de mama's, rond 4 november bevallen!

Discussie in 'De mama's' gestart door roosviceetje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Hoi lieve meiden,

even een kort berichtje weer; heb een laptopje op schoot, maar het is niet ideaal! Wat een heftige gebeurtenis, zo'n keizersnee. Nu is het ook pas gisteren gebeurd, maar ik ben echt zo stijf als een hark en alles doet pijn!! Maar we zijn allebei gezond!

Onze meid heet Senna :D Ze was een sterrenkijkertje, waardoor de ontsluiting dus niet vlotte. Toen ik na bijna een dag weeen opvangen nog steeds op maar 8 cm zat, werd er een echo gemaakt en gezien dat Senna niet op de 'normale' manier geboren kon worden. Ik werd toen gelijk klaar gemaakt voor de OK en ben gistermiddag aan het eind van de middag dus moeder geworden!We moeten nog zeker tot vrijdag blijven.

Foto houden jullie tegoed hoor. Net als updates!

Liefs, Poppedopje!

2. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    hier 17 kilo aangekomen in totaal. er zijn er nu 13 af maar mn buik is nog wel een beetje blubberig.. hoop dat dat nog een beetje bijtrekt.... straks maar weer aan de sport....

3. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    *Charlie80 :30 jaar - 1e kindje-uitgerekend op: 31-10-2010, bevallen van dochter Nova op 01-11-2010
    * Eliza78: 31 jaar - 4e kindje - uitgerekend op: 1-11-2010, bevallen van dochter Carlijn op 01-11-2010
    * Tiktaktoetje: - 1e kindje - uitgerekend op 02-11-2010 -bevallen van dochter Tessa op 25-10-2010
    * EIisah: 25jaar - 1e kindje - uitgerekend op 4-11-2010, bevallen van dochter Sophia op 03-11-2010
    * Loesie1982: 27 jaar -1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 bevallen van zoon Siem Jesse op 28-10-2010
    * Sanjor: 24jaar - 1e kindje - uitgerekend op 4-11-2010, bevallen van dochter Lisa angelina op 13-11-2010
    * Roosviceetje: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 4-11-2010 bevallen van zoon Mika Qas op 8-11-2010
    * Tamara84: 26 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010, bevallen van dochter Fay op 03-11-2010
    * EvelineThijssen: 33 jaar -2e kindje - uitgerekend op: 6-11-2010, bevallen van dochter Femke op 03-11-2010
    * Sappie25: 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op : 07-11-2010 bevallen van dochter Mara op 29-10-2010
    * Happygirl86: 24 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 07-11-2010 bevallen van zoon Bart op 15-11-2010
    * Kirriekip: 26 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 07-11-2010 bevallen van dochter Zoe saronne op 11-11-2010
    * Missy29: .. jaar -3e kindje - uitgerekend op: 8-11-2010 -bevallen van dochter Mayla op 25-10-2010!
    * Lilmomo: 22 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 12-11-2010- bevallen van dochter Hailey op 20-11-2010
    * Poppedopje 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 17-11-2010 -bevallen van dochter Senna op 23-11-2010

4. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    nou de jongens hebben ze voor het uitkiezen!!!!

5. Hihi ja, 12 tegen... 3 jeetje wat een verdeling!

Senna, mooie naam Poppedopje!

6. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Bij de kruitvat flesje van 150cc met tepelspeen het merk is tommee tippee je hebt ze van 0+ en 6+

7. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Pop, wat een mooie naam, rust lekker uit.

sanjor wat een leuke foto, echt een dotje

Hie zijn we eindelijk uit de regeldagen :D alleen nu is Mika erg aan het spugen ik denk zelf dat het door de medicijnen komt want daarvoor deed hij dat helemaal niet gister heb ik hem 4x kunnen verschonen:$

Hier ook nog een foto`tje van mijn kleine man

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @ roos; bedankt! Morgen even een uitje naar de kruidvat hihi. Vandaag begonnen met infacol.. Ze heeft het nu bij 2 voedingen gehad.. Ben benieuwd of het werkt.. Ze lijkt wel iets rustiger.. Maar de nacht moet nog beginnen hahaha. Roos, leuke foto ook!!! Zo leuk om al die foto,s te zien!!!. Moeten we het topic nu niet verplaatsen naar de mama,s? Wat vinden jullie?? Kussss

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik zal een berichtje naar de mods sturen!!!!

Poppedopje, mooie naam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mijn nichtje heet Senne! Lijkt er dus veel op!
    Doe rustig aan meis, denk aan jezelf en geniet van de kraamtijd! Het is zo voorbij!!!!

Roos, mooi mannetje hoor!!!! Kijkt ook al zo lekker eigenwijs! Dat kan Siem ook!!!

Wij hebben het inderdaad voor het uitkiezen...nouja, Siem dan!
    HOERA!

Ik ga weer ff Fc Twente kijken!!

SMAK

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Zo...berichtje gestuurd...

Als het goed is worden we binnenkort verplaatst naar de mama's.
    Heb gevraagd of titelnaam veranderd kon worden in:
    De mama's, rond 4 nov bevallen!

We zullen het zien!

SMAK

11. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hier gaat alles super!!
    Kleine meid komt al 3 dagen alleen voor 1 voeding snachts en slaapt daarna weer lekker door:d
    Ik was 16 kilo aangekomen en nu nog 5 eraf te gaan:d

Herstel van keizersnee gaat ook goed al zijn mensen bang dat ik me voeten voorbij loop want ben nogal een bezig bijtje.
    Ik mocht maandag al naar huis omdat me herstel goed ging dus poppedopje hoop dat je ook snel naar huis mag, ik was zondag ook zo stijf als een hark en leek met lopen een oud omaatje;)

groetjes lilmomo

12. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden!

