de mama's, rond 4 november bevallen!

Discussie in 'De mama's' gestart door roosviceetje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    * Charlie80 :30 jaar - 1e kindje-uitgerekend op: 31-10-2010, bevallen van een dochter Nova op 01-11-2010
    * Eliza78: 31 jaar - 4e kindje - uitgerekend op: 1-11-2010, bevallen van een dochter Carlijn op 01-11-2010
    * Tiktaktoetje: . jaar - 1e kindje - uitgerekend op 02-11-2010 -bevallen van dochter Tessa op 25-10-2010
    * EIisah: 25jaar - 1e kindje - uitgerekend op 4-11-2010, bevallen van een dochter Sophia op 03-11-2010
    * Loesie1982: 27 jaar -1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 bevallen van zoon Siem Jesse op 28-10-2010
    * Sanjor: 24jaar - 1e kindje - uitgerekend op 4-11-2010, bevallen van een dochter Lisa angelina op 13-11-2010
    * Roosviceetje: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 bevallen van zoon Mika Qas op 8-11-2010
    * Tamara84: 26 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010, bevallen van een dochter Fay op 03-11-2010
    * EvelineThijssen: 33 jaar -2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010, bevallen van een dochter Femke op 03-11-2010
    * Sappie25: 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op : 07-11-2010 bavallen van dochter Mara op 29-10-2010
    * Happygirl86: 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 07-11-2010 van een: jongen
    * Kirriekip: 26 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 07-11-2010 bevallen van een dochter Zoe saronne op 11-11-2010
    * Missy29: .. jaar -3e kindje - uitgerekend op: 8-11-2010 -bevallen van dochter Mayla op 25-10-2010!
    * Lilmomo: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 12-11-2010 van een meisje
    * Poppedopje 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 17-11-2010 van een meisje

2. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Lieve Sanjor van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid!!!!! Geniet ervan! :D

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    jaaaah, daar is ze eindelijk! van harte meis! lekker genieten nu van jullie mooie meid!

4. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Het is hier wel stil he ineens ;)

Verveel me te pletter heb net maar de auto schoongemaakt en gestofzuigd pfff wat een klus zeg maar hij is weer netjes :D

In het buikje is alles rustig heb nou niet het idee joepie moet binnekort bevallen maar mee zo van ja dat zal nog wel ff duren ;)

5. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Hihi, ja zeker rustig! Denk dat we binnenkort maar een topic bij de mama's moeten openen...
    Hier rommelt er van alles, maar niets waar ik van denk dat het echt wat gaat worden. Gisteravond ook weer de hele tijd van die golven van ongemakkelijk gevoel (pijn deed het nog niet), die vanuit m'n schaamstreek naar boven trokken en ook last van m'n rug, maar vooralsnog geen tekenen van een aankomende baby....
    Ach ja, het is weekend, dus het komt mijn man nu ook niet zo goed uit :D :D

Verder relaxed zondagje, ben weer een beetje aan het poetsen, man is nog wat klusjes aan het doen maar gaat zo de F1 kijken, en zo rommelen we wat aan. Het is ook geen weer om lekker naar buiten te gaan....
    Fijne zondag!

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    SANJOR!!!
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!

Geniet ervan, het gaat zoooooooooooooooooo snel!!!

Nog een paar te gaan, ben benieuwd!!!

Liefs

7. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Hee Loesie, het is bijna maandag!! Mag Siem mee naar huis toe?

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Dat mag hij!
    Morgen om 9.00 zijn we in het ziekenhuis.
    Dan gaan we hem in badje doen, voeden en daarna doen ze voor hoe wij thuis een drankje moeten geven. Dat is onderhoudsantibiotica om te voorkomen dat hij het opnieuw krijgt.
    We krijgen dat tot de afspraak bij de uroloog en dan gaan ze verdere onderzoekjes doen!

EN DAARNA MAG HIJ MEE NAAR HUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ben zo superblij, kan de tijd wel weg kijken!!!!

Maar dat herkennen jullie vast wel, haha!
    Lief dat je er naar vraagt!

Liefs

9. Sanjor, gefeliciteerd!!

En Loesie, super dat Siem morgen mee naar huis mag, geniet ervan!

