Vandaag in Plaswijckpark; Isamine en Amarente (ik schrijf nu fonetisch). Ik dacht echt bij mezelf: WAT?
Hier in de streek is 't vaak de afkorting van Jasmine. Maar hij wordt wel nooit gegeven als officiële naam. Gewoon als roepnaam.
Ja dat kan ik me voorstellen. Dit meisje heet echt alleen Jazz. Vind het vreemd om je dochter naar een muziekstijl te noemen.
Ik ken een neefje en nichtje die Cajhen en Pepper heten, weet niet of het in de buurt van Schiedam was??
Ja echt verschrikkelijk! Deze heb ik ook al voorbij horen komen. Ik denk dan gelijk aan een papegaai. Sorry voor iedereen die Lorre heet. Verder ken ik ook nog iemand die LORE heet en dat vind ik 'niet-af'. Er mist een Lise- voor ofzo.
Ik op zich wel, alleen versprak ik steeds haar juist naam en dit ging echt steeds automatisch. Ik sprak haar aan met 'geest'. Maar ook door haar verschijning denk ik, gothic. Wit gezicht, zwarte kleding, piekende haren. Wel aardig altijd, we moesten er vaak om lachen.
Haha ja dan snap ik het wel. Die naam vraagt er ook om. Ik krijg nog steeds kromme tenen van die naam.