Ben benieuwd naar Kirriekip, zal toch ook wel de kleine aanwinst in haar armen houden inmiddels??!! Hier ook heel slecht weer, bah! Gisteren voor het eerst wezen wandelen met de kleine en had toch eigenlijk wel de hoop om vandaag nog even naar buiten te gaan maar dat gaat hem met dit weer niet worden helaas.... Sanjor: alles goed gegaan in het ziekenhuis?
Hoi meiden! Rustig hier zeg! Alles was goed in het ziekenhuis.. Moest wat langer aan de ctg omdat de beeb in het begin aan het slapen was.. (luilak) Ze wilde meer pieken zien.. Maar dat is uiteindelijk goed gekomen.. Dat andere lijntje waarmee ze weeen opmeten (?) was ook wat onrustiger dan normaal. Normaal is het een gewoon lijntje maar nu met pieken erin. Had wel wat harde buiken dus zal dat wel zijn geweest. Dus goede nieuws: Morgen strippen Wat een weer trouwens! Hier is de schutting van de buren (die aan onze tuin grenst) omgewaaid.. Gelukkig hun tuin in.. Maar zit nu dus een gapend gat.. De buren zijn nog niet thuis dus weten het nog niet.. Ben benieuwd hoe ze reageren. We hebben de schutting maar even in onze tuin gezet.. Poppedopje; jij zit ook aan zee/water.. zal ook wel lekker storm bij jou zijn! Hier is het niet normaal.... Kirriekip; Ik heb je niet meer gehoord! Dus ga ervan uit dat het goed nieuws is Ik ga voor morgen hoor!
Spannend sanjor dat ze je morgen gaan strippen! Hopelijk komt het daarna op gang en ga jij eindelijk ook eens bevallen (grapje hoor)..... Ik moest ook elke keer anderhalf uur ofzo aan het CTG omdat Fay op haar duim lag te zuigen dan kunnen ze het niet goed beoordelen. Wel fijn dat met de kleine alles goed was en dat ze iets zagen op het onderste lijntje van het CTG is misschien ook wel een gunstig teken..... Ik lees mee hoe het je vergaat morgen!
Jaa ben ook zo benieuwd!! Sommige mensen zeggen dat het strippen pijn doet en andere weer niet.. Maar ja ik zie het wel en ga er morgen gewoon blanco in
Hi meiden! Even kort berichtje, zit met m'n telefoon op internet. Ben heel benieuwd hoe het bij Kirriekip is, die zal toch nu haar kindje wel in de armen hebben? Sanjor, mooi dat alles goed was in het zh! En heel spannend dat ze je morgen gaan strippen! Hoe laat mag je er weer zijn? Hier echt heel stormachtig! Lekker met die regen, blegh! Ik heb satc gekeken, met thee, chocoladecake, de haard aan en kat op schoot! Hihi, en zitten huilen, terwijl ik hem al 3 keer heb gezien! Bij de vk was alles goed! Nog voldoende vruchtwater, dus nog geen reden om er uit te komen... Bij mij gaan ze ook pas met 41.3 ingrijpen... Ach, we wachten gewoon maar weer af! Ik ga aan het eten beginnen; zuurkoolstamppot met worst, perfect voor bij dit weer!
Ik hoef niet meer naar de vk maar ze komen nu naar mij.. Dus opzich ook wel lekker Ze bellen me morgenochtend om door te geven hoelaat ze morgen komen.. Hoop dat ze toch wel vroeg komen en niet pas einde van de middag.. Heerlijk zuurkoolstampot! Hebben wij ook van de week gegeten Zou zo bij je aanschuiven hahaha Lilmono hoe gaat het bij jou?? Ook beetje stil..
Wat is het hier stil! Moest gewoon naar pagina 2 voor dit topic.... Stamppot was heerlijk! Zal volgende keer wat eerder laten weten wat we eten, dan kunnen jullie aanschuiven!! Lilmono is idd stil! En Kirriekip zal haar kindje nu toch wel hebben? Hoe is het met Roos, ook al even niet gehoord! Spannend morgen Sanjor!