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden!

@lilmono en Poppedopje: Hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn!! Want het is zooooo fantastisch!!!:D

De kraamzorg is net weg.. Probeer haar borstvoeding te geven en dat lukt op zich al aardig:) Ben helemaal trots:D hihihi
    Verder slaapt ze echt de hele dag..

Hier ons verhaal (voor degene die durft te lezen;))
    Vrijdagmiddag kwam de verloskundige om te strippen.. Daarna zijn we nog lekker boodschappen wezen doen. Om half 8 voelde ik me niet lekker en ging onder de douche.. Daar werdt het niet beter dus maar weer op de bank.. Rond half 9-9 uur ontdekte ik de eerste weeen.. Heel onrelmatig en totaal niet pijnlijk.. Dus gewoon proberen te slapen.. NOU NIET DUS:p
    Ik lag net 1 seconde in bed en direct kreeg ik regelmatige weeen.. Om de 2 minuten, als ik mazzel had om de 3-4 minuten.
    Verloskundige gebeld na 1 uur en die kwam rond 1 uur s'nachts langs.. Had toen 3 cm ontsluiting.. Ze zou rond 4 uur in de nacht terug komen.. Ondertussen had ik zeer heftige weeen.. In me buik en rug.. Zat elke keer 2 min tussen.. Dus geen tijd om op adem te komen.
    Toen de verloskundige er was bleek ik nog maar 4 cm ontsluiting te hebben!! (kon het niet geloven! ik dacht dat ik wel verder zou zijn:X) Toen heb ik besloten om te kiezen voor pijnstilling. Moest ik naar het ziekenhuis.. Dus ik met weeen in de auto..
    Daar kreeg ik morfine. OOHHH wat heerlijk dat spul:p Maar was er al snel aangewend en mocht geen hogere dossis.
    Rond 12 uur had ik bijna 10 cm ontsluiting en besloten ze om via het infuus de weeen sterker te maken.. (Ik boos want ze waren al zo heftig!!)
    Rond 2 uur mocht ik eindelijk beginnen met persen:D In het begin heerlijk!! Maar al snel ook weer pijnlijk hihihi. Kreeg haar niet door de bocht.. Na 1,5 uur persen kon ik niet meer.. had geen kracht meer. Toen hebben ze me geholpen door middel van de vacumpomp en een knip. Na 2 persweeen was ze er:D WAUWWW:D Super. Om half 4 geboren en ze weegt 3835 gram.

Zo kan je maar zien dat het gewicht een schatting is!!! Ze was onderhand 1 kg zwaarder! In het begin was haar temperatuur te hoog.. Ze had koorts en we moesten 2 uur wachten tot het gezakt was naar 37 graden. Toen heerlijk naar huis.

Eenmaal thuis zit je daar met een klein kind.. Weet gewoon niet zo goed wat je ermee aan moet;) Maar we zijn de nacht doorgekomen en vandaag veel hulp en uitleg gehad van de kraamhulp. Dus op naar nacht 2:D

Zo dat was het:D Ben helemaal trots op ons meisje en echt blij dat het achter de rug is;)

Nu hopen dat de rest van de meiden een beetje opschiet;)

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Loesie: OOOHHH morgen mag Siem mee naar huis:D Heerlijk meis!! Kan je eindelijk echt de start maken! Heel veel succes!!

12. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Sanjor, wat fijn dat jullie je kindje hebben!! Ze is dus 's nachts om half 4 geboren, of pas overdag? En de koorts, die is wel weg nu? Hoe is het met jou, al een beetje kunnen slapen of leef je op adrenaline? En Lisa, doet ze het goed nu?
    Wat heerlijk meis, eindelijk!! Wel binnenkort een foto plaatsen he?! :D

Ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben! Mijn moeder heeft met mij tot 40.4 doorgelopen en mijn man was zelfs zo'n 2 weken te laat... Hoop dat het niet erfelijk bepaald is!

Nou, weer lekker gaan genieten hoor!
    X

13. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    @Loesie, wat fijn dat morgen Siem weer naar huis mag. Geniet ervan.

