Serieus? Ik heet Maartje.. Deze naam komt echt zo ontzettend vaak voor . Hij staat niet eens zo laag in de namenlijst..
Plox ( meisje spreek je uit als floks) Binne ( jongen achternaam b.uitenwaart zo zielig!!) Beer ( jongen) Binkie ( jongen) Teval ( meisje ) Pipa( meisje) Pomme ( meisje appel?) Jesus ( jongen) Didier ( jongen spreek je uit als deejee huh???) Ariël ( meisje) Rymia ( meisje altijd denken aan remia)
Ik vind namen als Dick, Cock en Siemen echt foute namen. Niet zo zeer omdat het rare Nederlandse namen zijn, maar wat nou als je kinderen naar het buitenland gaan? "Hi, I'm Dick (piemel)" of I'm Cock (pik), of I'm Siemen (zaad) sorry maar dat is gewoon zielig!!
Trijntje, Lijsje, Beertje, Aaltje. Allemaal meisjes. Namen gebaseerd op zelfstandige naamwoorden, hoe verzin je het...
Yep! Zijn zusje heet Liselotte-Sophie, maar dat is niet echt schokkend. Bekt lekker als je ze moet roepen voor het eten ofzo
Whahaha wat erg zeg! Een redelijk bekende ontwerpster heet Winde, vind ik ook zo sneu. Iedereen denkt dan toch aan het laten van winden??!! Ook al vind je dat nog zo mooi, de kans is groot dat je kind er mee gepest wordt. Dat wil je hem/haar toch niet aandoen!?
Hihi zo zie je maar he iedereen heeft gewoon een eigen smaak ( gelukkig maar) Ik vind jazz echt een geweldige naam mijn dochter haar naam lijkt daarop. Zou wat zijn als we allemaal van de zelfde namen zouden houden.
splinter kick o en een die ik een keer in de winkel hoorde hannibal.... kwam er een schattig kereltje aanlopen... riep zijn moeder hanni... hanni HANNIBAL kom je