*MEIDEN DIE BEGIN NOVEMBER UITGEREKEND ZIJN* Charlie80 :30 jaar - 1e kindje-uitgerekend op: 31-10-2010 van een meisje Eliza78: 31 jaar - 4e kindje - uitgerekend op: 1-11-2010 van een ?? Loesie1982: 27 jaar -1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 van een: ???? Sanjor: 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 van een: meisje Roosviceetje: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 van een: jongen Tamara84: 26 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010 van een meisje Sappie25: 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op : 07-11-2010 van een meisje Happygirl86: 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 07-11-2010 van een: jongen Lilmomo: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 12-11-2010 van een meisje
Heb ik ook gezien ja, gek eigenlijk want procentueel gezien heb je iets meer kans op een jongetje toch?!?!
Hoi meiden, Ik ben ook rond die datum uitgerekend. 8 November. Wij krijgen een meid. T is mijn 3e kind, ik heb al een zoon uit 2000 en een dochter uit 2001. Liefs!
Hebben jullie eigenlijk al de vluchttas klaar staan? Ik moet hem nu nog gaan klaarzetten.. Morgen maar eens de stad in om spulletjes ervoor te kopen. Wil wel graag thuis bevallen maar je weet het maar nooit toch?! Meer meiden die thuis gaan/willen bevallen?
*MEIDEN DIE BEGIN NOVEMBER UITGEREKEND ZIJN* Charlie80 :30 jaar - 1e kindje-uitgerekend op: 31-10-2010 van een meisje Eliza78: 31 jaar - 4e kindje - uitgerekend op: 1-11-2010 van een ?? Loesie1982: 27 jaar -1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 van een: ???? Sanjor: 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 van een: meisje Roosviceetje: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 van een: jongen Tamara84: 26 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010 van een meisje EvelineThijssen: 33 jaar -2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010 van een: ???? Sappie25: 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op : 07-11-2010 van een meisje Happygirl86: 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 07-11-2010 van een: jongen Missy29: .. jaar -3e kindje - uitgerekend op: 8-11-2010 van een: meisje Lilmomo: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 12-11-2010 van een meisje Missy, ik heb jouw gegevens er ook meteen bij gezet. In dat november topic heb ik geloof ik in het begin ook nog eens gepost, maar pfff, dat was al heel snel niet meer te volgen. Nu de laatste loodjes met elkaar delen is wel leuk, hopelijk komt dan nu niet iedereen uit dat november topic hier naartoe
Ik heb mijn tas vorige week toch maar vast klaargezet... vorige bevalling was met 37+5, dus je weet maar nooit. Ik wil ook nu weer heel graag thuis bevallen, dat is vorige keer letterlijk goed bevallen Dus nog in ieder geval 5 dagen alles binnenhouden, en dan zou het mogen... hoewel het van mij ook nog wel wat langer mag duren voordat het begint. Hoe is dat met jullie? Ben je het al beu en wil je liefst meteen met 37 weken bevallen, of zit je nog lekker in je vel en lijkt het je ook geen probleem tot 41-42 weken zwanger te blijven?
Ik wil niet doorlopen tot 42 weken maar kan hoef ook niety perse met 37 weken te bevallen 38/39 weken vindt ik een mooi gemiddelde
Haaaaaai, Ik vind het zwanger zijn nog heerlijk, wat dat betreft mag nog wel even duren, maar de pijn maakt het gewoon niet leuk meer. Dus qua pijn zou ik zeggen, het mag wel komen binnen nu en 2 weken...qua getrappel en buik zou ik zeggen...laat nog maar een poosje zitten, haha! Ik beval in het ziekenhuis, omdat die 20 minuten verder weg zit...vind dat een enge gedachte! Vluchttas is bijna klaar, nog een paar dingen! Ben net op kraamvisite geweest bij collega...jeetje zeg...dat ik straks ook gewoon zo'n hummeltje heb...niet te bevatten. Ben er echt even van overrompeld! Wat een prachtig mannetje, ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (of meisje, dat maakt nie uit, maar iig een baby'tje! haha!) Liefs
@Loesie. Mijn vriendin is nu 3 weken geleden bevallen.. Toen ik haar kindje zag was ik ook helemaal van de wereld Hahaha Scheen een groot kindje te zijn en was toen al 1 week uit.. Maar ik vond het zo mini.. Dus was direct overtuigd dat ik ons kind er wel uit krijg Ze schatten ons meisje op 3 kg.. Dus heel mooi vindt ik zelf Is alleen afwachten of dit in praktijk ook zo is..
