Heel veel plezier op de bruiloft! Je meisje zal vast lekker gaan slapen (hoop ik) Hier waait het nog behoorlijk hard.. Regen is er niet.. Maar ik heb het gevoel dat onze schutting er straks ook nog uit waait.. Gisteren bij de buren wel gebeurd.. Nu hebben we een grote tuin samen met de buren hihihi
* Charlie80 :30 jaar - 1e kindje-uitgerekend op: 31-10-2010, bevallen van een dochter Nova op 01-11-2010 * Eliza78: 31 jaar - 4e kindje - uitgerekend op: 1-11-2010, bevallen van een dochter Carlijn op 01-11-2010 * Tiktaktoetje: . jaar - 1e kindje - uitgerekend op 02-11-2010 -bevallen van dochter Tessa op 25-10-2010 * EIisah: 25jaar - 1e kindje - uitgerekend op 4-11-2010, bevallen van een dochter Sophia op 03-11-2010 * Loesie1982: 27 jaar -1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 bevallen van zoon Siem Jesse op 28-10-2010 * Sanjor: 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 van een: meisje * Roosviceetje: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 bevallen van zoon Mika Qas op 8-11-2010 * Tamara84: 26 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010, bevallen van een dochter Fay op 03-11-2010 * EvelineThijssen: 33 jaar -2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010, bevallen van een dochter Femke op 03-11-2010 * Sappie25: 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op : 07-11-2010 bavallen van dochter Mara op 29-10-2010 * Happygirl86: 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 07-11-2010 van een: jongen * Kirriekip: 26 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 07-11-2010 bevallen van een dochter Zoe saronne op 11-11-2010 * Missy29: .. jaar -3e kindje - uitgerekend op: 8-11-2010 -bevallen van dochter Mayla op 25-10-2010! * Lilmomo: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 12-11-2010 van een meisje * Poppedopje 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 17-11-2010 van een meisje
nou te hopen dat je het kan vinden met je buren... hier haat ik dat mens... zou snachts nog iemand bellen om een schutting te laten plaatsen.. hihihihi
Hihihi. Nee de buren zijn best aardig.. Woon er nog maar 1 jaar.. Dus ken ze niet goed. Maar die man was gisteren echt heel aardig en zei dat hij zaterdag wat ging repareren.. En gelukkig is het geen zomer
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, mooie namen zeg!! geniet lekker samen van jullie dochter.
Hier is de wind wel wat gaan liggen, en ook geen regen! Veel plezier vandaag Charlie, ze hebben alvast een mooie datum uitgekozen! Hoe is het bij happygirl, die is ook al overtijd! En dan alleen Lilmono en ik nog en dan zijn we er allemaal! Ik heb alleen het vermoeden dat het bij mij ook echt nog wel lang gaat duren!
WHAAAAAAAA!!!! Ze komt rond 11 uur strippen!!!! Hoop echt zo dat het werkt en dat alles nu een keer gaat gebeuren. Kan niet meer tegen die zenuwen!!
loesie, wat sneu dat de hond van je ouders onder een auto kwam. Een jaar of 2 geleden is mijn zus dit ook overkomen; 's avonds laat nog even wandelen, hij liep niet aan de riem, er kwam een auto dus ze riepen hem en hij loopt zo naar ze toe voor die auto langs... Is toch echt wel cru dat een hondje zo aan zijn eind moet komen.. Sanjor, succes met het strippen!
Oooh spannend Sanjor!! Probeer toch maar te ontspannen, neem nog lekker een warm bad of douche, of even op de bank met n kopje thee. Wat al gezegd werd, als je gespannen bent zal het waarschijnlijk toch wat pijnlijker zijn. Ik hoop voor je dat het snel wat doet, zodat je dan vandaag al je kindje in je armen houdt! Is je vriend wel in de buurt? Knuffel voor jou!!!
sanjor, mn schoonzusje werd smorgens gestript en de volgende ochtend om 4 uur is ze bevallen. dusssss ik hoop het voor je!!!
eveline, die kraamtranen, horen die altijd te komen??? heb nog niks gemerkt.. ben ik nu kapot??? hihihi... of kan ik ze nog verwachten??
Ga me best doen te ontspannen Maar ben oppeen wel bang geworden voor de bevalling pff.. Ik haat pijn Maar goed. Me vriend moest van zijn baas naar huis komen als ik wist wanneer ik gestript werdt (is een vrouw) Dus die komt zo weer naar huis toe.. Hoefde niet van mij.. Maar zijn baas stond erop.. Kost hem dan ook niks zei ze..
Hihi, Sanjor, een maand of 9 te laat om je te beseffen dat je pijn haat... Nee joh, meid, het komt allemaal goed!! En fijn toch dat je vriend naar huis komt! Anders stuur je hem nog even langs de winkel voor lekkers en naar de videotheek en dan gaan jullie lekker chillen vanmiddag!!
Ik lees het hele topic al mee en Sanjor; heel veel succes straks! Er zijn al zooo veel vrouwen voor je geweest dus jij kan het ook!
Idd poppedopje vandaag D day en denk dat het nog wel heel lang ga duren hier:s Vannacht weer tot 3 uur wakker gelegen en man lief om 6 uur uit bed en om half 8 weer ff slapen tot net een half uurtje terug. Echt opschieten doet het zo niet. Heb dit al weken hoor maar antwoord van die verloskundige afgelopen dinsdg ja hoort er gewoon eenmaal bij dan slaap je overdag maar een uurtje bij he:S nou ben gewoon gesloopt Ik hoop dat ik dinsdag(als ik nog niet bevallen ben) die vk van 2 weken terug had die wel gekeken had voor ontsluiting en zei te gaan strippen. En idd happygirl hebben we niet meer gehoord zou het daar ook al zo zijn Groetjes
Bedankt meiden voor jullie lieve steun! @Lilmono: Ik heb dat idee ook hoor dat het nog wel een eeuwigheid kan duren.. Tenminste tot gisteren.. Maar nu besef (volgens mij klopt dat woord niet helemaal.. maar kan niet ontdekken hoe ik het anders moet typen) ik dat het toch wel eens snel kan komen Hoop niet dat jij ook zo ver overtijd gaat lopen.. Nou hou jullie op de hoogte!! Kusss
Hoi meiden.. Er is wat tussen gekomen.. Ze komt nu pas half 1.. pff Me vriend is er nu wel gelukkig Kuss
Aaaargh, nog langer wachten... Ik leef met je mee meis! Ga wat leuks verzinnen wat jullie vanmiddag samen nog kunnen doen, beetje afleiding zoeken!