Begin augustus gaat m'n beste vriendin trouwen en ik heb de eer om één van haar getuigen te mogen zijn. Nu wil ik zelf een leuke jurk/jurkje aan, maar ik weet even niet welke. Ik heb nl. best dikke kuiten en kan niet lang op hakken lopen. Een kort(er) jurkje vind ik wel heel mooi, maar om de kuiten enigszins af te slanken zou je daar een hakje onder moeten dragen. Maar hier kan ik niet een hele dag op lopen.. Een lange jurk wordt al snel zo 'gala-achtig', of ik zou voor een 'Ibiza-look' moeten gaan. Maar staat dat met m'n 1.68 mtr. en maatje 40/42 met brede heupen. Zoja, waar kan je zulke (beetje betaalbare) jurken kopen? Wie heeft er tips?
Oh, ik vind dikke kuiten altijd heel mooi. Aan mij heb je niks als je om tips vraagt waarmee je ze kunt verbergen. Misschien een optie om gewoon lekker trots te zijn op je welgevormde kuiten?
Lange jurk kan zeker vind ik, er zijn er genoeg die het niet gala-achtig maken. En wat vind je van een jumpsuit?
stylefruits.nl | Trendy outfits en woonstijlen van vrouwen voor vrouwen heb je heeeel veel opties! en een hak hoeft geen 12 inch pump te zijn toch! Op een lage sleehak heb ik ook een bruiloft doorstaan. Prima!
Een maxi jurk, juist prachtig en zeker ook met jouw figuur. Waar je deze zoal kan kopen? Overal wel eigenlijk, V/D, Zara , WE, H&m. Effe lekker n avondje googlen en misschien beter ook eens gaan passen in de winkel, hoe je het zelf vind staan. En leuke feestelijke slippertjes onder, hoef je helemaal niet in hak te lopen.
Ik zou gewoon voor een jurkje tot op of net boven de knie gaan met een paar niet te hoge hakken erbij. Neem een extra paar flatjes mee, zodat je kan wisselen als je het echt niet meer trekt. Op bijvoorbeeld Vintage kleding online | Retro kleding | TopVintage.nl heb je flatjes die je op kan vouwen en zo makkelijk in je tas mee kan nemen. Deze bijvoorbeeld:Butterfly Twists - Foldable Ballerina Christina Crystal Leatherette in Black