De marketingman die Zetje Zebra heeft bedacht...

Discussie in 'De lounge' gestart door prettymum, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier alleen de knuffel en telefoon gekregen

maar onze dochter heeft er nog nooit naar om gekeken heeft een betere smaak ontwikkeling denk ik haha.
    Dus hij ligt in dr kist met knuffels

2. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kende hem niet, maar heb ook even gegoogeld. Ik vind hem erg leuk! ik hou wel van dat soort knuffels :)

Mijn zoontje is fan van zo'n labeldoekje van snoozebaby, is nou ook niet zo geweldig haha :D

3. saphira17

saphira17 Actief lid

19 nov 2008
    325
    0
    0

Dat lelijke ding heb ik ook! En moet je nagaan ze hebben al 3 jaar r Zelfde. Ik heb namelijk bij alle 3 mijn meiden er 1 gehad. Had liever 3 zebra's gehad. Ik weet niet waar die knuffels nu zijn maar ze doen er niks mee dus zal wel op zolder liggen tussen nog meer speelgoed

4. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    ik vind het kei lief dat cz dit doet, ik heb pas de zonnebril gehad voor de jongste en de oudste had een tijd terug stoepkrijt..

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Hehe... mijn dochter noemt Zetje met de lange nek steevast "Giraf". En gebruikt hem als kussen.

Heb nog een grote maar dan met kortere nek, reserve ;).

6. prettymum

prettymum Niet meer actief

Het is ook leuk. Maar CZ doet dit natuurlijk wel voor reclamedoeleinden hè. Niet om filantropisch te zijn. En de kosten om dit ding te verzinnen, produceren en verzenden worden natuurlijk betaald door de premie van alle verzekerden. En die premie is best hoog. Persoonlijk betaal ik liever vijf euro minder premie per maand en krijg ik geen Zetje. Koop ik van het bespaarde geld een knuffel voor mijn kind die ik zelf wel mooi vindt.

Deel Deze Pagina