Charlie80 :30 jaar - 1e kindje-uitgerekend op: 31-10-2010, bevallen van een dochter Nova op 01-11-2010 * Eliza78: 31 jaar - 4e kindje - uitgerekend op: 1-11-2010, bevallen van een dochter Carlijn op 01-11-2010 * Tiktaktoetje: - 1e kindje - uitgerekend op 02-11-2010 -bevallen van dochter Tessa op 25-10-2010 * EIisah: 25jaar - 1e kindje - uitgerekend op 4-11-2010, bevallen van een dochter Sophia op 03-11-2010 * Loesie1982: 27 jaar -1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 bevallen van zoon Siem Jesse op 28-10-2010 * Sanjor: 24jaar - 1e kindje - uitgerekend op 4-11-2010, bevallen van een dochter Lisa angelina op 13-11-2010 * Roosviceetje: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 bevallen van zoon Mika Qas op 8-11-2010 * Tamara84: 26 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010, bevallen van een dochter Fay op 03-11-2010 * EvelineThijssen: 33 jaar -2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010, bevallen van een dochter Femke op 03-11-2010 * Sappie25: 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op : 07-11-2010 bavallen van dochter Mara op 29-10-2010 * Happygirl86: 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 07-11-2010 bevallen van een zoon Bart op 15-11-2010 * Kirriekip: 26 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 07-11-2010 bevallen van een dochter Zoe saronne op 11-11-2010 * Missy29: .. jaar -3e kindje - uitgerekend op: 8-11-2010 -bevallen van dochter Mayla op 25-10-2010! * Lilmomo: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 12-11-2010- bevallen van dochter hailey op 20-11-2010 * Poppedopje 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 17-11-2010 van een meisje
gefeliciteerd limomo!!! eindelijk is ze er!! met wat moeite maar dat is ze vast waard!! beterschap en geniet ervan...
Lilmomo, gefeliciteerd met Hailey!! En natuurlijk ook voor de tante gefeliciteerd met het nieuwe nichtje
Lilmomo, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! En zuslief van lilmomo, ook van harte gefeliciteerd met je nichtje! Wat een heftige bevalling zeg, hoe gaat het met haar?!!!! Nu alleen poppedopje nog!!! Spannend! Liefs
Hoi meiden! Poppedopje hoe is het?! Je bent stil Hopelijk aan het bevallen of al bevallen Even een vraagje aan de mama's die zijn ingeknipt: Ik moet elke keer na wc bezoek de wond spoelen.. Hoelang moet je hiermee doorgaan? De kraamverzorgster zei zolang ik vloei.. Maar dat kan zo 6 weken duren! Das wel ergg lang! Verder hier alles goed. Ben nu begonnen met venkel thee drinken. Dat helpt ook tegen darmkrampjes.. (zeggen ze) Hoe is het bij jullie? KUS!
Bekijk bijlage 109401 Hier alvast een foto van mn kleine nichtje, ben helemaal verliefd Met Mo gaat het redelijk goed ze is heel moe en heel veel pijn in de wond Groetjes zus van Mo
AAHHH! Wat een lieverd! Wens haar heel veel sterkte. Ze moet echt de tijd nemen om te rusten en laat haar aan zichzelf denken Dan komt het helemaal goed!
Lilmomo; gefeliciteerd meid! Wat een heftig verhaal, hopelijk zijn jullie snel lekker thuis en gaat alles goed met jullie! @Sanjor; nee hoor, nog geen bevalling! Gisteren ananas gegeten, huishouden gedaan, seks gehad en zelfs een glas rode wijn gedronken, maar helemaal niets! (wel als een blok geslapen!) Vandaag met m'n man op pad, we hebben lekker een lange strandwandeling gemaakt, hopelijk met effect... Ach, heb allerlei harde buiken en samentrekkingen, maar het zal wel niets zijn. Het doet ook geen pijn dus zal vast nog geen weeen zijn. Verder baal ik ook gewoon een beetje, vandaar zo stil!