Kunnen ze dat bij de vk schatten?!?! Want daar hoor ik eigenlijk nooit iets over. Met 33 weken bij de gyn geweest en die heeft het buikje opgemeten en toen zei hij dat het kindje iets achter liep en of ik rookte...(niet dus!) maar het was maar een paar daagjes, dus niks om me druk om te maken. Maar ben wel benieuwd hoe het nu is... Dit mannetje van mijn collega was ook 8 pond en een week en 2 dagen en ik vond het ook echt een heel klein kindje, haha! 3kg is mooi! Dat lukt vast wel! Liefs
Ik heb 2 groeiecho's gehad en de laatste was met 36 weken.. de vk zei dat ze niet zo hard meer groeien per week (weet even niet meer hoeveel) maar ze kwam op 3 kg.. Bij de laatste groeiecho schatten ze haar op 2650 gram.. Dus ben wel benieuwd..
vluchttas!!! oja nog zo iets en ik wil nog wel in het ziekenhuis bevallen moet er maar eens aan beginnen ik hoop dat ik niet overtijd ga lopen... vanaf donderdag mag het van mij komen. ik ga mij alleen maar slechter voelen mijn hele hals is opgezet en begin ook oorpijn te krijgen. had vanmiddag de assistent van HA aan de lijn en ik mag alleen paracetamol. toen ik zei dat ik ruim 36 weken zwanger ben en amper mijn bed uitkan omdat mijn lijf zo pijn doet en dat ik keelpijn, oorpijn, bij het hoesten echt pijn in mijn buik en koorts heb, zei ze alleen ooo nou klinkt als een griepje neem maar paracetamol. soms vind ik het zo knap dat ze door de telefoon voorspellingen kunnen doen. @Sanjor waarom heb jij groeiecho`s gehad als ik vragen mag die krijg je toch alleen als er een rede voor is om het te meten
Hey meiden, Bedankt voor het warme welkom. En inderdaad mijn 2 oudsten zijn dezelfde dag geboren, alleen mijn dochter dus een jaar later. Zij zijn 9 mei jarig en ik ben zelf 30 april dus we vieren mooi onze verjaardagen samen. Mijn vriend was altijd het "buitenbeentje" en op 3 november jarig, maar ik ben nu dus op 8 november uitgerekend, dus dan kan de kleine in aantocht de verjaardag met papa samen vieren. Houden we alsnog maar 2 verjaardagen in het jaar voor een gezin dat uit 5 leden bestaat. Best handig eigenlijk. @ Sanjor: Ik heb mijn vluchttas al klaar staan, al een paar weekjes zelfs, gelukkig maar want vorige week woensdag moest ik ineens een nacht in het ziekenhuis verblijven. Ik had nl. al weeen en 2 cm ontsluiting. Heb nu nog steeds weeen (ongeveer om de 6/7 minuten) maar de ontsluiting zet gelukkig nog niet door en mijn vliezen zijn ook nog intact. Was dus wel blij, dat mijn vluchttas al klaar stond. @ Eveline: Leuk dat je me erbij hebt gezet. Mijn leeftijd is overigens 30 jaar. Haha dat probleem ken ik met het november topic, vandaar dat ik me hier maar voorlopig bij aansluit, want het is inderdaad wel leuk om een beetje op de hoogte te zijn van anderen die rond dezelfde datum uit zijn gerekend. Pff ik moet er niet aan denken om overtijd te gaan lopen, vooral niet nu ik al die regelmatige weeen heb. Heb ook al zeker 5 dagen niet kunnen slapen en ben echt wel een beetje op aan t raken. Ze hadden toen ik de nacht in het ziekenhuis was opgenomen al wel gezegd, dat ze me niet overtijd zouden laten lopen, maar woensdag heb ik alweer een afspraak bij de gyn, dus ga het er met haar eens goed over hebben. Mijn kleintje wordt tussen de 7 en 8 pond geschat, maar goed dat zullen we nog wel eens zien. Is wel ineens weer wat anders, mijn oudste was nl. prematuur en mijn jongste dysmatuur. En dan nu ineens een kindje van "normaal" formaat.. Das wel echt even wennen hoor en ook best eng.
@Roosviceetje: Ik had eigenlijk ook geen reden voor een groeiecho Ik las het hier veel op het forum en dacht vraag het gewoon aan mn vk.. Ze legde het uit dat dit niet standaard is maar dat ik er wel 1 voor mijn geruststelling mocht laten doen.. (was nergens voor nodig want vroeg het gewoon omdat ik nieuwsgierig was maar ik zeg geen nee tegen een extra echo) Toen ik er 1 had laten maken moest ik er nog 1 laten maken om de groei goed te kunnen vergelijken zei ze.. Dus vandaar Alles is dus helemaal goed en gezond hoor Loopt precies volgens de groeicurve.. @Missy: Jeetje nu al ontsluiting en al weeen?!! Das wel erg zwaar. Lijkt me ook een beetje eng.. hihihi Maar je hebt er ervaring mee. Misschien wordt dit kindje wel op de verjaardag van je man geboren dat zou toevallig zijn! Tussen de 7-8 pond is ook heel mooi! @hier: Vanacht zoo slecht geslapen Wordt echt elke nacht erger.. Elk uur wakker en niet 5 min op me zij kunnen liggen omdat dan alles pijn gaat doen.. dus draaien draaien en draaien.. Ben kapot nu. Merk ook wel dat bij mij alles wat slapper begint te worden.. Zak regelmatig door me benen en pijn in me onderrug.. Opstaan is een heel karwei geworden hahaha Hoe is het verder met iedereen?
