Ik denk ik kom hier ff kijken voor een leuke jongensnaam haha beetje inspiratie op doen.. maar jeetje wat een bizarre namen :I dat vergeeft je kind je toch nooit meer als je hem monster noemt ? pfff
Iemand hier op het forum die bij ieder topic over namen zei "echt lelijk, niet mijn smaak" en die zelf haar kind Yuppa wilde noemen.
Ik herinnerde idd ook wel reacties als zij weer eens haar mening gaf van "jij hebt geen recht van spreken met je Yuppa" haha.
Ik ken een man met de naam Warrie en ik zie regelmatig puck of puk voorbij komen als een lelijke naam mijn jongste dochter wordt door iedereen puck genoemd, ze heeft een hele andere mooie naam, maar iedereen vind haar een eigenwijze puck
Ik vind William McMaster Murdoch ook zo'n grappige. Net alsof je het over een Mcdonaldsmenu hebt ofzo.
Ja maar als een bijnaam is het ook heel leuk, hier de vreemdste bijnamen voor ene hoop mensen die dan weer heel "gewoon" klinken omdat je ze altijd bij hun bijnaam noemt. Echter, als ze echt zo zouden heten zou ik het heeeel raar vinden. Net zo met pu(c)k. Als echte naam zou ik het echt raar vinden maar als bijnaam niet.
Arse. Ik vind het zeer sneu voor deze man en hoop dat hij er nooit achterkomt wat het betekent. Oh en Hristo vind ik ook apart, het is een Bulgaarse jongensnaam. Beste vriend heet zo