'De man met 100 kinderen'

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Umm85, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Volgens mij was deze documenteren er vorig jaar ook al.

Moet zeggen mijn type man is het ook niet. Denk echt dat hij bij een van de laatste mannen van de wereld zou behoren. Zou ik hem uit kiezen sorry.

Vind het trouwens ook niet gezond zo veel kinderen van een man.
    Stel je raakt kinderen kwijt. Zijn ze later groot komen ze er pas later achter dat het een halfbroer/zus is.

Snap wel dat sommige misschien als laatste optie zien. In plaats via de officiële donatie programma van sommige ziekenhuizen. Of kliniek. Zou niet weten hoe zo iets gaat.

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ben het met jou eens. Hij draagt eraan bij dat vele paren of single vrouwen hun kinderwens in vervulling zien gaan, maar zelf wordt hij niet gelukkig. Vond het zielig voor 'm.

3. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Ja, dat zei hij in het programma. In de aftiteling stond zijn achternaam dus heb even gegoogled, en hij heeft dus een eigen website waar de testresultaten staan van allerlei SOA's maar ook van zijn chromosomen, dat daar geen bijzondere afwijkingen aan zijn zeg maar.. Welke bloedgroep hij heeft. Je kan om de originelen vragen, heeft hij erbij staan.

Ik vond het zelf ook een aparte docu. Het 'raar'-gevoel ging de hele docu niet bij me weg. Het lijkt idd alsof hij een leegte die hij ervaart probeert op te vullen met mensen afhankelijk van hem maken, doordat hij ze een kind geeft.. En idd, dat 'natuurlijke' gedoe, daar kreeg ik ook wel even de kriebels van.
    Opzich is het ook weer positief, dat stellen of alleenstaanden die zich goed voelen bij zo'n soort keuze, de mogelijkheid hebben om zoiets te doen.. Iedereen moet daar vrij in zijn vind ik. Maar het idee dat er een nobele daad is zonder dat je daar zelf op wat voor manier beter van wordt, dat geloof ik niet. Dus ja, denk toch dat hij iets probeert op te vullen idd.. hihi.:p

4. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    @Zogelukkig: Dat waren allemaal Duitsers hoor!!!!

5. Dreamer88

Dreamer88 Niet meer actief

Nu ik dit gezien heb ben ik nóg blijer met mijn donor zullen we maar zeggen :)

Deel Deze Pagina