He lieve meiden, Even snel: vanmorgen om 5.15u is onze prachtige dochter Zoë Saronne geboren na een voorspoedige thuisbevalling! Ze weegt 3440 gram en is 49 cm lang. We zijn supertrots!!!! Kusss
Kirriekip, gefeliciteerd meid!!! Verder heb ik even geen puf om te reageren, vandaag beetje foute dag gehad, m'n kraamtranen eruit gejankt
@Kirriekip: GEFELICITEERD MEIS!!! Eindelijk! Geniet ervan en als je eraan toe bent post je bevallingsverhaal @Grietje en Poppedopje: Thnx Ga nu ook richting bed. Heb de hele dag al meer harde buiken dan normaal en steken onderin bij me schaambot (waar hoofdje zit zeg maar).. Gaat allemaal net wat moeilijker allemaal. Maar zal wel weer helemaal niks zijn.. Ga lekker slapen voel ik het ook niet
Gefeliciteerd kirrie met je dochter Hier is alles rustig en stil vandaag druk dagje gehad en niet goed geslapen vannacht eer ik in slaap was was het alweer 4 uur en mannetje lief was om 6 uur alweer uit bed Dus vanmorgen even me slaap ingehaald en vanmiddag druk geweest met dit rot weer:x en op bezoek geweest bij kennissen. Groetjes lilmomo
hey meiden, even snel een berichtje en natuurlijk een foto, alles gaat goed maar heb vaak gewoon niet de puf om voor de pc te gaan zitten dus mijn bevallingverhaal komt nog
Wat een plaatje Roos!! Heel mooi, je zult het wel heel druk hebben met genieten Sanjor, en en en?! Weet je al meer of zijn de weeën vannacht dan toch begonnen? Hier alles okee, behalve dat ik verkouden ben en nu echt... Zat er al een tijdje aan te komen, maar nu ben ik er echt niet lekker van! En dat terwijl ik vandaag zou bevallen Alleen nog geen voortekenen dat er iets te gebeuren staat...
Oh, ik vergeet het belangrijkste! Kirriekip; wow, daar is ze dan eindelijk; van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! Alles goed met moeder en dochter? Geniet maar veel van jullie gezinnetje!
KIRRIEKIP!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!! Geniet er lekker van meis, die kraamdagen zijn zooooooooooo voorbij!!!! Sanjor, ben benieuwd of het vannacht door heeft gezet!!!!! En strippen...je moet je zoveel mogelijk proberen te ontspannen. Bij mijn ICSI-pogingen gingen ze ook regelmatig met de handen of eendebekken naar binnen, als ik me dan aanspande deed het meer pijn dan als ik me ontspande...is vaak moeilijk gezegd, maar probeer het!!!! Roos, wat een schatje zeg! Een plaatje! Geniet er lekker van! Lil, balen is dat he, dat het slapen niet goed meer lukt! Goed dat je bij geslapen hebt, het is echt rotweer!!! Poppedopje, snel beter worden he! Verkouden bij bevallen lijkt me niet fijn! Heb ook gewoon een pufje neusspray gehad tijdens de weeën, haha! Ik kan niet met een verstopte neus puffen!!!! Dus lekker stomen enz... Hier, Nog 3 nachtjes te gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!! Het gaat goed met Siem, dus dat is fijn! Wel rotnieuws, gister belde mijn moeder in tranen op. Hun hondje is onder de auto gekomen. Normaal als hij meegaat in de auto sprint hij vanuit de voordeur de auto in, maar nu ging hij in een dolle bui de straat op. Ze wonen in een superrustige straat, maar zul je net zien dat er een auto aan kwam. Die kon niet meer remmen... Zoooooooo zielig, het was zo'n lief beestje! M'n moeder was ook helemaal verdrietig, die 2 waren 2 handen op 1 buik voor zover dat kan met 1 hond... Nou, wij gaan weer naar het ziekenhuis! Tot snel! Liefs
Hoi meiden! @Roos: Wat een lieverd!! Geniet er nu lekker van met de kraamzorg! Hier een rustige nacht. Heb af en toe nog wel steken en harde buiken maar ja.. Meiden ik ben gewoon zenuwachtig en bang!! Voor het strippen.. Want dan kan de bevalling echt beginnen (hoeft niet..) maar ben oppeens zo bang dat ik het niet kan Hoop dat ik me ook kan ontspannen bij het strippen.. Gelukkig wel vaker een eendenbek gehad (hihihi) maar toch.. Het idee.. Mannetje is gewoon lekker gaan werken.. Ik wordt in de ochtend zo gebeld wanneer ze komen.. Pfff Zou vanavond ook bij me schoonvader gaan eten maar weet niet of ik dat ga doen.. Ik kijk de dag wel aan.. @Poppedopje: Balen meid dat je verkouden bent! Enjoy de club! Ben het nu al 2 weken.. Pff (en me oren zitten nog steeds dicht.. gaan nu wel soms open gelukkig..) Heb je toch niet aangestoken Maar ik zou even neusspray met zoutoplossing halen en anta flu snoepjes en dampo (mag je ook mee stomen). Hopen dat het bij jou dan wel snel weggaat..
Oh ja! Loesie wat erg van het hondje van je ouders!! Dat arme beest! Sterkte ermee.. Lijkt me voor jou ook niet makkelijk om je moeder zo te zien Enne nog 3 dagen ja Time flies
kirrie gefeliciteerd!!!!!!!! mooie naam. en roos wat een dotje. ok, wie moet er nu nog??? zal zo weer even de lijst updaten. nou gelukkig is het droog. zou wel heel vervelend zijn voor mn vrienden om met storm te trouwen.. waait hier nog wel maar als dat alles is... hoop dat mn meisie het niet op een gillen zet straks in het gemeentehuis... nou dames fijne dag.. xxx