Wat doen? Man elke maand 2wk weg..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jellie, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hoi!!

Even een vraagje.. Mijn jongste zoontje is nu 9 mnd. ALs hij een jaar is willen we graag voor een 3de kindje gaan! Ik geef nog bortsvoeding.Deze week ben ik weer voor het eerst ongesteld geweest.Dit was net in de periode dat mijn man thuis was , mijn ei komt dan dus ws over een week of 2 ( altijd een regelmatige cyclus gehad van 30/31 dagen), dan is mijn man dus 2 weken in het buitenland voor zn werk. Dit is elke maand zo , dus 2 wk thuis, 2 wk weg. Nu nog gee probleem maar wat als mijn cyclus gelijk regelmatig is en hij dus tijdens mijn ei weg is??? ( eerder was hij soms eenpaar dg weg..).
    Zou ik dan de pil tijdelijk moeten slikken om de cyclus te verleggen? Ik doe dat liever niet want wil eigenlijk nog even blijven voeden... Dilemma....
    Tips? Ervaringen?

Groetjes Jelle

2. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    misschien nog even afwachten met je cyclus en als je indd elke keer je ei heb als je man weggaat kan je misschien proberen met de pil je cyclus te veranderen. heb er zelf geen ervaring mee trouwens;)

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik zou niet je pil meer gaan slikken hoor en gewoon afwachten wat je cyclus gaat doen.
    Wij hebben ook vrienden waarvan de man een week thuis is en dan een week weg etc etc. en ik weet van hun dat zij de hele week als hij thuis was aan het klussen waren en zij was binnen 2 maanden zwanger.
    een andere vriendin dr man is alleen in het weekend thuis en ook zij was binnen 4 maanden zwanger.

Zaad blijft natuurlijk even in leven dus het hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger kunt worden als je ei net springt als je man weg is.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou even afwachten. Misschien is je cyclus de eerste paar keer nog wat langer. Dan zit je wel in de goede week..

5. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    @xxpetra, 1 week weg is natuurlijk anders dan 2weken...

Ik kijk nu ieder geval af en hoop idd dat mijn cyclus nu wat langer is..

Bedankt!!

6. boopie1985

13 dec 2009
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik en mijn vriend hebben hetzelfde probleem gehad, en idd met de pil mijn cyclus verschoven.

7. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    @ Boopie,bedankt voor je antwoord! Toen mijn man elke week weg was ,was het helemaal 'geen probleem' . Nu weet ikdat er de mogenlijkheid is , mijn cyclus te verschuiven..
    Succes met de laatste loodjes!!

Deel Deze Pagina