De marketingman die Zetje Zebra heeft bedacht...

Discussie in 'De lounge' gestart door prettymum, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Ja hoor, dochterlief vind hem superleuk! Lekker mee rammelen en zwaaien, zeker een succes!

2. Blays

Blays Niet meer actief

Heb hem ff gegoogled, en ik vind hem leuk hoor! :D
    Ruilen tegen Otje Otter van OHRA? :p

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

#43 mamabri, 4 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2012
    Whahahaha wat een grappig topic. Wij zaten bij CZ. dus ook hier meerdere zetjes: de grote, de telefoon, het knuffeldoekje (die is echt leuk :)) zwembandjes en het boekje. Ik vind zetje zelf wel heel leuk, en ook leuk van CZ dat ze dit doen. Mijn dochtertje is helemaal gek van zetje, vooral van de telefoon :D. Best jammer dat we nu bij Zilveren kruis zitten, daar zat in het kraampakket van mijn zoontje een stomme slappe hond (die dochterlief ook helemaal geweldig vond, blijkbaar is ze dol op gratis knuffels :p:D) en een boek over veiligheid thuis. niks aan :(, maar ja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    heb er ook nog noooit van gehoord

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nee daarom.Hij staat netjes op Tim zn kast en hij speelt er regelmatig mee :D.

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb in mijn kraampakket geen grote zetje gehad maar omdat ik in verwachting van een tweeling was 2 kleintjes en het grote tweelingenboek! Maar naar de kleintjes hebben ze nooit naar om gekeken, de telefoontjes zijn hier wel een groot succes!

7. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.039
    3.864
    113
    Vrouw
    Thuis
    Jouw avatar komt inmiddels ook naar voren als je op plaatjes van Zetje Zebra zoekt :D.

8. Saadia

Saadia Actief lid

3 apr 2009
    150
    11
    18
    Persoonlijk vind ik Zetje wel erg leuk. Zoonlief knuffelt er ook graag mee. Ben nu verzekerd bij Zilveren Kruis, maar daar geen leuke knuffel voor de kleine :(

Daarbij zou ik nooit spullen zomaar in de kliko gooien ook al vind ik er niets aan. Er zijn zoveel kindjes die je er wel blij mee kunt maken!

9. zzetje

zzetje Lid

10 sep 2011
    39
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gelukkig houden de kleintjes nog wel van mij!

:)

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Kende het niet maar wat een leuk ding!

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Mijn uk ook (nu al) gek op de zebra telefoon. De grote knuffel uit mn kraampakket heb ik op zolder gelegd.. Vond het zo'n groot lelijk ding.. Maar het telefoontje daarintegen, ach ja hij kan het vasthouden en vind het leuk dus dan maakt het mij echt niet uit hoor.. Hij is een baby en houd zoals alle baby's van felle kleurtjes wat het ook is..

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahaha ik kan me al helemaal voorstellen dat zwangere vrouwen naar dit topic komen, zich rotschrikken en massaal overstappen naar een andere zorgverzekering.. :D

Ik vind 'm zelf wel leuk, maar zou er niet voor overstappen tegen die tijd! :p

13. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Hihi, moet wel lachen om dit topic! Wij hebben hem ook, en ook de telefoon, en ik geloof ergens een knuffel lapje. Nu bij de 2e hebben we al een tuttelpop, en ik verwacht wel weer een knuffel in het kraampakket! Dochter vind hem wel lief. Alhoewel op dit moment de nieuwste knuffel wel favoriet is, ligt zetje gebroederlijk naast tweety en tapi:D (=nieuwste aanwinst, een tapir, heeft ze zelf uitgekozen op de kermis...;))oh en tandeborstel en bandjes hebben wij ook gehad! Maar blijkbaar wisselt het nog wel eens wat je krijgt, want mijn zus heeft ook zonnenschermen?? Maar we krijgen dus nog een zonnebril? Leuk! OOk het boekje zetje krijgt een zusje lijkt me wel grappig! Weet trouwens dat zetje wel een kleine metamarfose heeft ondergaan, hij is nu nog lelijker...:DAch makkelijk apart te houden voor straks! :DMijn nichtje vind de staart van die van haar wel errrrg lekker....:p

14. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Tja ik vind het wel leuk hoor, ik vind het zowieso al leuk dat ze je iets sturen. Wij hebben nu ook een leuk bord om op te eten, een tandenborstel houdertje, slabbetje, knuffel, zonneschermen voor in de auto, zonnebrillen ...

Ze hadden ook niets kunnen geven denk ik dan maar. Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken :)

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gefixt. :p (Just kidding)

16. prettymum

prettymum Niet meer actief

Zetje Zebra meets Otje Otter... Het moet niet gekker worden! Alliteratie noemen ze dat toch?

En ruilen? Neuh... Dank je ;)

17. Blays

Blays Niet meer actief

Haha ja hoe komen ze erop he :p
    Jammer hoor :p Kan me voorstellen dat je liever Zetje Zebra hebt! ;)

18. prettymum

prettymum Niet meer actief

Hee, Zetje! Jij ook hier?

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Bij Izz kreeg je mooi niks in het kraampakket voor de kleine, maar als ik op Zetje Zebra google, dan vind ik het helemaal niet zo'n lelijke knuffel.

Hier had ik het dus met bolleke. Die groen met witte beer van het groene kruis. Brrrr
    Mijn zoontje vond hem gelukkig geen bal aan, maar mijn dochter kan niet meer slapen zonder dat ding.

20. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam

Ik vond het zetje zebra knuffel ook niet zo heel erg leuk maar als ik deze zie vind ik zetje toch een stuk leuker, hahaha :p

Hier ook 3 zetje knisper knuffels, zetje rammelknuffel en 2 zetje krijgt een zusje boekjes, hoewel het 2e boekje toch echt zetje krijgt een BROERTJE hoorde te zijn ;) dat is best vreemd geen broertjes variant :(

Deel Deze Pagina