Hoi meiden! OOhhh wat is het al spannend hier!! Kirriekip zet hem op! Denk dat het nu niet meer kan missen. Anders heb je echt wel veel pech @Lilmono is het bij jou weer helemaal gestopt? @Tamara: Ja ben nog de enige van 4 november BALEN!!! Denk dat ik maar een nieuwe club ga oprichten; wie ook 1 week overtijd @Poppedopje: Balen meis dat je weer en rotnacht hebt gehad! Hier ook nog steeds geen nieuws.. Ook geen voortekenen.. Dus wacht maar weer de dag af...
Spannend kirrie Hier alleen af en toe steken onderin me buik boven in me buik. Het is wel flink aan het rommelen maar geen weeen
Gaat goed joh! Isa vindt het erg leuk om nu grote zus te zijn. Fay dronk niet goed aan de borst maar krijgt nu afgekolfde melk (net als Isa altijd heeft gehad). Begin langzaamaan te wennen aan het leven met 2 kleintjes. Moet wel zeggen dat ik het nu ook weer een behoorlijke aardverschuiving vind.
Hello meiden! Nou, ben uiteindelijk nog wel weer in slaap gevallen, van een uurtje of half 9 tot half 11. Gelukkig maar, voelde me echt beroerd, en ook misselijk weer... Toen ik wat gegeten had, ging het wel weer, vreemd eigenlijk dat ik nu pas die misselijkheid heb... Tamara; fijn dat het allemaal lekker gaat! Lijkt me niet meer dan logisch dat het een hoop teweeg brengt, zo'n kleintje erbij, maar ik zie om me heen dat het ook snel genoeg wel weer went. Hihi, maar als jij een tweede al een aardverschuiving vind, dan ben ik heel benieuwd naar wat ons eerste kindje dan allemaal teweeg brengt.... Je kunt je er bijna geen voorstelling van maken. Natuurlijk proberen we dat wel, maar hoe het écht zal zijn.... Kirrie; update graag Kan toch wel even tussen de weeen door?! Verder hier ook rustig hoor! Ik heb m'n kaarten op vrijdag gezet, al vind ik vandaag en morgen ook een mooie datum hebben... Sanjor; veel plezier met je schoonzusje vanmiddag! Lilmono; hoop toch echt voor jou dat het - ondanks dat het nu weer rustig is - echt wel serieus voorwerk is. SMAK!
Oeeeeeeeee...spannend hier!!!! Krielkipje, zet hem op!!!! Sanjor, balen joh dat je nog als enigste overblijft!!! Maar we laten je niet achter hoor, we sleuren je binnenkort gewoon mee naar de andere kant!!!! Tamara, wat fijn dat Isa zo gek is met haar zusje! Kan me voorstellen dat het met 2 kindjes wel even zoeken is naar het ritme! Hopelijk heb je dat snel gevonden!!! Lilmomo, het moet toch ergens mee beginnen he!? En dat gerommel heeft bij mij voor 2cm ontsluiting gezorgd, dus je weet maar nooit!!!! (terwijl het daarna ook gewoon stopte!) Ego, Met Siem gaat het goed. Hij moet nog t/m maandag blijven, maar dat is echt omdat de antibiotica 10 dagen moet krijgen! Hij drinkt nu ook aan de borst (aanleggen ging eerst niet, omdat hij zo'n honger had en daardoor boos werd en ik gefrustreerd!) al is het maar zo'n 10 tot 20cc...de rest voeden we bij! Hij zat vanmorgen op z'n geboortegewicht, dus nu kan hij echt gaan groeien! Hij heeft nu alleen nog een naaldje in z'n arm met een klein slangetje eraan voor de antibiotica...dus we kunnen nu lekker met hem aan de wandel! Da's wel gezellig! Maandag mag hij mee naar huis en krijgt dan onderhoudsantibiotica (via een soort van fingerfeeding) tot de 1e afspraak bij de uroloog. Ze willen toch graag nog een extra onderzoek om te kijken of hij echt geen klepjes in de urinebuis heeft...Om te voorkomen dat hij opnieuw een infectie krijgt in de tussentijd moeten we thuis dus antibiotica toedienen... Alles om ervoor te zorgen dat hij zich goed blijft voelen! Nou, ik ga weer...schoonmoeder en nichtje jarig, dus gezellig even op pad! Vanavond weer naar ons mannetje en dan is het alweer DONDERDAG!!! Ik hou jullie in de gaten! SMAK
