de mama's, rond 4 november bevallen!

Discussie in 'De mama's' gestart door roosviceetje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    hahahaha gemeen he!!!:D:D:D

2. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

@Tamara,
    Ik was aan het afbouwen met de bv van mijn tweede toen ik opeens zwanger was van nr 3. Ik had al een receptje liggen hier thuis om aan de pil te gaan, als de bv afgebouwd was.
    Ik wilde die absoluut niet gaan slikken tijdens de bv periode.
    Ik dacht dat ik van 1 keer echt niet gelijk zwanger zou zijn...
    Tijdens de bv van nummertje 3 dus gelijk maar aan de Cerazette gegaan en nu dus ook.
    Ook al hadden we nog helemaal niet gedacht om zwanger te worden van een derde kindje, toch was hij enorm welkom. Natuurlijk is het wel even slikken en schrikken.
    Wat een schattige foto's van Fay, heerlijk hè, als ze zo lachen. Hier nog steeds geen lachfoto.
    Fijn dat je bv zo makkelijk is afgebouwd.

@Charlie, wat een schattig berenpak! Ik denk dat ik heel snel naar de Zeeman moet, ik zoek nog een lekker warm pak voor als we op wintersport gaan. Dacht eerst aan zo'n dik skipak, maar dat vindt ik toch nog wat te stug voor Carlijn en wel erg warm als ze in de wagen of maxicosi ligt.
    Hopen dat je nog even 's ochtends en 's avonds bv kan blijven geven. Ga je veel werken? Als het bijvoorbeeld niet een paar dagen achter elkaar is zou het goed kunnen dat je bv niet terug gaat lopen. Wil je op de dagen dat je thuis bent ook overdag de fles gaan geven of die dagen gewoon overdag ook de fles? Als je op de dagen dat je thuis blijft wel volledige bv gaat geven lukt het waarschijnlijk niet om op je werkdagen de dag door te komen zonder kolven.
    Ik heb op mijn werk ook nooit gekolfd, maar ik werkte halve dagen en redde het dan net om op tijd thuis te zijn.
    Ik heb rond de 6 maanden ook nog een tijdje alleen 's ochtends en 's avonds bv gegeven, maar dat was al snel over, ook uit gemakzucht van mijn kant hoor. Als ik eenmaal besluit om af te gaan bouwen heb ik ze vrij snel helemaal aan de fles.

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi hoi!

Tamara wat een leuke foto's! Ik moet daar s'nachts echt niet aan denken om een foto te maken hihihi. Ben dan zooo moe. Wil het liefst direct slapen. Maar meestal als ik haar uit bed haal en ze wordt wakker begint ze ook direct te lachen:D Vooral in de ochtend. Dan begint me dag helemaal goed!

Eliza; Het is idd een bakerpraatje over dat kindjes langer doorslapen op fv.. Tenminste hier merk ik echt niet het verschil.. Ze heeft zelfs op bv het langst doorgeslapen tot nu:D

Charlie; Wat een super foto zeg! Heerlijk! Ik heb ook zo'n pakje gehaald bij C&A.. Alleen is nog wat groot.. Welke maten hebben ze bij zeeman? Zeker alleen vanaf 62...

Lisa die heeft weer wat nieuws uitgevonden.. Ze kan met haar voetjes zich afzetten naar boven als ze ligt.. Zet ze beide voetjes op de bank en dan zet ze zich met veel kracht af hihihi. Sterke meid:D!!

Ik ben eergister begonnen met buikspier oefeningen op me bal.. Pff heb het nu in me rug hahaha. En spierpijn!! Die spieren heb ik onderhand al een jaar niet getraind!!:p Nu maar even rusten en over een paar dagen weer verder die vetrol eraf trainen:D De rest is namelijk helemaal terug in shape!

4. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    eliza, ze hebben het pak in bruin en wit. het valt niet heel groot. ik heb een 62 gekocht maar zit nu al precies goed. dus neem het anders een maatje groter. miss haal ik die nog wel in het bruin..voor dat geld kan ik het niet laten.

ik ga 2 hele dagen werken en 3 halve dagen. dus ga overdag helemaal over op de fles. en je hebt idd best kans als het eenmaal makkelijk gaat, dat ik ook helemaal stop.
    ze heeft net heel goed haar flesje leeg gedronken bij papa. zonder zeuren... jippie!!! ben blij dat er vooruitgang inzit.

5. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    sanjor, ze hebben ook vanaf 50!

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    OHH echt!:D Misschien morgen dan maar even naar de stad!

