de mama's, rond 4 november bevallen!

Discussie in 'De mama's' gestart door roosviceetje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    En hier nog 1:D

2. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Sanjor wat een lieve foto's van je meisje!!!
    Fay slaapt ook de ene dag meer dan de andere hoor, vooral overdag is het wisselend.
    Voor haar opname sliep ze supergoed (overdag maar ook 's nachts), tijdens de opname sliep ze zoizo heel de dag en nacht maar gisteren sliep ze overdag weinig en alleen beneden bij papa of mama op de arm. Zodra we ze weglegde in haar ledikant werd ze weer wakker.

Vannacht overigens maar weer eens in de wieg gelegd omdat ze dit misschien knusser vindt na haar wieg en couveuse in het ziekenhuis en dit ging prima.

De aanhouder wint! Vanmorgen wilde ze eigenlijk ook niet weer naar bed na haar flesje van 7.30 uur maar nu ligt ze toch weer te slapen, of heel stil te zijn... ;)

3. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Wat een lieve foto,s Charlie, Sanjor en Eveline!
    Die van Fay natuurlijk ook, maar ik vind het zo zielig om ze zo in het ziekenhuis te zien liggen... Gelukkig gaat het nu goed!

Hier kan Carlijn overdag gerust een uurtje of 3/4 achter elkaar wakker zijn. Maar soms slaapt ze bijna de hele dag en wordt ze alleen wakker voor een voeding.
    Gisteren was ze heel onrustig, waarschijnlijk slaapt ze dat vandaag wel weer bij.

Hier nog een foto van onze slapende dame:

4. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    en het is weer maandag!! Nova al 6 weken oud!!

hier is nova ook overdag al wat meer wakker maar ze slaapt snachts gelukkig nog heel goed. de afgelopen dagen is ze wel weer heel lui maar dat zal ze dan wel weer nodig hebben om goed te groeien...

hier gister weer een koortslip gekregen... kon ik op wachten natuurlijk, maar na veel smeren is ie al weer bijna weg. heb mn handen zo vaak gewassen dat ze rood zijn...... en ik mag mn meisje geen eens een kusje geven, zielig ben ik he!!!

vandaag weer even lekker wandelen, het is hier mooi helder weer... brood bij de eendjes brengen.

bedenk me net dat ik over 6 weken alweer moet werken.... Bah wat gaat de tijd snel...

5. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    nou word net gebeld door mn baas of ik vanmiddag wil komen werken voor een paar uurtjes. de uitverkoop neerzetten.( had ik aangeboden hoor) dus vanmiddag weer aan de bak als papa thuis komt van zijn werk.

en heel goed nieuws gehad. toen ik rond de 6 maanden zwanger was hoorde mn vader dat hij kanker had met uitzaaiingen, niet goed dus!!:(. maar nu na 2 maanden chemo heeft hij weer een scan gehad en het is al minder geworden dus de chemo slaat aan!!! helemaal blij natuurlijk. nog 4 maanden chemo te gaan en hopen dat het dan zo goed als weg is!!:D

6. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Hier heel druk geweest en nog steeds druk dus nog geen tijd gehad om bij te lezen.

Wel fijn dat Fay weer thuis is.

Charlie wat een goed nieuws van je vader. Wat gaat de tijd hard he Mika is vandaag alweer 5 weken. Werse vandaag;)

Wat een leuke foto`s allemaal.

Hier gister naar de HAP geweest Mika heeft namelijk al 3 dagen enorme pijn in zijn buik dit zijn niet de gewone krampjes. De dokter heeft een te trage darmwerking geconstateerd, Mika krijgt nu lactulosestroop, hopen dat het werkt.

Meiden ik ga ff snel wat doen.

Tot snel

xxxx

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden,

Charlie; gefeliciteerd! Alweer 6 weken:D Gaat snel.
    Wat vervelend dat je weer moet werken.. Maar lijkt me wel weer lekker ff iets anders aan je hoofd..

Roos; Wat vervelend van je vader zeg:( En ook zo in je zwangerschap. Wel heel fijn dat de chemo aan slaat. Sterkte ermee meis!

Vanacht heeft Lisa geslapen van ongeveer 12 uur tot kwart over 6! Was wel logisch want ze was de hele dag wakker..
    Nu lijkt het er weer op dat ze wakker blijft.. Pff.. Na 6 uur vanochtend heeft ze nog wel geslapen tot 10 uur.. Maar nu nog steeds klaar wakker.. En maar schoppen met die benen en slaan met die armen.. snel ademen enz.. Gelukkig nog niet huilen.. Weet echt even niet wat ik ermee aan moet:( Lijkt me niet normaal..
    Ook met eten geven is ze daarna helemaal niet meer tevreden.. Me borsten voelen ook helemaal niet meer vol aan.. Ze drinkt ook vreselijk slecht.. Hele tijd loslaten amper drinken.. Boos worden.. Haar spruw is wel al weg.. Dus vraag me echt af wat er nu weer aan de hand is..

Eliza; Wat een leuke foto meis!

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Jeetje meis!! Hoe ben je er achter gekomen? Hopen dat hij snel weer opknapt! Jij dus ook een zielig kindje nu:(

9. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hey Sanjor,

Ik denk dat je het verkeerd gelezen heb.... Charlie haar vader is ziek;)

10. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik kwam erachter door het vele huilen, ontroosbaar, optrekken van beentjes, slaan met zijn armpjes, weinig ontlasting, veel valse lucht.
    en dat al een paar dagen. Gister was het zo zielig en was hij dus een half uur lang zo hard aan het huilen hield ook zijn adem in en liep rood aan, dus besloot ik de hap te bellen meer om advies te vragen maar zij vond het toch beter als we even langskwamen.

