Oh, sanjor, nog steeds op de wachtbank meid. Hier in Be bevallen de meeste vrouwen in het ZH, ik dus ook. Je mag thuis maar velen doen het niet. Mijn mama had voor ons alledrie een dokter nodig en zij zou dus ook niet durven thuis bevallen. 'k Vind het geruststellend van gedurende de hele bevalling de hartslag van de baby te kunnen volgen via de monitor. Heb wel ook veel respect voor mensen die wel thuis bevallen hoor!
Ja idd sanjor misschien doet een wandeling je goed en zakt het allemaal lekker naar beneden Hier ook nog fftjes me ogen dicht gedaan ben echt zo lui als wat Morgen weer controle bij de verloskundige ben benieuwd of er al wat ontsluiting is want dan gaan ze strippen
Ben benieuwd Lilmono! Het schijnt erg koud te zijn buiten hihihi. Maar ga het toch zo even lekker doen. Eerst broodje eten. Heb net weer een wasje gedaan.. Slaapkamer weer opgeruimd.. En de vluchttas helemaal in orde gemaakt ( nu al)
tamara, wat een heerlijk gezicht, zo,n grote speen op zo,n klein dotje!! lief!! nova wil geen speen. heb er al 3 geprobeerd. heeft liever mn pink. naja, komt vast later wel. nu weekt ze mn vinger lekker schoon! hihihihi. ga vandaag voor het eerst naar buiten met mn meisie!! even showen. hoop dat het droog blijft. en warm aankleden want het is best fris.
Rustig hier! Ik had vanochtend een vriendinnetje over de vloer met haar 2 kids, reuzegezellig! Lekker taartjes gegeten en een beetje bijgekletst, voor zover dat gaat met 2 van die kleintjes erbij. Maar het zijn zulke lieve kindjes, dus het was wel weer even erg gezellig. Verder hier ook nog weer alles rustig. Gisteravond toch wat pijnscheuten in mijn rug, maar niet dat het echt doorzet. Zo raar en irritant om bij élk pijntje of dingetje te denken Goh, zou het dan zover zijn.... Ben nog niet buiten geweest, voel wel in de gang beneden, bij de voordeur, dat het koud is buiten maar verder dan de voordeur ben ik nog niet geweest Misschien zo nog even wat boodschapjes doen. In elk geval nog een wasje opvouwen en beetje rommelen.... Gisteravond kreeg ik steeds pijnscheuten in m'n rug en toen smste m'n zus ineens of het al begonnen was.... Ze had de kriebels gekregen dat het bij mij zou gebeuren die nacht. Nou dan word je wel teleurgesteld wakker hoor.....
Haha dat ken ik, veel mensen zeggen nu tegen mij ook had allang verwacht dat je was bevallen. Of op hyves krijg je berichten van joehoe gaat alles wel goed met je heb je nog niet online gezien. Mijn zus had gedacht dat ik 4 november ging bevallen niet dus Ach we wachten het allemaal gewoon weer af
Hoi meiden! Ben net terug van een wereldreis te voet hihihi. Lekker naar de dijk gelopen en door het centrum weer terug naar huis.. Wel de hele tijd een harde buik gehad. Maar als het werkt hoor je mij niet klagen Net ook nog ff kwarttaart gemaakt.. Staat nu in de koelkast. We hebben gesloten om kwarktaart te geven en beschuit met muisjes.. Dus moest wel eerst even voorproeven hahaha @Charlie: Hier was het droog. Hopelijk bij jou ook. Lijkt me echt heerlijk om met het kleintje lekker een stukje te gaan lopen. @Poppedopje: Gezellig bezoek Moet er nu niet elke dag meer aan denken.. Heb ook het idee dat mensen langs komen omdat ze persee alles willen weten en er direct bovenop willen zitten als het begint.. Maar goed. Vervelend he al die krampjes/steken enz.. Heb het nu al een paar weken en heb me er een beetje voor af kunnen sluiten.. Ben echt zooo benieuwd naar Roos!!
Sanjor, wat goed dat je even lekker naar buiten bent geweest! Hoop voor je dat het wat gaat doen, zou wel eens mogen he?! Ik heb vandaag echt geen zin om naar buiten te gaan, de boodschappen komen morgen dan wel. Voor vanavond is er eten in huis en de boodschappen waren meer voor de handig dan voor de noodzakelijk... Halen jullie de beschuiten en muisjes trouwens al vooraf in huis? Oh, nee, heb ook niet altijd meer zin in bezoek. Vind het wel lief dat mijn vriendinnen langskomen op de dagen dat zij vrij zijn, wel zo gezellig. En een uurtje even koffie drinken, dat vind ik juist wel een leuke afleiding. Heb ook niet het idee dat ze hier langskomen om er boven op te zitten als het begint (al zou ik denk ik dan nog doen alsof mijn neus bloed!), maar meer om mij een beetje gezelschap te bieden.... Maar als ik dan de rest van de dag alleen ben, met de kat , dan vind ik dat ook heerlijk!! Hmmm, die kwarktaart klinkt ook goed! Maar heb vanochtend al een taartje op..... Ben ook heel benieuwd naar Roos!! En Tamara, wat een lief meisje zeg, heerlijk kindje!! Kirriekip ook aan het bevallen? Toch die seks die wel geholpen heeft? Hier niet hoor, merk er niets van.....
