Precies! Zoals ik net al voorbij zag komen: Loser vind ik wel erg zielig! Ben je echt niet lekker denk ik haha.
Ik las vandaag over een Shanikqua, vind de naam persoonlijk niet mooi maar ook de schrijfwijze vind ik apart.
Dat dacht ik ook toen ik het programma XXL zag... Daar zat ook een Yvette in. Niet dat ze kip heet (althans, ze gaven geen achternamen maar dat vermoed ik dan) maar toch niet zo leuk om Yvette te heten als je 170 kilo weegt.
Hahahaha Zal dit echt waar zijn ? Wel leuk om even te kunnen lachen . Maar ik geloof eigenlijk niet dat iemand z'n kind potappel noemt en helemaal niet als ze stroop van haar achternaam heet haha
Ik dacht vanochtend ineens aan: Chritt (oude buurman van mij) Josse (oud klasgenoot) En Mels (broertje van vriendin) Niet perse lelijk, maar in mijn ogen wel apart.
Ik vind het persoonlijk een naam voor een hond absoluut niet lelijk maar ik moet meteen aan een hond denken.
Jahoor zijn allemaal echt Meestal doen ze tijdens de show de mensen ook even bellen. Je leest het trouwens verkeerd. Het is mevrouw Potappel-Stroop. Ze is getrouwd, het is niet haar voornaam.