werk op een kinderdagverblijf en daar kom je toch behoorlijk vreemde namen tegen hoor. - King David - Larz (zo'n orginele naam...volgens ouders) - Mijs - Zeven (meisje) en nee d'r zusje heette geen zes of acht - Bado (meisje)
Nee dat vind ik ook niet maar omdat ie door iemand genoemd werd als raar. Ik houd van oud Hollandse namen hihihi, mijn dochter heeft ook zo'n naam vandaar dat ik nieuwsgierig ben
Nou de vreemdste die ik heb gehoord waren splinter, beer en vaas sorry hoor maar wat doe je je kind aan zeg.
Mij ook niet hoor, mensen mogen het allemaal heel apart, lelijk of afschuwelijk vinden, ik vind dat duivelsgedoe alleen zo verschrikkelijk. Ik bedoel, ouders van een 'Kevin' verdenken we er vast ook niet meteen van dat ze hem, elke keer als ze op vakantie gaan, wéér per ongeluk alleen thuislaten, niemand doet z'n 'Daniel' op karate, gewoon omdat 'ie nu eenmaal Daniel heet en 'Bridget' is ook geen naam die alleen geschikt is voor vrouwen met een maatje meer, wanhopig opzoek naar liefde
Chardonnay! Zo heette een klein donker meisje een keer bij zapp-sport. Heb me de hele uitzending afgevraagd of ze verwekt was na een avond met teveel wijn
Nee klopt, maar Damien wordt gewoon heel veel geassocieerd met de duivel, dat vind ik toch anders dan Kevin of Bridget Mijn zoontje heeft een naam die veel voor komt, vinden ook veel mensen niet leuk of niet origineel maar wij hebben gekeken naar waar de naam vandaan komt en hebben hem daarom gekozen
Pom en onze oudste heet Kick (zoon) Rijk de Gooijer was een bekend Nederlands acteur uit een vorige generatie. Rijk de Gooyer - Wikipedia Als Rijk een meisje wat geweest dan had ze Nouk (noek) geheten. Wij houden van kort en bondig maar niet 'raar' (al zijn de namen voor sommige mensen wel raar.. maar goed, dat is afhankelijk van waar je vandaan komt Enzo)
Een vriendin van mij heet Tesselschade. Ik blijf het een geweldige naam vinden maar apart ie ie wel. Adelheid vind ik voor een man dan weer aparter dan voor een vrouw.