Wij hebben wel al 1 pak beschuit en 1 pak muisjes in huis.. En dan de benodigdheden voor 1 kwarktaart.. @Popp: Denk ook wel dat ze het voor de gezelligheid doen hoor Alleen ben het nu gewoon zoooo zat dat ik overal wat achter ga zoeken en erg snel geirriteerd ben Gelukkig vindt mannetje het nog meevallen allemaal Ga nog even op de bank liggen tot me mannetje er is en dan lekker koken.. Kusss
leuke foto's hier is alles goed tessa groeit goed. slaapt nu langer door tussen de voedings. heerlijk is dat iets meer tijd voor andere dingen. s6 voor de dames die nog moeten
Heej meiden, Nou ik ben gesloopt... Vanmiddag is me vriendin op visite geweest met dr dochtertje van 3 maanden, echt zo lief!!! Dus lekker kunnen oefenen haha, tis echt een poppetje (past nu pas goed in maatje 56) zo lief en klein en ze gaat nu ook lachen en je nadoen en zo... Was mooi dat we de box al hebben staan, want daar kon ze mooi even in slapen. Echt leuk om die box gevuld te zien! Heb gelijk een filmpje gemaakt haha... Maar ben nu dus wel heel erg moe, ze was er om 12 uur en ging net om 4 uur weg en ik merk wel dat dat nu best veel van me vergt... Had heel de dag al het idee dat m'n urine erg sterk rook en moest ook wel vaker plassen dan normaal, dus ga net weer en ik denk wat voel ik nou? Trek ik zo met afvegen een hele sliert dik slijm eruit... Ik denk slijmprop?!!! Dan zou het weleens kunnen gaan beginnen toch?!!! Spannend! Nog steeds niks van roosviceetje, die moet dan toch haast wel bezig zijn of al bevallen dat kan niet anders! Kussss
Hoii!! @tiktak: Fijn dat Tessa het zo goed doet @Kirrie: 4 uur is ook wel lang hoor! hihihi. Maar wel gezellig toch! Wat betreft het slijm weet ik het niet. Ik verlies mijn slijmprop volgens mij in delen.. Heb gehoord dat er elke keer als je wat verliest dat er weer wat wordt aangemaakt.. Dus heb echt geen flauw idee.. Kon net niet echt slapen.. Mevrouw kreeg de hik en besloot daarna om lekker herrie te schoppen in me buik.. Hihihi. Dus ben maar even gaan zuigen in de kamer en ga straks aan het eten beginnen
Haha ja die van mij heeft ook heel vaak de hik, grappig is dat he! Alleen wel balen dat je daardoor niet meer kon slapen.. Maar het slijm was echt zo dik, dat heb ik nog nooit gehad eigenlijk dus er zit in ieder geval wel wat te rommelen dat sowieso... Ik hoop maar dat het vanavond doorzet, heb wel al heel de dag zeurderige krampen en veel harde buiken maar ja... Dat is al een week zo... Kusss
Hey meiden, Even kort berichtje. Vanmorgen om 04.57 is onze zoon Mika Qas geboren. Alles is goed gegaan en ik zal snel het hele verhaal posten tot snel. Kussss Roos
Gefeliciteerd roosviseetje met je zoontje Blij eindelijk iets te horen @kirrie: Hopelijk zet het door voor je en was dit de ouwe vertrouwde slijmprop, vriendin van me verloor hem ook en zelfde dag begonnen de weeen. @sanjor:Ik hoop voor jou dat het ook snel doorzet en dat je wandeling vanmiddag heeft geholpen Groetjes lilmomo
Jaaaa, daar is ie dan, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Maken jullie het goed? Veel geluk met z'n allen!!
@Roos: Gefeliciteerd meis!!! Hele leuke naam ook. Geniet ervan en doe rustig aan!! Hier nog rustig. Behalve dat me banden en buik pijn doen van het lopen Was denk ik toch geen goed idee.. Halleluja! Zo even kwarktaart voorproeven en dan denk ik dat ik maar eens ga starten met de weeen (hihihi als dat kon!)