de mama's, rond 4 november bevallen!

Discussie in 'De mama's' gestart door roosviceetje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Nee ik ga het ook niet doen als ik het niet wil:) Misschien denk ik er na de geboorte wel anders over:p Dus we zien wel!

2. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    ik had van de week ook het idee dat ze zouden breken.

Ik weet ook niet of ik genoeg kleertjes heb vooral maat 50-56 je weet natuurlijk ook niet hoe groot die kleine is.

Ik wil nog heel graag mijn badkamer een grote buurt geven en moet nog wat wasjes draaien en ook nog wat strijken.

en moet nog spullen kopen voor mijn ziekenhuistas maar ja kan nu de deur nog niet uit..

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb inderdaad ook in maat 50-56 nog wat exra gekocht.. Gewoon lekker bij de zeeman en hans textiel:p Als ik precies weet hoe groot enz dan koop ik wel de wat duurdere kleertjes.. Anders is het zo zonde vindt ik!

Oww nu je over de badkamer begint.. die moet ik ook nog doen.. En wil de hele kledingkast afstoffen en opnieuw inruimen.. Wat erg he!:p

4. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland

Hoeveel setjes heb jij in de kast liggen dan in maat 50-56?

Ja ik moet mijn kledingkast ook nog ff op orde maken, tis toch wel fijn dat de kraamzorg wat kan vinden in die kast :D

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Uhmm ik heb net 2 boxpakjes gekocht van dat zachte stof.. en een shirtje met broekje.. Verder had ik al 1 setje.. En dan van die 2 boxpakjes van katoen gewoon.. En natuurlijk wat rompers..

Hoop dat het genoeg is.. Als ik soms die kledingkasten zie bij show je babykamer dan raak ik echt in paniek:p Mijn kast is echt niet zo gevuld..

6. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland

oke dan heb ik niet veel minder als jij... ja ik schrik ook vandie kasten maar ik denk dat daar ook grotere maten tussen hangen ik heb nu alleen 50-56 en 2 dingetjes van 62-68 liggen maar meer niet.

had jij je ZH-tas al klaar? en wat voor pyjama/ t-shirt heb jij voor bevalling

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik hoop dat daar ook grotere maten tussen hangen:p Ik heb ook een aantal shirtjes van 62 of 68.. Maar niet veel hoor..
    Heb net de nieuwe kleertjes gewassen en opgehangen.. Dan is me kast straks weer wat gevuld:p hihi

Nee heb de ZH-tas niet klaar.. Heb hem nu wel naast me bed staan en gooi er af en toe wat in..
    Ik heb ook al lopen zoeken naar een pyama-shirt.. Maar kan echt niks vinden:( Wil er ook niet teveel geld aan uitgeven.. Dus denk dat het maar een t-shirt van me vriend wordt.. Misschien van de week nog even kijken..
    Heb jij de ZH-tas al klaar?

8. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    nee ik heb mijn ZH-tas ook nog niet klaar, en ben ook onwijs aan het dubben wat ik aan moet tijdens de bevalling misschien idd bij zeeman en of hans textiel kijken,ik hoop dat ik na het weekend een beetje ben opgeknapt zodat ik kan gaan shoppen..

Mijn moeder heeft een onwijs leuk koffertje voor die kleine gekocht, daar kunne zijn spulletjes in..:D

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik zag bij de hans t helemaal niks.. Vriendje was mee en zei over die pyama's : daar wil je toch niet dood in gevonden worden:p hihihi. Was een bloemetjes pyama tot je enkels:p

Bij zeeman heb ik nog niet gekeken.. en anders wibra ofzow? (jaja ik ben een gier met me geld nu;) wil echt niet 30 euro aan een shirt uitgeven waar ik in ga bevalllen hoor;))

Wat leuk een koffertje:D Ik heb gewoon 1 tas. Ga ervan uit dat ik hem niet hoef te gebruiken.. Wil echt zo graag thuis bevallen..

10. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    LEUK bloemetjes hihihi NOT! Oja wibra is ook nog wel een optie idd.. Nou je hoeft jezelf geen gier te noemen hoor, ik denk er precies hetzelfde over...

Ja leuk he een koffertje.. ik wil graag in het ZH bevallen dusss...

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Gelukkig maar;)
    Als je in het ziekenhuis gaat bevallen dan wil je natuurlijk wel een aantal dingetjes meenemen:) Dus snap het heel goed:D

12. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    @Roosviceetje: fijn dat je nu een antibioticakuur hebt gekregen, je moet toch wel redelijk fit je bevalling in kunnen gaan he?!?!

