Wanja (jongen) Puck (meisje) Lente (meisje) Fender (jongen) Al moet ik zeggen dat ik langzamerhand gewend raak aan Fender en deze minder 'apart' ga vinden
Top 60 Ghetto Black Names - YouTube . De top 60 ghettonamen uit de USA, lijkt me een hoax, maar grappig vind ik m wel!
Ik had deze vraag ooit eens gesteld aan mijn kraamverzorgster en zei vertelde mij dat ze een gezin had die hun kindje Youandme, dus een samenvoegsel van you and me.... Dat vond ik wel heel raar. En mijn moeder heeft een rare naam, namelijk Jacquita
Cock Benk Niet direct de naam, maar wel je kind de volgende initialen meegeven: M.Y.S.O.N. Allemaal jongensnamen, meisjesnamen kan ik zo snel niet bedenken.
Volgens mij is hij van fabeltjeskrant haha.. Stoffel voelde zich altijd "appelig" hihi.. Ontopic: Johnboy, daar ken ik er ook een van en hij is idd vernoemd naar Johnboy and the waltons Ik ken een vrouw die Wollie heet...
Dat is toevallig dan! Maar dan had ik de schrijfwijze en waarschijnlijk de uitspraak dus verkeerd begrepen. Zullen wel de kraamhormonen zijn geweest dan