Hoi meiden! Nou de nesteldrang heeft weer zijn weg gevonden! Heb de keuken weer helemaal gesopt.. wasjes gedaan en zo nog even de badkamer afmaken en hier beneden aan de gang. En moet nog even naar de supermarkt voordat me schoonzusje komt.. @Poppedopje: Blij dat je toch nog even hebt kunnen slapen meis! Nu lekker rustig aan doen! @Loesie: Hihihi ja sleur me straks maar over de streep. Heb het idee dat dit kind eeuwig blijft zitten Fijn dat het zo goed gaan met je kleine vent! En inderdaad morgen alweer donderdag en dan kan je aftellen in het weekend En indd Kirriekip: tussen de weeen door ff updaten hahaha. Nee zou ik denk ik ook niet doen hoor!
He meiden, Nou ik ben meer stil uit ongeloof... Het is weer zo aardig afgezakt namelijk. Ik snap er echt helemaal niks van. Heb nog wel weeën, maar ze komen denk ik om het kwartier à half uur, dus dat schiet niet echt op... Net een half uur onder de douche gestaan want ik had het koud en pijn in me rug, was wel even lekker. Nu weer op de bank met kruik in me rug en op me buik. Beeb is druk en haar bewegingen zijn niet fijn nu, voel het echt heel diep in me bekken. Tsja, ik weet het gewoon ff niet meer... Het is niet helemaal weg dat niet, maar het is lang niet zo heftig meer als vanmorgen vroeg... Ben benieuwd morgen bij de vk... Kusss
Jee wat een spanning hier! Kirriekip, het schiet bij jou ook niet echt op hè, met steeds weer iets dat serieus lijkt en dan weer afzwakt... je zou er maar ongeduldig van worden denk ik. En Sanjor, jij blijft maar soppen, ga eens bevallen joh! Tamara, je hebt nu nog kraamzorg neem ik aan... is je man ook nog thuis of is die aan het werk weer? Ik vind het ook heel wat hoor, zo'n tweede erbij; bij een eerste kan je al je tijd daaraan besteden, nu heb je al een kind dat gewend is alle aandacht te krijgen van mama. Ik merk nu al dat het soms best frustrerend is, je kan niet op 2 plekken tegelijk zijn, en dan is er nog kraamzorg nu, en mijn vriend is gewoon hele dagen thuis. Ik zou er eigenlijk niet aan moeten denken dat dan ineens zo'n kraamzorg weg is, en dat Sander dan gewoon aan het werk zou zijn... dat je dan ineens je aandacht moet verdelen over 2 kindjes. Wat dat betreft is de routine van het verzorgen van zo'n ukje zo weer terug, dat heb je dan nog wel in de vingers... maar het omgaan met het oudere broertje/zusje dat roept dat je moet komen, dat wil dat je mee komt spelen, die wat te drinken wil, natuurlijk vooral geen middagdutje wil doen ineens... dat is bijna net zo heftig als het wennen aan een eerste kindje volgens mij. Maar goed, dat komt allemaal vanzelf wel, en ik mag ook niet klagen; beide kindjes zijn niet erg veeleisend over het algemeen. Succes met bevallen voor degenen die dat nodig hebben, het zou leuk zijn als er morgen weer een paar kleintjes bij zijn gekomen. Tamara
