de mama's, rond 4 november bevallen!

Discussie in 'De mama's' gestart door roosviceetje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ja ben nu gewoon super sagerijnig.
    We hebben best een kleine woning en hadden ons iets verkeken op de nieuwe meubels die dus best aan de grote kant zijn.
    Nu zet tie me eethoek tegen het raam aan :x zodat hij de bank 20 cm verder kan zetten van zijn tv af:x resultaat je kan nu niet aan de eethoek zitten alleen met 2 stoelen en niet met 4:x en dan nog vragen wat er is he

2. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hoe gaat het met kirrekip nog wat kunnen slapen of dutten op de bank?

Roosviseetje nog niet gemeld dus ik denk dat dat wel goed nieuws is:D

Sanjor alles nog rustig bij jou?

Hier alweer beetje afgekoeld al staat het me nog niet aan die tafel zo :x

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden.

Hier nog alles rustig hoor.. Heb een tijd geslapen op de bank..
    Volgens mij had ik het nodig:p

Lees dat vandaag meer mannen nesteldrang hebben hahaha.
    Heel apart:p

4. KirrieKip

KirrieKip Lid

2 nov 2010
    67
    0
    0
    Rhoon, omg. Rotterdam
    Hee!

Vanmiddag wel ff een uurtje gelegen op de bank, maar niet echt geslapen. Verder gaat het wel eigenlijk, enige wat blijft is dat zware gevoel in me bovenbenen en af en toe zeurderige onderbuik...
    Ik had niet gedacht dat ik het op kon brengen, maar toen mannetje thuis kwam zijn we knus saampjes onder de douche gesprongen en daarna even actief bezig geweest in bed! Ze zeggen dat dat ook weleens wil helpen om de weeën op te wekken en manlief was allang blij na ik geloof alweer 2 weken haha...
    Het heeft m'n humeur in ieder geval wel goed gedaan! Als vrouw ga je het toch ook missen die intimiteit, ook al heb je er lichamelijk geen oren meer naar. Hebben jullie dat ook?

Haha ik moest wel om je berichtje lachen lilmomo, ik herken de ergernis!!! Zeker om die tv, das hier ook echt de mainpoint in de woonkamer. Tja... Mannen!

Sanjor, wordt jij niet helemaal gestoord nu je al overtijd bent?! Wanneer moet jij weer naar de vk?

Denk inderdaad dat we morgen wel een goed berichtje van roosviceetje mogen verwachten. Of ze is het gewoon allemaal even beu, dat zou ik me ook voor kunnen stellen...Spannend!

Kusss

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hihihi hopen dat het heeft geholpen Kirriekip;):p
    Hier echt geen behoefte aan ook al schijnt het te helpen..
    Komt denk ik omdat ik gewoon ontzettend verkouden enz ben..

Ik moet woensdag weer naar de vk. Is de laatste keer daarna komen ze thuis. Moet morgen of dinsdag zowieso even het ziekenhuis bellen voor extra ctg en echo.. Als dat goed is gaan ze strippen.
    Maar ben het wel ongelooflijk zat hoor!! Ook nu in combinatie dat ik me gewoon niet lekker voel.

Maar jij gaat misschien ook wel over tijd lopen:( Hoop het echt niet voor je! Ik ben echt de hele dag aan het wachten:p Blehhh

Hier wilt mannetje niks veranderen in de huiskamer.. Ik wilde het wel.. Maar is allemaal heel zwaar die meubels die we hebben.. Maar wij hebben wel een balzaal van een woonkamer:) 12 meter lang en 5 meter breedt:).. Dus heb niks te klagen over ruimte..

6. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent Kirriekip! Hier heeft mijn man ook nog steeds zin in seks maar ben ik degene die het een beetje afhoud vaak. Laatste keer is een week of 2 geleden... Had vanochtend in bed nog wel zin maar toen belde m'n moeder of ik een bakkie koffie voor haar had want ze was in de buurt... :D Ach, misschien halen we het vanavond nog even in!

Sanjor, je bent echt al een dikke week verkouden meid! Gaat het intussen al wel beter en kan de huisarts of wie dan ook er niet iets aan doen? En nog steeds alles rustig bij jou?

Lilmono, is je woonkamer al weer naar tevredenheid?

Andere meiden, hoe is het met de baby'tjes??