Lilmono wat super dat je nachten zo zijn!! Daar kan Lisa nog een voorbeeld aan nemen pfff..

Gisteren begonnen met infacol.. in de avond had ik het voor de 2de keer gegeven en na de voeding heeft ze echt alles eruit gespuugd!! Echt zoooo veel! Alles was nat en onder het spuug:( Zal waarschijnlijk wel toeval zijn geweest in combinatie met de infacol.. Vanacht nog wel een keer gegeven en alles is goed gegaan.. Maar was echt even schrikken..

Ik weet niet hoe snel infacol werkt maar heb toch het idee dat ze wat rustiger is:) Alleen het in slaap komen in de nacht doet ze alleen als ze op me pink heeft gesabbeld.. Dus vandaag maar even kijken voor die borstspeen..

Zo naar het CB.. Is wel even wennen om je wekker te zetten en te plannen hoelang je nodig hebt:p Maar hoef haar alleen nog te voeden en schone kleertjes aan te doen dus dat moet wel lukken.

Hoe is het met de andere meiden en kindjes?:D

KUSS!

13. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

@Sanjor, Schrikken hè, als ze zo gaan spugen. Ik vind het zo'n naar gezicht, maar die kleintjes doen het vaak zonder blikken of blozen.
    Hier werkte de Infacol ook eigenlijk gelijk al vanaf de eerste keer, hopen bij jullie ook, het is zo zielig als ze krampjes hebben.
    Carlijn heeft ook enorm veel zuigbehoefte en die heb ik gisteren dus ook een speentje gegeven. Eigenlijk 'mag' het de eerste weken niet icm borstvoeding, maar ze drinkt ook uit een flesje, dus tepel/speenverwarring zal heus niet zo snel optreden. Ik heb wel een speentje die rond is (kersmodel) die lijkt het meeste op een tepel, een speentje die afgeplat is aan de onderkant (dental model) werkt vaak niet.
    Ben benieuwd hoe het op het cb is met Lisa!

Carlijn is momenteel behoorlijk verkouden, ze niest de hele dag en heeft enorme groene snottebellen. Als ze het snot in haar keel voelt gaat ze echt liggen kuchen.. Ik heb gisteren maar van de Daro zoutoplossing pipetjes gekocht. Dat werkt goed bij haar en dan hoef je niet met zo'n spray in haar neusje te gaan, dat vindt ik zo eng bij die kleintjes.
    Verder vandaag een rustig dagje, de kids eten op school, dus ik hoef pas om 15.00 er weer uit. Lekker een dagje thuis rommelen!

Fijne dag allemaal!

14. Vollutto

Nog even een foto-tje van onze dikzak ;)
    Ze weegt nu bijna 4,4 kg:$

15. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoii!

@Eliza: Is zeker schrikken! En inderdaad zonder aankondiging hahaha. Ze was alleen wat rood aangelopen achteraf gezien:p
    Wat een plaatje zeg! Erg leuke foto:D
    Hoe oud is ze nu ook al weer?

Bij het CB haar gewogen.. Ze is al over haar geboortegewicht heen:D Jippie (volgens mij best goed..) Mijn melk is dus goed genoeg voor haar. Ze weegt nu 3875.. Vorige week vrijdag was dat nog 3620..

Ik heb net ook een speentje gehaald.. Van Difrax en dan die combi.. Is ook rond netzoals de kers.. Die dental heb ik niet genomen want die lijkt niet echt op de borst:p
    Dus vanmiddag/avond even proberen en dan kijken of het aanslaat..

16. Vollutto

Carlijn is van 1 november, ik heb even m'n onderschrift aangepast ;)
    Goed joh, dat Lisa lekker gegroeid is, je melk is dus prima!:D
    Hier ligt er nu ook één lekker aan haar speen te zuigen, anders kon ze dus echt niet in slaap vallen. Wat een oplossing!:)

17. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    wat fijn dat die van jullie wel een speen willen.. heb 3 soorten gekocht, nou is niet goed genoeg voor mevrouwtje!!! maar ze drinkt nu wel uit een flesje. dus komt vanzelf wel.
    ik heb geen idee wat ze weegt want is niet meer gedaan sinds dat ze 6 dagen oud was. toen ging de kraamhulp weg. toen was het 3790 gr. maar moet volgens mij 6 dec? naar het cb dus dan zien we wel. ze groeit naar mijn idee goed want ze kan al aardig wat dingen niet meer aan.
    vriend is vandaag ook vrij dus gaan lekker even naar overvecht. zijn we er even uit.
    xx

18. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Ik heb op verzoek de titel aangepast en jullie topic verplaatst naar 'De mama's.

Lotte

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    jeej gevonden!! Heb net speentje geprobeerd en ze heeft er 5 min aan gesabbeld.. Nu slaapt ze bijna in me armen.. Ik ga ook lekker even een middag dutje doen! Xxxx

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    lisa vindt de speen wel moeilijk en raar hihi. Maar gaat steeds beter. Hoop dat iedereen het topic kan vinden! Ben benieuwd hoe deze nacht gaat worden.. Ze is nu alweer 2 uur wakker.. Zal je zien dat ze zo in slaap valt en dan kan ik haar wakker maken voor de volgende voeding... Straks komt me mams een foto maken van ons 3en. Leuk!!! 1ste gezinsfoto :D

Deel Deze Pagina