Ik haat het alleen nu om de straat op te gaan.. Al dat vuurwerk. Ben er bang voor hahaha.:)

Wij hebben vogels en die lopen echt de hele dag te krijsen omdat ze ook bang zijn voor die knallen.. Pff Lisa doet zo gewoon geen oog dicht door die beesten!:(

7. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Eindelijk weer eens tijd om wat te posten....

Hier fijne maar onwijze drukke dagen gehad. Morgen nog een druk dagje en dan ben ik er wel weer klaar mee hoor.

Wat een leuke foto`s allemaal....

Wij weten nog niet wat we doen met vakantie, willen misschien wel gaan camperen, maar hoe en waar weten we nog niet..

Hier wordt er ook wat afgebrabbeld, vooral op het aankleedkussen is het dolle pret. Papa en Mika hebben ook een dingetje samen: papa drukt op Mika zijn neus en roept daarbij BOEFIE! het effect is een big smile van oor tot oor.
    Mika doet het vanaf kerstavond in ene briljant in de nacht. rond 23.00/00.00 uur zijn laatste fles en daar slaapt hij gemiddeld 7 uur op, van de week zelfs 9 uur:$. Ik ben helemaal tot rust gekomen.
    Ik wil ook in het nieuwe jaar gaan sporten en moet toch ook weer een afspraak gaan maken bij de fysio, ik heb sowieso en zwakke rug en heb dus nu al ruim 2 weken een spier (onder mijn bh band) in mijn rug die continu zeer doet:(.

Meiden alvast een fijne jaarwisseling

Liefs X Roos

8. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Deze foto wilde ik nog even met jullie delen

9. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo`n pijn in je buik hebben en toch nog vrolijk kunnen zijn

10. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb dit berenpak gekregen het is nog iets te groot maar het gaat proma voor in de wagen of cosi

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Roos wat een leuke foto's:D
    Hier heeft Lisa nog niet echt een band met papa:( Ze wil eigenlijk nog teveel bij mij liggen helaas... Maar dat komt wel goed.

Hopelijk blijft Mika de nachten volhouden! Lisa die heeft het alweer gezien en wil gezellig nog drinken in de nacht hihihi.
    Was wel even lekker 2 nachten bijtanken.
    Moet wel eerlijk zeggen dat ik gewoon moe was van al dat slapen hahaha.

12. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Fijne jaarwisseling allemaal!!!!! :D

13. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Meiden, allemaal een fijne jaarwisseling gewenst!! Veel plezier vanavond, voorzichtig hè?! :D
    Nog spannende plannen? Wij blijven lekker thuis met z'n drietjes!
    X

14. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    fijne jaarwisseling!!! pas op de vingertjes!!

15. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    GELUKKIG NIEUWJAAR!!!:D:D

Heeft iedereen een leuke avond/nacht gehad?
    Wij waren bij vrienden en pas half 3 thuis..
    Lisa was wakker tijdens het vuurwerk.. Zat de hele tijd naar buiten te kijken.. maar of ze iets heeft gezien is de vraag hahaha

ze ligt nu nog lekker te slapen;)

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Oh ja; Ik heb ook het berenpak gekocht bij de Zeeman:D hihi. Gaat snel de was in en dan maak ik een foto:D

Eveline wat een leuke fotos!

17. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    gelukkig nieuwjaar allemaal.

hier lekker om kwart over 1 al op bed. Nova heeft van half 11 tot half 6 doorgeslapen en toen weer tot 9 en daarna weer tot 11 uur!!!:$:$:$. heerlijk dus!!! we gaan zo lekker ontbijten:p:p. en dan de omas opzoeken.

sanjor, heb je de witte??? ben benieuwd naar de foto!!!:) cute..

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere

Nee heb de bruine genomen. Wit wordt zo snel vies denk ik;)
    Heb hem op de was stapel liggen dus zal snel gewassen worden.

Jeetje Nova heeft ook goed geslapen zeg:D

Ik had Lisa wakker gemaakt voor haar laatste voeding om half 12.. Daarna om half 1 in bed gelegd. We gingen half 2 weg en wilde haar half 3 thuis nog eten geven maar ze was niet wakker te krijgen;) Dus lekker in bed gelegd en half 6 kwam ze weer voor een voeding. Kon haar na het eten direct slapend wegleggen en ze kwam om 9 uur weer.. Toen ook weer slapend weg kunnen leggen:D.

We hebben nu haar bedje op haar eigen kamer gezet. Daar ligt ze nu in te slapen.. Vanavond wel met de babyfoon slapen hihi. Doen jullie dat ook (nog steeds)?

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wat is het hier stil......

Deel Deze Pagina