Misschien moeten we toch maar over gaan op ouderwets katoen! 'Mogelijk tekort aan luiers na explosie in fabriek Japan' | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Hmm.. zover zal het toch niet komen? Ze hebben een marktaandeel van 20%, dan is er toch nog 80% over?
Nou maar snel op de pot dan.... ( vind het erger dat er iemand bij is overleden en dat er mensen gewond zijn geraakt dan dat ik misschien een katoenen luier om moet doen bij zoonlief)
ach weet je.... luiers valt nog wel op te lossen! er is namelijk al heeeeeeeeeeeel lang een wereldwijd tekort aan schoon drinkwater en voldoende voedsel en medicijnen....
Ik luier helemaal wasbaar, gelukkig maar. helemaal nu met de btw verhoging en dan zal dit ook de prijzen wel omhoog schroeven.
Ondanks dat de luiers niet t ergste is, is t natuurkijk wel erg vervelend als je hierdoor een tekort krijgt. Dat samen met de btw verhoging zal vast wel weer een reden worden voor een nieuwe prijsverhoging.. Maar het blijft erg natuurlijk dat er iemand bij overleden is.
Ik vermoed dat rijke landen als Nederland er als laatste last van zullen krijgen. "Wij" kopen gewoon de luiers op van die andere 80%. En anders lost het zich ook wel op. Hoewel ik wel zou balen als ik nog over zou moeten op wasbare luiers. Maar wij gaan binnenkort toch starten met zindelijkheidstraining, dus wie weet ontspringen we de dans als er toch tekorten zouden komen.
Nou.. Paar jaar terug met dat melk schandaal was China anders ook druk bezig om 'onze' babymelk op te kopen, veel lege schappen destijds.
Daar heb ik niks aan meegekregen. Ik ben zelfvoorzienend. Toch kan ik me voorstellen dat ouders opkomende economieën meer geld over zullen hebben aan een eerste levensbehoefte als veilige melk, dan aan dure papieren luiers. We zullen zien.
Gelukkig is katoen niet meer ouderwets hoor, zou het eigenlijk niet zo erg vinden als we op de katoenen luiers moesten overgaan.
Ben benieuwd of het echt zo ver zal komen.. en ach.. dan maar een katoenen luier. Wie weet bevalt dat dan zo goed dat ik nooit meer anders wil
Ik ga me eens verdiepen in een katoenen luier... Misschien niet eens een selcht idee. Want we zijn toch bijna uit de luiers... Moet een plastic broekje omheen toch? Even mijn moeder bellen
Ik wou al zeggen, plastic is veel te broeiend... trouwens ik verwacht een stormloop op de net over de grens drogisterijen en supermarkten ivm de btw verhoging...