Zal zeer waarschijnlijk wel Montserrat zijn geweest, een zeer veelkomende Catalaanse (Spaanse) meisjesnaam.
Ik ben tot pag 70 gekomen met lezen dus misschien ist dubbel maar ik ken een: Winny Muis Appel Wieke (meiden) Jongens: Jon Mik en Driek en Nol, op zich niet heel raar maar ik moest er wel aan wennen, meer een oude mannen-naam
Haha, wat een grove fout trouwens... Gelukkig 'maar' een tweede naam. Mijn tweede naam is trouwens ook een best veel voorkomende mannennaam in het buitenland.
Eren is een Turkse jongensnaam. Neemt niet weg dat ik een (in Nederland) inderdaad een aparte naam vind.
Mijn man en zoon hebben als laatste naam Maria... Net zoals mijn schoonvader, zijn broers en zijn zus. Heel normaal als je katholiek bent.
Waarom zo'n ? Dat mag ik toch vinden. Hoef jij je toch niet beledigd om te voelen ofzo. In mijn geloof is Isa een jongensnaam, terwijl ik het hier juist vaak voorbij zie komen als meisjesnaam. Dat zullen velen ook wel vreemd vinden.
Ik ken 2 zussen van rond de 20. Dorris en Robbie. Dat vind ik nu ook helemaal niks voor vrouwen/meiden.
Ja. Werd dacht ik wel uitgesproken als Bes-met. Maar dan nog... Heb ook wel eens van een Servet (ook Turks) gehoord.
Oud klasgenootje van me heeft haar dochter Lijntje genoemd... Ze wilden een naam die heel erg weinig voorkwam. Tja, doe heeft ze. Ik kan er maar niet aan wennen als ze het over 'ons Lijn' heeft..
Wat te denken van de (in Turkije doodnormale jongensnaam) Aykut? Of de achternaam Kont, ook heel normaal, in Alanya heb je (of had je in ieder geval) Hotel Kont
Haha... Erg! Nu we toch bezig zijn: Heb je ook wel eens de naam Bilkan gehoord? Ik wel. Een vriend van mijn man heeft een stiefdochter die Riem heet (Arabische meisjesnaam).
En de dochter van dat die vrouw met een pijn syndroom. Aviya heet het meisje. Vind dit ook echt een aparte naam.