Hoi allemaal, Paar uurtjes niet geweest en moet alweer heel veel bijlezen, leuk! @Missy: welkom! Zal wel gek zijn inderdaad als je eerst 2 kleine kindjes hebt gehad en dan 1 van een "normaal formaat"! @Loesie1982: heb net even je trouwfoto's bekeken; WOW!!!!!! Echt ontzettend mooi, mooie jurk en prachtig weer! Wij hebben de laatste groeiecho met 33 weken gehad en toen woog ze ongeveer 2100 gram dus bij een voldragen zwangerschap van 40 weken zou ik ongeveer uitkomen op 7 a 7,5 pond (dus zal waarschijnlijk iets minder zijn als ze gehaald wordt met 38,5 week).... Isa woog met haar geboorte 3940 gram en de dag voor haar geboorte had de gynaecoloog op de afdeling nog gezegd na een groeiecho dat ze haar pet op at als ze meer dan 7,5 pond zou wegen. Dus ik vind het allemaal niet zo heel betrouwbaar!!!! @Sanjor: mijn vluchttasje staat klaar in onze slaapkamer, dus als de vliezen breken of ik krijg weeen even snel het ziekenhuis bellen en hup erheen! Ik zou ook graag thuis bevallen hoor, als ik die mogelijkheid had gehad.... Leek me fijn met brandende kaarsen, zacht muziekje op, dochterlief gewoon op bed als het 's nachts gebeurt, dvd'tje kijken tijdens de eerste periode en lekker in mijn eigen bad als de vliezen nog intact zouden zijn.... Romantisch idee toch? Helaas weer een ziekenhuis bevalling voor mij (medische indicatie), aan het CTG dus lekker in bad zal er ook deze keer weer niet bij zijn.... 8) Ik ga zo mijn dochtertje naar oma brengen, daarna een begrafenis! Dus ik spreek jullie snel weer!
Ik kan echt al die namen hier niet onthouden (zwangerschapsdementie of zo?? ) maar probeer maar een beetje te reageren op wat er allemaal geschreven is. Vluchttas: Die heb ik nog niet klaar staan, ik ga er vanuit dat ik niet eerder ga bevallen als 39.3, dan wordt ik ingeleid. Ik heb wel alles klaar liggen, dus hoef het alleen maar in de tas te stoppen. Gewicht: Mijn andere drie kids waren ruim boven de 8 pond, dus ik verwacht nu weer geen kleintje. Eigenlijk zou ik het wel een keer leuk vinden, zo'n klein hummeltje, maar ze hebben het gewoon veel te goed bij mij. Ik heb ook een enorme buik!! Zat zijn: Ik ben het behoorlijk zat, ik heb er natuurlijk ook nog 3 rondlopen van 7,5 en 4 jaar en die vragen best veel aandacht. Ze voelen natuurlijk ook dat er iets gaat gebeuren... Gelukkig kan ik elke middag wel een lekker dutje doen tussen 1 en 3 want ze zitten nu alle 3 op school. De nachten zijn hier echt drama, door de BI kan ik me bijna niet omdraaien en heb vreselijk veel pijn. 4 uurtjes slaap per nacht is dus ook echt het maximum... Foto's: Ik heb eigenlijk nog niet veel foto's gemaakt van mijn buik. Misschien toch nog maar eentje maken van de laatste loodjes. Als ik die van de andere zwangerschappen zie krijg ik spontaan de kriebels en weet ik weer precies hoe ik me voelde op dat moment..... (olifant..) Misschien is het leuk om wat buikfoto's hier neer te zetten, kunnen we even kijken wie de dikste is.. Ik ga nu even proberen om nog wat laatste inkopen te doen, wat pyama broeken, beddengoed, ondergoed enz.. Eigenlijk moet ik van de fysio met krukken lopen, maar dat is zo onhandig als je ook allemaal tassen hebt. Ga denk ik maar zonder, vanmiddag maar een uurtje langer op bed liggen om uit te rusten... Ik lees wel weer bij als ik terug ben, prettige ochtend allemaal!