby Kirriekip; heb je de wagen tweedehands of heb je wel allemaal nieuwe spulletjes bij elkaar kunnen krijgen? @Popp: Hoe is het met jou meis? Lekker aan het genieten van je weekend samen met je man?
Hoi hoi, Ben gewoon thuis nu, mannetje inmiddels ook weer op honk en nog steeds krampen/weeen om de 6 min ik hoop ook dat het door zet, het duurt nu ook al de hele dag dus kan mij er ook al bijna geen voorstelling meer van maken dat het minder wordt (zou denk ik ook echt teleurgesteld zijn) heb dit namelijk nog helemaal niet gehad.. Kusss
Roos, bij mijn vriendin begon de kramp/buikpijn op do donderdagochtend en ze is uiteindelijk pas op zaterdag bevallen. Wil je niet demotiveren hoor! Juist aangeven dat het idd door kan zetten! Laten we het hopen voor je!! Hier alles lekker! Rustig nog, wel veel pijn in m'n bekken maar ik doe ook gewoon nog te veel... Vandaag de auto naar de garage, boodschappen gedaan, wasje gedraaid en toen nog even besloten dat de kledingkast te vol en te vies was... Ben niet helemaal klaar ermee, morgen maar weer... Nu pijn in m'n rug, bekken, lig even onderuit op de bank! Sanjor, bij jou niets?? Lilmono, bij jou al? Kirriekip?
Oh wow echt super spannend dus roos!!!! Hou je taai meid, zijn de krampen/ weeën nog wel goed op te vangen? @sanjor: de spulletjes zijn wel allemaal tweedehands maar niet ouder als een jaar (dit weet ik doordat het een special edition van quinny is uit collectie 2009) en uiteraard in goede staat allemaal. We hebben er wel over getwijfeld hoor, tweedehands, want je wil natuurlijk het beste voor je kind, maar ja wat kan er nou helemaal mee gebeurd zijn in een jaar? Zeker zo'n reiswiegje, daar liggen de meeste baby's hooguit 4 maanden in... Dus na aanschaf hebben we gewoon alle bekleding en dergelijke in de was gegooid ( bij de quinny kan gelukkig echt alles uit elkaar en in de was) en de rest goed schoon gemaakt en nieuwe bandjes eronder (los verkrijgbaar) en zo hebben we toch gauw zo'n 400 euro bespaard... Nou dat vind ik wel de moeite waard hoor, het kost allemaal al genoeg! Kusss
Hier nog steeds rustig.. Wel nu een drukke beeb hihihi @ kirriekip: 400 euro is idd wel veel ja.. Wij hebben wel een nieuwe maar hebben hem van mijn ouders gehad.. Maar alles kost wel veel geld hoor!
ohja popp zolang je het nog kan zou ik het lekker blijven doen hoor!! Heb vandaag gewoon genoten van boodschapjes doen enz.. Hihi alleen je moet het gewoon rustif aan doen
Ik den ben er inmiddels wel van overtuigd dat dit weeen zijn, ze komen inmiddels weliswaarom nu om de 5 min en de meeste zijn nog goed optevangen. @Pop je demotiveert mij niet hoor maar ik heb nu wel het gevoel dat dit niet weer wegzakt maar gewoon echt een begin is en ja hoelang het mag duren dat maakt mij niet zoveel uit (hoop natuurlijk wel binnen nu en uhhh snel)
Roos, mijn duimen draaien!! Heb verder geen plannen voor vanavond, dus ik draai mijn duimen Ik blijf inderdaad gewoon lekker bezig. Beetje actief wachten zeg maar. Het is alleen jammer, maar heel logisch!, dat je lichaam je dan wel terugfluit... Pijntjes overal, das dan weer minder! Ook hier een erg drukke beeb! Fijne avond meiden! X
ja tis wel spannend ja maar heb het wel onder controle zeg maar ga zo ook ff douchen, weet niet of ik ontsluiting heb, hebben ze nog niet gechekt gister was die kleine ook nog niet volledig ingedaald dus weet niet of het daarmee te maken heeft, de afspraak met de vk is dat als ik het niet meer trek en als de weeen om de 3 min komen moet ik bellen
Ohhh geweldig dit! Hihihi. Live aan het bevallen Tenminste het voorwerk Met douchen zeggen ze dat het meer gaat doorzetten en heviger kan worden. Dus ben benieuwd.. Net gegeten.. Mannetje had pasta gemaakt met roomsaus en spinazie.. Had gewoon weer honger binnen 15 min! Net een broodje weggewerkt en nog steeds honger hahaha. Zo komt een vriend van me vriend gamen.. jaja het is weer zaterdag pfff... Gelukkig komt die andere vriend van hem niet want die is zoooo ranzig! Elke keer als hij is geweest kan ik de bank wassen (fleece dekens) en de bank weer in zn orgininele staat terug brengen.. Snap echt niet wat hij allemaal doet op de bank??? Hij pist ook echt 10 keer in het uur.. Dus ben elke keer bezig de wc te ontsmetten Maar het ziet er naar uit dat dit me gespaard blijft Whoehoe!!! Het is weer stilletjes hier!! Iedereen is al bevallen of bezig
Haha, Sanjor, leuke vriend van je vriend! Is ie nooit opgevoed of heeft ie bij de wolven gewoond?! Hoop voor je dat hij niet komt! Ik vind het hier al zo irritant als mijn man dingen vies maakt terwijl ik net schoongemaakt heb... Verder idd rustig, zitten op de bank en proberen een filmpje te kijken.. De film is alleen totaal niet boeiend en ik heb een heel druk kind in m'n buik en eigenlijk ook ontzettend veel zin in rode wijn!!!