Even over jou borsten, ik denk dat je regeldagen hebt. is heel normaal als ze 4 weken zijn. Lekker die kleine meid veel aanleggen zodat zij je borsten stimuleert meer aan te maken. (tis zwaar maar voor een goed doel)

Succes

Liefs X Roos

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    OOhh ja:) Sorry!!! Is voor Charlie bedoeld idd..

12. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Roos; Nu je het zegt regeldagen... Misschien verklaard dat ook haar gedrag met drinken en niet willen slapen...:)
    Heb het idee dat me borsten net wel weer wat voller waren. Ze ligt nu ook er tevreden bij buiten haar krampjes.

Oehh ik heb net een wii gekocht:D Met Mario hihi. Helemaal leuk! Was in de aanbieding. Vond hem anders te duur maar kon het nu echt niet meer laten staan. Nu wachten tot Lisa gaat slapen en ik hem kan aansluiten hihi

13. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Sanjor, heeft Lisa ook nog steeds last van krampjes? Gebruik je er niet voor?

Waar heb je die Wii gekocht als ik vragen mag?

14. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    ja nog steeds krampjes.. Ik gebruik al een tijdje infacol.. Maar durf niet te stoppen. Ben bang dat ze dan helemaal veel pijn heeft... De wii heb ik bij media markt gekocht. Een rode met mario o,a. Was maar 166 euro..

15. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    hai dames

nou weer ouderwets lekker hard gewerkt!!
    alle uitverkoop moest uit de dozen en de winkel in.. pfff en dat waren heel wat laarzen en schoenen!! maar het staat, nu weer 6 weken bijkomen!hihi.

wat rot dat de krampjes bij jullie nog niet weg zijn... hier heel afentoe maar dat stelt gelukkig niks meer voor. dan moet ze gewoon even doorpersen.... best moeilijk voor zo'n kleintje.

heb hier ook al jaren een wii, nou die staat stof te verzamelen...
    ach straks voor Nova dan maar. je wil altijd van alles hebben maar uiteindelijk doe je er niet zoveel mee.. zonde!!

straks even bij mn zus een bakkie doen en vanavond de eerste nagymles van zwangerschapsgym... weer even bewegen.

xxxx

16. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    @charlie: wat rot dat het zo slecht ging/gaat met je vader, wel fijn dat de behandeling aanslaat!!!! Supernieuws...

@Roos/sanjor: volgens mij zijn de regeldagen met 10 dagen, 6 weken en 3 maanden (tenminste volgens de verloskundige)....

@hier: ze lijkt weer in een ritme te komen qua slapen, qua eten is het nog wisselend. Ze drinkt elke voeding minder als ze zou moeten doen met als gevolg dat ze dan weer eerder trek heeft. Geef ik ze gewoon wat vaker.
    Gisteren wezen wegen op het CB op aanraden van de kinderarts, ze woog nu 4465 gram (dus 80 gram zwaarder als bij ontslag van zaterdag). Goed toch?!?!
    Ik moet ook alweer over 4 weken aan het werk maar het lijkt me heerlijk om weer aan de slag te gaan! :D Weer een beetje in het ritme komen zeg maar...

17. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Tamara wat fijn dat het goed gaat met Fay, en wat goed dat ze ook nog aankomt.

Mijn kraamverzorger zei dat de regeldagen met 10/14 dagen, 6 weken en 3 maanden zijn.
    Dus zou het heel goed kunnen dat Sanjor regeldagen heeft toch?

Hier is het nog steed niet helemaal oke, de dokter had 2x daags 2.5ml lactulose voorgeschreven voorgeschreven, met als advies eerst te beginnen met 1x daags 2.5ml. volgens de bijsluiter moet het binnen een dag werken maar helaas Mika heeft maar 1a2 poepluier per dag. dus vandaag begonnen met 2x daags 2.5ml en dan kijk ik het aan tot donderdag. wat vinden jullie?

fijne avond

X Roos

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hai lieve meiden!

Ik weet niet of het regeldagen zijn geweest.. Maar Lisa drinkt sinds vandaag weer een stuk beter en ook weer langer:)
    Alleen bij het aanhappen is het nog niet helemaal..
    Vandaag heeft ze ook gewoon tussen elke voeding geslapen.. Soms zelfs langer dan 4 uur! Kreeg haar met geen mogelijkheid wakker... Nu maar hopen dat ze vanacht slaapt..

We waren vandaag ook bij de oma van mn vriend.. Die ging slecht en we werden gebeld vanochtend dat het einde oefening was.. Daarheen gegaan en uiteindelijk is ze lateer op de dag overleden.. Pff wat een dag zeg. Helemaal gesloopt.

@Roos: Ik durf je geen advies te geven meis.. Sorry..
    @Tamara: Ben blij dat het weer de goede kant op gaat!

19. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    2 poepluiers per dag is toch juist prima? Of bedoel je 1 keer per 2 dagen?

Oh en sorry meiden... Ik lees wel mee, maar het is hier best druk en ik zit nog op m'n laptop te wachten en ik ben zelf ook een beetje in de lappenmand... Ik kom snel weer meeschrijven!

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb hier meestal minimaal 4 poepluiers op een dag! Dus 2 zou ik wel willen hoor hihihi.

Poppedopje; begrijpelijk hoor meid! Na een keizersnee moet je toch langer herstellen!

Deel Deze Pagina