Wauwie, wat een snoesje Mo!! Kom op poppedopje, je kunt het! Nee joh, take your time, we wachten wel op je hier, gewoon lekker blijven kletsen.
Nog even wat foto's spammen: http://www.jellegijsbers.nl/femke/161110drinken.JPG http://www.jellegijsbers.nl/femke/201110bad.JPG http://www.jellegijsbers.nl/femke/201110kus.JPG http://www.jellegijsbers.nl/femke/201110metmama.JPG
Wow wat een knapperd lilmomo!!!! @sanjor: je moet inderdaad spoelen totdat je niet meer vloeit. Bij Isa was dit na een week over 2, nu vloei ik nog iets. Zou je wel willen aanraden om goed te blijven spoelen, heb inmiddels een keer een infectie van de knipwond gehad (ondanks goed spoelen!) en dat is echt niet fijn!
@Lilmomo: Gefeliciteerd met je knappe meisje! Hopelijk knap je zelf ook lekker op. Neem maar goed je rust en laat je verwennen! @Eveline: Wat een schattige foto's! Vooral die badfoto met de grote broer. Volgens mij lijkt Femke wel op jou. @Poppedopje: Nou, ben je nog maar alleen over, hopelijk niet meer voor lang... Hier: alles gaat goed, Carlijn komt netjes op de 3 of 4 uur voor voeding, drinkt 10 minuutjes en pit vaak weer verder. 's Nachts komt ze meestal rond half 5 en heel af en toe slaapt ze door tot half 6. Borstvoeding gaat prima, ik heb het idee dat ze afgelopen week behoorlijk gegroeid is. Dinsdag nog maar een keertje wegen bij het inloopspreekuur van het cb. @ Allemaal: Fijn weekend verder!
Hey meiden, Lilmomo, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, en wat fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie. Eveliene, wat een leuke foto`s.. Pop, hoe is het met je? Sanjor, ik zit ook aan de venkelthee, heb jij het idee dat het werkt? Hier gaat het redelijk goed ik heb wel het idee dat we de regeldagen hebben, en onze mopje heeft spruw dus we zitten aan de medicijnen echt balen, ik heb gelukkig geen klachten, dus ik hoop dat we er optijd bij zijn en dat het snel weer over is. Hoe gaat het verder met iedereen? Liefs Roos
Hoi allemaal, Hier gaat alles zijn gangetje. Moet nog wel erg zoeken naar een ritme met 2 meiden, 1 kon ik er nog zo oppakken en meenemen maar met 2 is dat toch wat lastiger. Verder is Isa vreselijk jaloers op haar kleine zusje, afgelopen vrijdag bereikte het het toppunt. ZE trok aan haar haren, duwde haar van mijn schoot (of probeerde dat in ieder geval), kneep haar, sloeg haar in haar gezichtje (en dan van aai poes, aai poes, rot kat) en ga zo maar door. Laten we hopen dat dit een fase is.... Ik ben jaloers als ik lees dat jullie kids zo om de 3 a 4 uur komen voor een voeding, Fay wil eigenlijk heel de dag drinken maar mag van het CB max 8 voedingen per 24 uur van 100 ml. Ik moet a.s. donderdag voor de eerste controle naar de CB-arts dus ben benieuwd of ze wel goed groeit aangezien ze dus de hele dag niet echt tevreden is... misschien wel te weinig voedingsstoffen in mijn borstvoeding. Verder ben ik wel erg tevreden dat ik borstvoeding via de fles geef. Ik was soms wel een half uur bezig om haar aan te leggen (ze hapt niet goed aan) en dan dronk ze 2 slokjes en liet de borst weer los. En kon ik dus weer opnieuw beginnen, erg frustrerend met nog een ander kleintje rondlopen. Iedereen een fijne dag gewenst! xxx Tamara
