Lieve mensen, het leven is mooi, maar het gemis van zo'n klein wondertje, maakt alles wat je hebt zeker minder mooi. Ook ons is het niet gegeven om op de reguliere wijze pappa en mamma te worden en onze droom van het grootbrengen van een mooi mens waarheid te zien worden. Na vier jaar van behandelingen en leven tussen hoop en teleurstelling is het hoge woord eruit, zonder een lieve meelevende eiceldonatrice zullen we de harde waarheid onder ogen moeten komen, dat alles wat we dit heerlijke wezentje zouden kunnen bieden, wellicht nooit werkelijkheid zal worden. Zelfs als ik het nu hard op papier voor mijn ogen zie verschijnen, lijkt het alsof het niet over ons gaat, maar de waarheid is jammer genoeg anders, wij kunnen zonder hulp dit intense geluk van het moederschap,-en vaderschap niet ervaren. Wie zijn wij dan, dat we dit zo graag willen, beide HBO-Universitair opgeleid, goede baan, gezond van lijf en leden, levenslustig, bereisd, omringd door lieve familie en vrienden, sociaal en vol liefde. Welke lieve schat wil ons helpen om de droom van ons gezinnetje te verwezenlijken? Dankbaarheid is maar een woord en dekt eigenlijk de lading niet, wij hopen van je te horen ! ons_wondertje@hotmail.com
Heel erg veel sterkte gewenst in dit moeilijke traject! Hoop dat jullie een donor kunnen vinden, en anders gaat als het goed is volgend jaar de eicelbank van het UMC open. Maarja een jaar is lang als je wacht en een grote wens hebt. Veel sterkte!
Jeetje wat een verdrietig bericht! Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit allemaal. En hopelijk komt er gauw een mooi eicelletje op jullie pad waardoor jullie droom toch werkelijkheid mag woorden.
Sprakeloos.... en een brok in mn keel! pffffffffffffff Ik hoop heel snel dat iemand zich aanmeld als donor. En dat jullie droom in vervulling mag gaan. Succes met alles en houd ons op de hoogte!? Liefs jufaman
Jeetje wat erg zeg.. Ik hoop zo voor jullie dat jullie ooit jullie wondertje mogen krijgen en dat iemand zich zijn eicel aan wilt bieden. Heel veel sterkte, kracht en liefde toegewenst.
Ik schop dit topic even omhoog in de hoop dat zich iemand meld. Sterkte meid,hoop dat jullie wens uit mag komen!
Hebben jullie al aan de Geertgen kliniek gedacht? Daar doen ze aan wederkerigheid, oid, ik weet niet hoe het met het zaad is, maar als je daar bv je zaad inlevert, kan je ruilen tegen eiceldonor... Als ik dat goed begrepen heb.... Vreselijk he als het zo moet lopen... Adoptie is niets voor jullie?? Wij zijn sinds vorig jaar trotse ouders van een zoontje uit China, waren ook al 12 jaar aan het behandelen.. Na een adoptie procedure van 4,5 jaar hebben we nu een prachtige fantastische zoon.... Nu dan het super geluk dat we zwanger zijn van een broertje voor ons zoontje.. Wij dachten ook dat het voor ons nooit gegunt zou zijn, hou moed meis.... Hoop dat iemand haar eicellen wil afstaan.. Zelf zou ik dat ook graag doen voor andere vrouwen, alleen mijn man staat daar niet voor open, en dan moet je dat niet doen. Heel veel sucses samen....Ik duim op iemand die jullie wil helpen!!