Te vroeg getreurd denk ik, afgelopen anderhalf uur weer om de 5 à 6 minuten weeën, zou het dan toch??!! Net met veel moeite de hond nog uitgelaten en weeën dus niet kunnen timen, maar ik was iets minder dan een half uur weggeweest en in die tijd heb ik er 4 gehad, dus in principe gewoon constant gebleven. Mannetje is gelukkig zo al weer thuis van z'n werk, goede timing dus.. Hoop toch dat het dan vandaag of morgen doorzet, liefst morgen want dan geeft de verloskundige die wij het fijnst vinden dienst! Kusss
Jeeetje, Kirrie, jouw geduld wordt wel op de proef gesteld zeg... Misschien dat het juist weer heftiger wordt als je mannetje thuis is, beetje psychisch misschien, dat het dan voor je gevoel ook echt kan gebeuren. Om de 5, 6 minuten, tsja dat is ook regelmaat! Bij mijn vriendin heeft dat bijna 2 dagen zo geduurd, van donderdagochtend tot dat ze op zaterdag bevallen is.... Zet hem op meid! Die man van mij zit te bedelen; hij heeft het heel erg druk op z'n werk dus het zou hem wel goed uitkomen als de bevalling snel begint, dan kan ie weg.... Uitgekookt ei!
Haha dat ken ik poppedopje die van mij zegt ook wel in de week he en niet in het weekend Kirrie hoop echt voor je dat het niet lang meer duurt meid want hier wordt je ook niet goed van lijkt me. Hier vandaag ook maar weer de beneden boel uitgesopt en bij me tante op bezoek geweest (ff afleiding) kreeg bij me tante wel weer harde buiken maar niet met regelmaat ofzo en ze is vrij rustig. Zal vanavond wel weer feest worden in me buik en weer heel de nacht wakker liggen.
oohhh spannend.. kom op kleine kirri.. eruit!!! en idd sanjor.. nu is je huis wel schoon.. mocht je toch door willen, hier ben je welkom want mn kraam hulp is weer weg!! nee hoor, ga bevallen.. loes, het is vast snel maandag en dan kan je weer genieten!!! hier vandaag voor het eerst met de auto weg geweest. alles ging goed en ze was lekker rustig.. overmorgen heb ik al de hele dag een bruiloft van mn vriendin!!! maar ga niet de hele dag hoor! dan stort ik in.. nou kom op dames, wil weer wat nieuwe babynamen horen straks!!!
Still puffing hier!!! Mannetje is thuis, weeën worden heftiger en kan ze niet meer zittend opvangen. Regelmaat is nu 4 à 5 minuten... Nog een minuutje minder en dat een uur lang en dan mogen we de verlos bellen! Kusss
Daar ga je Kirrie! Heel veel succes! Oh, heb gehoord dat als je rugweeen hebt, dat het dan prettig is als je man in je rug duwt op het moment van de wee. Heel spannend, zet 'em op! Jij hebt vandaag of morgen jullie kindje in je armen!
Hoi meiden!! Ohhh Kirriekip!! Nu moet het wel doorzetten hoor! Zet hem op!! Meiden: ik moet jullie er toch wel even op wijzen dat ik 1,5 week niks in huis heb gedaan.. Behalve af en toe zuigen.. Dusseee ik mocht schoonmaken @Charlie: Lijkt me echt spannend de eerste dag weg met de auto Net is me schoonzusje geweest.. Pff ze heeft alleen maar tegen me buik lopen praten.. Beeb was natuurlijk op dat moment super druk.. Maar ja die hebben we ook weer de deur uitgewerkt (hihihi wat gemeen van me.. sorry) Morgen naar het ziekenhuis voor extra controle weer.. en straks naar de verlos.. Moet morgen ook maar even wat snoep in huis halen voor Sint Maarten.. Pff helemaal geen zin in zingende kids voor me deur nu Is dat bij jullie ook elk jaar nog zo druk?