Haaaii meiden! @Roos: Nee heb nog niet het idee dat het werkt de venkel thee.. Misschien moeten we het een tijdje proberen? @Tamara: Jeetje das wel heel moeilijk als ze zo jaloers is! Hoop ook dat het een fase is. Het lijkt me toch al heel moeilijk om je aandacht te verdelen over meerdere kindjes.. @Hier: Weer een korte nacht gehad.. Lisa die wilt niet meer direct in slaap vallen na haar voeding of gewoon helemaal niet.. Soms is ze gewoon 3-4 uur wakker tot de volgende voeding.. Gelukkig huilt/mekkert ze dan niet de hele tijd.. En s'nachts vindt ze het ook wel best om gezellig bij mij te liggen.. Pff Het cb was hier gisteren.. Zegt die vrouw dat ik Lisa na elke voeding direct in haar bed moet leggen.. En als ze gaat huilen moet ik dat 20 min aanhoren voordat ik wat zou kunnen doen.. Nou dus echt niet he! Heb het gisteren geprobeerd.. Maar was zo zielig! Ze wilde gewoon echt niet slapen.. en maar woelen en doen.. Hoe is het met poppedopje??!! En de andere meiden natuurlijk?
@sanjor: je moet gewoon doen wat je hart je ingeeft. Tegen ons zeiden ze ook dat we Isa maar 10 minuutjes moesten laten huilen en dan pas gaan kijken, dan een aai over haar bolletje en opnieuw 10 minuten huilen. Vond het een drama en manlief ook trouwens. Daarentegen moet ik wel zeggen..... in het begin tilden we haar er voor elk wissewasje uit en toen wilde ze na verloop van tijd inderdaad niet meer in haar bedje in slaap vallen (4-6 maanden) en moesten we haar in slaap wiegen op de arm. Is niet zo erg als ze 2 maanden is maar met een meisje van 8 maanden werd dat toch lastiger.... Toen inderdaad wel laten huilen en na paar nachten was het over en viel ze meteen in slaap.
hai dames, sanjor, wat een onzin!!! jij kent je kindje toch beter als zo,n mens van het cb!! nou als het voor jou niet goed voelt gewoon op jou manier doen hoor! pff rare mensen op dat cb. tamara, wat rot dat ze jaloers is maar natuurlijk wel te begrijpen.. in een keer moet ze der mama delen.. maar dat komt vast wel goed. en waarom mag ze maar zo weinig drinken? mij is vertelt dat je op vraag moet geven. hier is nova ook de laatste dagen in de middag/avond wat hongeriger en heb dan het idee dat er niet genoeg uitkomt en is ze wat huilerig maar blijf gewoon aanleggen. dan moet het vanzelf meer worden.. roos, wat vervelend dat ze spruw heeft, maar gelukkig heb je er wat voor gekregen. let er ook heel erg op. eveline, wat een dottige fotos! bij jou ook jaloerzie of niet?? lilmomo, wat fijn dat je weer naar huis mag.. en wat een schattige foto!! het is allemaal zo prachtig dat kleine spul!! eliza, wat lekker dat ze maar 10 minuutjes drinkt. hier ben ik bij elkaar met 2 borsten en verschonen ong 45 min bezig!!! anders heeft ze niet genoeg en komt ze supersnel weer... maar hoop dat het straks wel minder word. hier, ik ga vanmiddag een kolf halen want wil der toch ook uit de fles laten drinken. ben wel benieuwd hoe dat gaat dat kolven en flesgeven. hoop dat dan ook de borstvoeding iets meer word.. wil niet dat ze honger heeft.. zit er ook aan te denken om in ieder geval ook wat kunstvoeding te kopen voor als ze echt helemaal overstuur is dat ik dat kan geven maar moet ik even kijken of dat wel goed is... geen idee. alleen voor nood natuurlijk. nou hier is het weer droog dus kan ik even het dorp in.. fijne dag allemaal en geniet van de ieniemienies!!!