@Sanjor, klinkt wel een beetje als mijn bevalling, Ik heb de morfine ook als erg prettig ervaren :p. je bent wel lang bezig geweest met persen zeg pfff respect. heb je veel last van de hechtingen?

Hier gaat alles goed Mika zit inmiddels weer op zijn geboortegewicht:D volgens de kraamzorg produceer ik slagroom inplaats van melk;)
    Slapen gaat ook goed tis echt voeden, slapen, voeden, slapen...
    Vandaag laatste dag kraamzorg gehad, morgen sta ik er alleen voor s`ochtend want manlief heeft vroege dienst maar waarschijnlijk dat mijn moeder s`ochtends komt om en beetje te helpen.

Hier nog een fototje

xxx Roos

14. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    @Loesie; wat fijn!! Geniet ervan!

@Roos; wat een lekker mannetje!
    X

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    wauw Roos, wat een mooi mannetje zeg!

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Haaaaaaaaaaaaai,

Sanjor, wat een verhaal zeg!!!!!
    Klinkt heftig! Dat was ook mijn grootste angst, dat ik heel lang heftige weeën zou hebben en dat ik dan nog maar een cm verder zou zijn!
    Maar je klinkt er vrij nuchter onder! Fijn dat je zo geniet en dat de borstvoeding goed gaat!!!
    Geniet van jullie meisje en idd, snel een foto spammen!

Roos, wat doet Mika het goed zeg! En wat een prachtig mannetje! En na 6 dagen alweer op z'n geboortegewicht, sodeju! Siem is sinds afgelopen vrijdag pas weer op z'n geboortegewicht! Maar hij was ook veel afgevallen in het begin en ziek, dus toen dronk hij ook slechter...

Poppedopje, hoop dat je niet zolang door hoeft te lopen! Ik ben superbenieuwd naar jullie kleintje! Maar jullie vast nog meer, haha!

Hier,
    Voor het laatst 's avonds naar het ziekenhuis geweest!
    Hoop dat ik vannacht een beetje goed slaap. De nachten zonder Siem steeds de hele nacht doorgeslapen, zul je zien dat ik vannacht niet kan slapen!

Nog een fotootje van Siem! (in het ziekenhuis!)

Bekijk bijlage 108238

Fijne avond!
    Liefs loesie

17. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi Sanjor!

Sorry dat het zo lang geduurd heeft maar

super proficiat met jullie dochter!!!!

hier veel harde buiken en al heel de dag rugpijn, ik denk aan weeën maar daar is het niet pijnlijk genoeg voor denk ik. Ik ben supermoe, dus ik ga maar even onder de wol kruipen. Morgen word ik wel gewoon weer wakker met bib... (al hoop ik stiekem dat er iets gebeurt)

Geniet van jullie dochter

@ rest: prachtige baby'tjes zeg! *smelt*

18. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

wat alweer veel baby's!Gefeliciteerd allemaal!

ohh wij dachten dat het hier gisteravond ging beginnen
    maar nee ik ben heel hard snurkend in slaap gevallen hahaha

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Haaai meis!
    Ze is om half 4 in de middag geboren.. S'nachts zou wel een geschenk gewees zijn hihihi. Was het heerlijk snel geweest. maar dit is ook snel. Gelukkig geen dagenlang weeen zoals me moeder.

Hoop dat je snel aan de beurt bent hoor!

Knuff!

20. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    sanjor, erg he als dat persen niet lukt!!! ben ook 2 uur bezig geweest.. pittig!!
    maar kijk is wat we er voor terug krijgen!! heerlijk.:D.

hier voor het eerst een ochtend alleen. vriend is weer aan het werk na 2 weken. maar gaat allemaal al zn gangetje..
    raar hoe snel je er aan went... maar hier is de adrenaline er al aardig uit en ben ik savonds aardig gebroken. wennen aan de andere tijden. al komt ze snachts maar 1 keer en slaapt ze daarna heerlijk door dus mag eigenlijk niet klagen;).
    ze is vandaag al weer 2 weken oud!!

nou nog een paar dames te gaan.. kom op.. ik wil nog meer fotos!;)

Deel Deze Pagina