Ik heb maandagavond de pregnyl gezet en vandaag werd mijn eisprong verwacht. Ik heb alleen nog steeds erg pijn aan de linkerkant en heb dus het idee dat ie nog niet gesprongen is. Moet ik me nu zorgen gaan maken? Het kan natuurlijk dat ie al gesprongen is zonder dat ik het gemerkt heb maar omdat ik mn eisprong vorige keer ook gevoeld heb ga ik daar nu weer van uit.
Dat kan elke cyclus anders zijn (lekker handig he?) en je kan ook wat napijn hebben van de eisprong (dan issie al geweest). Ik hoop op het beste!
Ik word echt nog een keer gek. Maar hij zal hoe dan ook springen of kan het ook gebeuren dat ie niet zal springen?
Ehm, het kan nog zijn dat je een hogere dosis pregnyl nodig hebt (als je nu niet de hoogste dosis gebruikt). Dan zou het kunnen dat nu de eisprong niet heeft plaatsgevonden. Gekmakend is het zeker!
Volgens mij heb ik 5000 IE gespoten. Ik kijk het wel even aan en anders bel ik vrijdag wel even naar het ziekenhuis.
Je kunt niet echt voelen wanneer je eisprong is. De pijn begint vaak al van tevoren, dan voel je de druk van een groot eiblaasje. Voor, rond en na de eisprong kun je buikpijn hebben: een drukkend of stekend gevoel in je hele buik, of alleen rond je eierstokken. Het moment van de eisprong kun je dus nooit bepalen aan de hand van pijn. Hier had ik soms heel veel last en soms helemaal niks gemerkt. Dat zei echter niks. Succes!
Oke je stelt me wel weer gerust. Nou, dan ga ik er maar vanuit dat ie wel geweest is en ga ik nu 2 weken in spanning zitten.
als ik pijn heb in de lies/onderbuik is dat een teken dat ik mijn eisprong heb gehad. Maandag en dinsdag hevige pijn gehad en ben maandag naar de gynaecoloog moeten gaan voor de pregnyl en die zag dat mijn eisprong waarschijnlijk al bezig was... toch pregnyl gegeven voor de zekerheid !