Soms lees ik bij de informatie gedeelte de meest vreemde informatie. Ik als 'niet-vriend' kin in iemand haar persaoonlijke informatie lezen welke ziektes die gene allemaal overwonnen heeft, welke dierbaren ze kwijt is geraakt en wat voor nare dingen ze in haar jeugd meegemaakt heeeft....heel vreemd
De nieuwe man: Hij heeft niet te swaffelen, als hij doet swifferen ben ik al tevreden. Een string in je spleet; je ziet niet veel en toch geen reet Een druppeltje dreft tussen piemel en pruim geeft genot en heel veel schuim
Ik snap echt niet dat mensen zich hier zo druk om maken. Net als al die statussen die gedeeld worden omdat er weer een nieuwe 'inbrekerstruc' is. Als ze bij je willen inbreken, doen ze dat toch wel. Zeker als ze zo bijdehand zijn om én je naam én je adres te achterhalen. Een tijdje surveilleren en ze weten exact op welke tijdstippen jullie weg zijn, of op welke tijdstippen jij alleen thuis bent. Daar hebben ze echt facebook niet voor nodig. Voor alle criminelen op ZP; Wij zijn morgen de heeeele dag naar de Efteling!
Zo iemand flikker ik meteen van mijn facebook als het zou voorkomen Deze: LOOOL FACEBOOK fails/jokes/epic moments - General forum - GosuGamers
Ik ken iemand op fb die elke scheet die dwars zit erop zet. Laatst was ze ziek en vermelde ze heel het ziekteproces......dag 1 braken en diarree, dag 2 diarree, dag 3 diarree nu toch maar naar de dokter etc etc. Pffffff dan zit je echt om aandacht verlegen denk ik dan.
Een meisje wat ik kende had zo'n fotosessie van haar zwangere buik laten maken in haar lingerie en haar vriend in z'n boxer (waarom?) op hun bed. Echt zo'n foute setting. Leek wel een hele foute film uit de jaren 80. Plaatsvervangende schaamte.
Of van die mensen die Foursquare gebruiken..... Ja broer ik weet nu wel dat je 3 keer per week gaat sporten of graag gaat uiteten, ik hoef het niet te weten (maar een mogelijke inbreker vind het natuurlijk wel handig) Wat boeit het mij nou dat ie naar de sportschool gaat.