Hahaha nee hij is niet meegekomen gelukkig Op een film kan ik me ook niet meer echt goed concentreren.. En zeker niet als je een beeb in de buik hebt die super druk is. Dan neem je toch een wijntje Iedereen zegt dat 1 glas geen kwaad kan.. Maar zelf doe ik het ook niet hoor! Gewoon al dat gevoel dat het niet goed is. Net als rauw vlees..
ach sanjor.. er moet iemand de laatste zijn!!! maar lees tussendoor wel even mee hoor!! maar heb het best druk op zo,n dag, met voeden, verschonen, inslaap wiegen, en dat de hele dag door!!!!! maar wel echt genieten hoor!! vind het nog zo raar. ik ben iemands moeder... vreemd. maar dat zal vast snel wennen. nou weer aan de bak, mevrouw heeft honger,alweer!!!! hihihi
Hahaha ja idd moet iemand de laatste zijn.. Maar logisch toch dat de nieuwe mama's niet meer zoveel meekletsen!! Jullie hebben het al druk genoeg!
Hee meiden, Ik denk nog effies kijken voor ik naar bed ga, ben gesloopt! @roos: wat spannend dat het nu echt aan het doorzetten is, hihi! Zet hem op meid! Best een drukke dag gehad, merk ik nu vooral nu ik eindelijk zit. Weer een onrustige buik (hard/krampen) en een drukke beeb. Wasjes gedraaid, gestofzuigd, beetje opgeruimd, visite ( met een tas vol babymeuk van de jonge gezinnen beurs, jee!) , frituurpan schoon gemaakt en na het eten een hele leuke tas opgehaald die ik ook weer via marktplaats heb gevonden. Was alleen driekwartier rijden en heb nu wel gemerkt dat dat niet echt tof meer is nu. Wist op de terugweg op een gegeven moment niet meer hoe ik moest zitten... Morgen precies 40 weken, mannetje moet werken dus ik hou me morgen denk ik lekker rustig. Vandaag wel weer genoeg gedaan! Het voelt echt zo daar dat morgen gewoon DE datum is aangebroken... Je hebt onbewust alles een beetje om die datum heen lopen plannen en nu het zover is veranderd er eigenlijk weinig.. Of het niet vanacht ineens gaan beginnen, maar daar heb ik een hard hoofd in.. Ben echt benieuwd wat de vk eigenlijk gaat doen als ik donderdag weer terug moet, was wel de laatste keer dan zei ze. Dus dan naar de gyn ofzo? Groeiecho? Spannende tijden dit... Kusss
kirriekip; ja raar he dat morgen de dag is!!! Pff jij hebt ook veel gedaan zeg! Ik lig nu ook al op bed. Ben ook moe... Heb het nu ook een beetje gehad met me verkoudheid en oren die dicht zitten. Dus lekker slapen roos ben benieuwd als ik morgen hier kijk!! Zet hem op meis. Fijne avond! Kussss
Dag meiden, Wilde even snel zeggen dat wij woensdagochtend bevallen zijn van een prachtige dochter, Sophia. Ze weegt 3415 gram en is prachtig! Even snel een foto. Voor de meiden die al bevallen zijn (heb nog niks gelezen verder) GEFELICITEERD. voor de meiden die nog wachten op het wonder: hou vol! Liefs