Eva heeft een Kiki in haar klas. Vind het geen rare naam. Ik ken ook een Mick, niet helemaal mijn smaak maar ook niet raar. Ik reed vanochtend langs een huis met een geboortesticker en er stond volgens mij de naam Svante op (jongen). Wel apart. Een aantal jaar terug hebben ze een Metthe gekregen, op zich een leuke naam maar een rare schrijfwijze.
ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus mss is hij al genoemg, maar er is zo'n nederlandse artiest die zn zoontje Goud heeft genoemd...
Mijn man heeft een tante Krijnie, ook een gekke naam vind ik Ik ken een vk die heet Stijntje, is een vrouw dus. In de straat woont een Adelheid, maar dat vind ik zelf een mooie naam.
Nee, is echt geen grapje! Mumija: Echt?? Dit is geen tweeling, maar wel heel toevallig. vind het ook echt maar raar, net of er geen andere namen zijn of zo......
Ik ken een gezin met 5 kinderen, en al hun namen beginnen met een K. Maar het ergste vind ik toch wel dat ze een Kevin en een Kelvin hebben. Dat zou ik m'n kinderen toch nooit aandoen.
Ik heb een namenboek Rockingnames en daar heb je een tweeling in staan met de namen " Amour en Dore " En in het wij tijdschrift van deze maand staat een nieuw geboren kindje met de naam Brett Pit :s
Weet niet of de site al genoemd was maar op De 225 bizarste kindernamen van 2013: Juëquinaisheley, Quinoa, Feeërieke, eten! staan de meest rare namen die ik ooit heb gezien.. het is gewoon zielig voor het kind
Ik ken een Wolfgang en een Ijsbrand. Komt wellicht vaker voor, geen idee maar ik vond het wel apart. Verder.. een meisje: Favourite en een jongen Docter.... Ooit heb ik op een Amerikaanse site een geboorte aankondiging van Justin Case gezien.. just in case.. ahum. Ouders hadden zeker een meisje verwacht en die jongensnaam gekozen "voor het geval dat"?!