De meest aparte naam die je tot nu toe hebt gehoord.

Discussie in 'De lounge' gestart door TempusFugit, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Meisje geboren hier in de straat. Roze sticker op het raam met haar naam: Sailor

.....

2. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Net gezien, Bliss voor een meisje.. oh lord

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Zag bij de geboorteadvertenties ooit een 'aristoteles' staan. Zal wel afgekort worden tot ari, maar toch...

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Barnaby; voor een Nederlands kindje - en iemand in mijn omgeving kort het zelfs af naar Barbie. Ik moest net wel even lachen :D Wel grappig, maar niet de bedoeling. Zeg dan Barney ofzo. Whahahaha.

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee gaaf man :D

6. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Vind het een paardennaam....

7. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ben nog maar op 60 maar schoot me wat te binnen.

Ik kende een Nuha en haar zusje heet Noha en die andere Niha. . Ja serieus en er was nog een zusje.

Ook ken ik een Paloma.. Volgens mij een hele normale naam maar niet voor mij.

8. Yc86

Yc86 Actief lid

15 jul 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik ken een P.arrella , moest ik ook wel aan wennen in het begin

9. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    hansie voor n meisje

Wel grappig trouwens.....Peer (afkorting voor Peter) wordt best vaak gebruikt hier in het zuiden...vond het toen ik het voor het eerst hoorde ook best raar maar merk dat ik er al meer gewent aan raak ;)

10. Onje

Onje Niet meer actief

D'ream (jongen) kwam net op fb voorbij

11. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    En wat vinden we van de taboenamen dan?
    Ik noem een Nero (zag ik laatst op fb), Adolf (collega van mijn man heeft zijn zoontje zo genoemd) en Mao?

Ik denk vooral dat Adolf het érg zwaar gaat krijgen op de middelbare school. Dat vind ik gewoon zielig....

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Eigenlijk vind ik Nero wel een leuke naam hihi.

Adolf nee, te veel denken aan tweede wereld oorlog!

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ach, als er maar genoeg tijd over heen gaat... dat zie je wel bij Nero:D

14. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Mijn man noemt er net een paar van zijn werk:

Boetshe (jongen), Catcherie (meisje, geen idee hoe je het exact schrijft) en Pimpernel (meisje). Toch wel redelijk apart...

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Moeilijk inderdaad, zo vind ik Joran een superleuke naam....Maar doet me te veel aan Van der Sloot denken :(

Zo ook Ruben, zo zou onze jongste gaan heten, uiteindelijk hebben we hem Julian genoemd. Mochten we ooit nog een jongetje krijgen wilden we alsnog Ruben doen. Maar toen was dat drama van die 2 jongetjes vorig jaar en vind ik de combi gewoon niet meer kunnen, jullie wel?

16. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Of het kan? Ja tuurlijk wel. Als jullie het mooi vinden gewoon doen! Wel moet ik zeggen dat ik in eerste instantie ook aan de broertjes zou denken. Maar dat komt natuurlijk ook omdat het vrij recent is. Hoe verschrikkelijk die gebeurtenis is geweest, mensen gaan dit met de tijd ook weer vergeten.

17. Islah

Islah Niet meer actief

Maar die jongens zelf konden daar toch niks aan doen... Vind ik totaal anders dan joran! Ik zou me dan eerder ongemakkelijk voelen bij de naam jeroen, zo heette die vader.

18. Shin

Shin Actief lid

24 jul 2014
    170
    0
    0
    We hebben ook nog de merknamen, zo ken ik een dior, chanel, cacharel. O ja en een meisje dat jodecy heet (vernoemd naar rnb groep Jodeci)

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

jeroen moet zijn joran? denk ik tenminste?

Ongemakkelijk niet, ik vind het een hele mooie naam, maar ja, die ga ik natuurlijk niet gebruiken (niet dat ik zwanger ben hoor, maar stel)

Een naam als Adolf, Mao zou ik ook niet gebruiken. Gek eigenlijk he?

Ja, ik las dat je het later toevoegde: Jeroen is zijn vader. Tja, daar zou ik niet aan gedacht hebben, eigenlijk. Bovendien is Jeroen niet echt mijn type naam ;)

20. Islah

Islah Niet meer actief

Nee, ik had het zowel over joran vd sloot als de vader van Ruben en Julian, die heette Jeroen. Edit post niet goed gelezen haha.

Deel Deze Pagina