@ Sanjor en Roosviceetje: ik heb helemaal nix in maat 50, Isa was bij haar geboorte al 54 cm en ook deze is weer lang als het goed is. Bij de laatste groeiecho liepen haar beentjes 2,5 week voor in de groei net als bij haar oudere zus....
    Heb vanaf maat 56 wel redelijk veel maar ook veel oudere dingen van haar zus, verder 9 (ja, erg he?!?!) outfitjes maat 56 en wat in maat 62... Ik kon sommige dingen echt niet laten hangen, en er komt veel van Zeeman enzo dus heb geen kapitalen uitgegeven aan dure merkkleertjes hoor....

Hoe is het verder met jullie, rommelt het nog? Hier is vandaag weer een hele rustige dag qua harde buiken enzo..... Hier gaat het vandaag echt niet gebeuren hoor!

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Tamara: Bij ons loopt de kleine een klein beetje achter met sommige dingetjes en sommige dingetjes weer wat voor.. Ze wordt maar 3000 gr geschat bij de geboorte.. Dus toch maar voor de zekerheid wat bijgehaald:p

Als je eerst al een groot kindje hebt gehad dan is het logisch dat je vanaf 56 koopt:)

Enne alleen maar leuk toch zoveel kleertjes:D Ik wil het ook wel.. maar ben bang dat ik in de verkeerde maat ga kopen.. Dus wacht tot ze er is..

Het gerommel is hier ook weer minder.. Iets minder harde buiken.. Wel ongesteldheidskrampjes af en toe.. Ben ook wel de hele dag weg geweest...

Even een vraagje... Hebben jullie bovenop je buik, vlakbij je borsten zeg maar, ook een dove huid? Bij mij is het vaak aan het tintelen, doof en ook best gevoelig.. In de ochtend minder maar naar mate de dag vordert wordt het erger??

14. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    hey tamara,

wil idd wel fit zijn als ik moet bevallen... jij hebt idd al ervaring met kleding en een kleintje, ik vind het lastig ik heb ook helemaal geen groei echo`s gehad, het enige wat we weten is dat zijn buikje wat voor loopt..

hier ook geen gerommel, wel is die kleine lekker aanwezig.

@sanjor wat jij beschrijft komt mij niet bekend voor, kan het zijn dat je kleintje daar vaak langs komt met haar billen of knieen? ik heb links op mijn buik een plek zitten die vaak pijn doet (beurs) volgens de vk is dat een plekje waar het kindje veel beweegt.

15. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Roosviceetje.. Ja dat zou kunnen.. Ze zit wel vaak met de billen tegen me ribben te porren;) Maar is over de hele lengte..
    Ben er al voor bij de dokter geweest maar die kan het ook niet verklaren.. ja misschien het groeien van de huid.. Maar heb het zeker al 10 weken..

Nog even hoop ik en dan is het weg..
    Wees blij dat je het niet hebt.. Is erggg irritant:( en niet fijn..

16. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    @Sanjor ik kan mijn voorstellen dat het niet fijn voelt.. die plek op mijn buik is ook niet fijn zeker als ik een beetje actief ben geweest dan voel ik het heel erg, en ishet ook echt pijnlijk, ik heb trouwens al vanaf week 16 ofzo een slapend bovenbeen zodra ik lig ook heel irritant

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Oww ja die slapende lichaamsdelen..:( Pfff hihihi
    Mijn handen slapen altijd als ik in bed lig en dan wakker wordt..

18. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    ook herkenbaar mijn handen doen ook echt pijn houd heel veel vocht vast

19. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik heb gelukkig geen last van slapende lichaamsdelen, alleen als ik met mijn benen over elkaar zit gaat mijn voet slapen ;) dus dat doe ik maar niet meer!

Ik heb volgens mij ook nog niet zo heel veel kleding, als je die foto's idd af en toe ziet. Ik heb alleen 50/56 en 62 en paar 68.

Hij is groter geschat dan gemiddeld, dus ik ben ook erg benieuwd hoelang hij doet met de 50/56 is ook zo zonde als je het niet eens kunt gebruiken ;)

hier ook nog geen gerommel, maar hij mag wel komen vanaf morgen, daar ben ik blij om dus ik hoef in ieder geval niet naar het ziekenhuis is eerste instantie!

en over zeeman en wibra: daar ga ik ook heel veel heen hoor, is echt leuk voor die kleintjes en hoelang doen ze er nou eenmaal mee? Ook pyjama's voor mezelf haal ik daar, zeker voor de bevalling, die kan je daarna weer weggooien ;)

20. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    @happygirl, nou wees maar blij dat je alleen een slapende voet heb als je je benen over elkaar doet, ik ben dat slapende been wel zat.. Jij hebt dus pyjama`s bij de wibra vandaan oke goed om te weten..

Zijn er hier trouwens meiden die veel last hebben van maagzuur?

Deel Deze Pagina