Hier alles goed! Volgens mij gaat het hier ook nog wel even duren voor er een baby komt... Heb een heel druk kind in m'n buik en verder nog geen gerommel, geloof ik... Ze mag deze week wel komen van mij, misschien toch maar die voetmassage doen!

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @ kirriekip: ik ben ook vandaag uitgerekend, maar voel nog helemaal niks. heb ook nog geen krampen gehad of iets, jij hebt dus al wel tekenen gehad toch? Hoe is het nu?

Iedereen die is bevallen: Gefeliciteerd :D

Mijn man heeft hier geen nesteldrang en dat zal hij helaas ook nooit krijgen :p maar ja. Vandaag even in ons nieuwe huisje geweest, is nu helemaal leeg en begint nu echt onze stijl te krijgen erg leuk om te zien. Over 5 weken gaan we over dus we kunnen rustig aan doen, ben nog niet eens begonnen met dozen inpakken, want dan is mijn huis niet meer netjes en dat kan ik nu niet aan :D moet geen dozen in mijn woonkamer hebben! haha

Woensdag mag ik weer naar de Vk en als er dan nog niks is mag ik kiezen om gestript te worden, dus we wachten even af. Misschien komtie nog vanzelf ;)

Hier al een tijdje geleden dat we sex hebben gehad, heb er zelf niet zo'n zin in en hij vindt mijn buik te groot en niet meer aantrekkelijk, haha... maar ja nog even wachten dan maar, vind het op dit moment niet zo erg en knuffelen heb ik meer zin in :D

Hopelijk heeft iedereen een goede week voor de boeg en maar hopen dat er deze week snel wat baby's geboren gaan worden!
    Er zijn al veel meiden bevallen van de lijst zeg! Nog maar 6 te gaan! Ben zo benieuwd.

8. KirrieKip

KirrieKip Lid

2 nov 2010
    67
    0
    0
    Rhoon, omg. Rotterdam
    Sanjor, moet je van de vk dan het ziekenhuis bellen voor extra ctg/echo? Want ze hebben er bij mij nog met geen woord over gerept, ben echt benieuwd wat ik nou kan verwachten als ik donderdag naar de vk moet.. Enige wat ze zei is dat dat dan de laatste controle afspraak zou zijn maar verder niks en ik heb er zelf eerlijk gezegd ook niet verder over doorgevraagd omdat ik er niet vanuit ging dat ik overtijd zou gaan...

Maar goed, er kan nog vanalles gebeuren voor donderdag, krijg nu weer heftigere krampen dus wie weet!

Kusss

9. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Nee de woonkamer is nog steeds niet naar me zin en die ga ik niet krijgen ook vrees ik:(
    Beebje is ook erg rustig in me buik terwijl normaal als ik in bad ga enzo ze flink tekeer gaat (zou dat voorteken zijn stilte voor de storm;)) en heb weer behoorlijk last van me rug trekkend naar me stuitje daarom ging ik in bad maar hielp dus niet :(

10. Oeh Kirriekip, wat spannend... zou dit het nou toch zijn?
    Irritant is dat, als je vanalles voelt dat wel iets zou kunnen zijn...

Hier gaat alles wel oké. Jelle z'n waterpokken lijken mee te vallen, Femke d'r temperatuur blijft wel een aandachtspuntje, en wat betreft de borstvoeding is het gewoon allemaal nog even wennen weer...
    Een fotootje van mijn 2 schatjes samen:

11. KirrieKip

KirrieKip Lid

2 nov 2010
    67
    0
    0
    Rhoon, omg. Rotterdam
    Aaah wat een schatjes! Trotse grote broer!!

12. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @ kirriekip, bij mijn vk doen ze standaard een echo met 41 weken om te kijken hoe het met de beeb is en of ze het nog naar haar zin heeft.. Dus vandaar. Ze gaan als alles goed is na 41 wkn strippen en pas met 42 wkn inleiden.. @ poppedopje, ja ben bijna al een week flink verkouden. Ga als het morgen nog steeds erg is de ha bellen.. Ben nu lekker mamma mia aan het kijken. Heerlijk wordt helemaal vrolijk van die film!!

13. KirrieKip

KirrieKip Lid

2 nov 2010
    67
    0
    0
    Rhoon, omg. Rotterdam
    Pffff ben klaar wakker...

14. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hier ook niet lekker geslapen veel wakker geweest.
    Heel de nacht last van menstruatie krampen nu nog steeds en last van me rug. Ook was de plee me beste vriend geloof ik want diarree weer tot en met. Ach we zullen maar denken het hoort erbij

15. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Goedemorgen :D

Hier ook zo'n heerlijke nacht... Vanaf een uur of 1 heel licht geslapen, pijn in m'n rug, een man die veel te dicht tegen me aan lag (terwijl we ook net ons winterdekbed op bed hadden gelegd) dus ik had het bloedheet!!
    Gisteravond nog wel even seks gehad :D Hoop dat het wat op gang brengt want ik ben het wel zat eigenlijk...
    Word beetje geïrriteerd van alle dingetjes die ik voel en die dan niets blijken te zijn...

Lilmono, klinkt wel als serieus voorwerk bij jou! Hoop dat het doorzet! Hoe is het bij Kirriekip?
    Ik ga eens lekker een bakkie koffie regelen!

16. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
  17. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
  18. KirrieKip

KirrieKip Lid

2 nov 2010
    67
    0
    0
    Rhoon, omg. Rotterdam
    Ah Tamara wat een heerlijke kleine meid zeg!!

@lilmomo: klinkt inderdaad hetzelfde als wat ik ook al een paar nachten heb gehad, zit toch wat te werken denk ik!

@poppedopje: haha toch ook nog even gesext, grappig, heb ik jullie op een idee gebracht?!

Moet alleen wel eerlijk zeggen dat het volgens mij weinig heeft uitgehaald want hier is nog weinig veranderd. Zelfs een rustige nacht gehad, ondanks dat ik dan klaarwakker was om 4 uur.. Wel weer gaan slapen om 6 uur tot 9 dus ik ben wel tevreden.

Toen ik wakker werd heb ik wel gelijk de vk gebeld om te kijken of ik die afspraak van donderdag later op de dag kon krijgen zodat m'n vriend mee kan, maar zat helaas helemaal vol... Dus toen maar gevraagd wat ik nou precies kan verwachten van die afspraak en dat geeft ze me gelukkig heel rustig en goed uitgelegd.
    Ze gaat dan met me bespreken hoe het inleiden precies gaat en of ik dat zelf wel wil. Als ik wil kan ik met 41 wk ingeleid worden of een week later met 42 weken. Maar zei ze, dat kan echt alleen in het ziekenhuis en omdat ze de baby aan de monitor willen hebben om alles in de gaten te houden moet je wel al enige ontsluiting hebben zodat ze de draadjes van die monitor aan kunnen sluiten op het hoofdje van de baby. En de vliezen moeten daarvoor kunnen worden gebroken, dus als je nog helemaal potdicht zit van onder, moet je in het ziekenhuis blijven tot je wel genoeg ontsluiting hebt om de vliezen te breken. En dat kan soms wel een paar dagen duren... Dus ja, wat is dan wijsheid?

Ik ben wel heel blij dat ik gebeld heb want ik weet nou in ieder geval waar ik aan toe ben en heb wel het gevoel gekregen dat ik zelf weer wat meer controle heb. Als ik wil, zou ik eind van de week kunnen worden ingeleid, maar wil ik dat niet dan is het ook goed.
    Voel me gelijk een stuk zekerder en beter en heb gelijk wat meer rust in me kont!
    Ik heb me voorlopig voorgenomen om het nog even rustig aan te kijken, ik ben toch van mening dat het het beste is als de bevalling uit zichzelf begint.

Kusss

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Goedemorgen dames!

Hier eigenlijk heel goed geslapen! Tot 10 uur!!
    Sliep wel laat.. Kon niet in slaap komen en ben om 1 uur nog een broodje gaan eten:p

Hier ook nog niks veranderd.. Ga denk ik vandaag maar eens een stuk wandelen langs de dijk. Misschien dat dat gaat helpen..

Ben er nu uit dat ik toch echt graag in het ziekenhuis wil bevallen en niet thuis. Dus nog even straks goed de vluchttas nakijken.

Jullie nog plannen meiden? of blijven jullie lekker thuis?

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Oh ja! Tamara wat een leuke foto's!:D
    Als ik dat zo zie wil ik ooooookkkkkkkkk!!:p

Deel Deze Pagina