Oh my god! Ik lees vanmorgen dit op facebook bij een van mijn facebookvriendjes: "Zooo en nu lekkere verjaardagsex hmmmmm..." Reageert zijn vriendin: "Moet je me wat vertelle schat?! Reageert hij weer: "Merk je zo wel sgat alleen zal ik dan niet kunnen praten aangezien ik dan met mijn tong bezig zal zijn hihi" Vervolgens reageert hij: "Lkkr beffe he mop )))"
Getsie! Ik kreeg laatst een privé bericht op fb met daarin dit: Hello My name is Natalie and i am good looking girl and i am seeking tolerance, kind, honest and sincere man for relationship. a man that will love me and make me happy in life and i will be able to love and respect him in return. therefore i am sincerely seek for that special man who will make my life completed as a woman ,please simple write me back so that we could know better, while longing to get your reply, Terwijl er duidelijk op mn profiel staat dat ik een vrouw ben.. En een profiel foto heb van mij en zoontje..
Een vriendin van mij post regelmatig van die cryptische statussen met alleen een emotie erin, met waarschijnlijk het doel dat mensen gaan vissen wat er is. Ik kan niet tegen dat soort aandachttrekkerij, en weiger daarin mee te gaan. Verder vind ik haar een geweldig lief mens. En popiejopie statussen vind ik net zulke aandachttrekkerij, foursquare-achtige posts van kijk ik ben daar bij die uberhippe plek met mijn uberhippe vrienden, uiteraard allemaal getagged. Of overgeposeerde profielfoto's, laatst nog getuige van geweest bij een festival. Een vriendin van een vriendin ging ook mee. Om de haverklap zag ze wel een bekende, waarmee ze op de foto moest, die camera in haar hand in vogelperspectief van haar goede kant inclusief duckface en zwoel net boven haar zonnebril kijkend.
Dan had ik het niet kunnen laten om te reageren met: "Het is te merken dat het mosselseizoen geopend is "
WAAAAH Dit is echt TE genant gewoon. Ik lig hier bijna hardop dubbel dat mensen dit doen. Ik zet veel op facebook. Ben echt goed bezig met andere nieuwsgierigen te voorzien van informatie. Maar hier ben ik echt niets bij!
Die soorte levenslessen: niet iedereen is je beste vriend.. Je merkt het wel wie dat wel en niet zijn in mindere tijden Gevolgd door: mannen zijn echt geen shit waard. Its me myself and i Enz enz Verschrikkelijk!!
Ik weet dat manlief en ik in t begin ook echt vaak verwijten kregen dat we teveel kleffe teksten op FB zetten... Als ik dat nu wel eens teruglees (zowaar een voordeel van de tijdlijn ) denk ik ook wel eens... Ja dat was wel erg klef, maar ik zou het er zo weer opzetten *shame on me*
Mensen die liefdesdingetjes naar elkaar schrijven op facebook vind ik zielig.. 'schatje ik hou mega veel van je! wil je nooit meer kwijt! hvj!!!' enz. en dat zetten ze dan gewoon in hun status neer. Waarom niet gewoon in een privéberichtje sturen of via whatsapp Dat is dus gewoon aandacht trekken.
Whaha zo was t dan weer niet bij mij, maar gewoon eens een lief berichtje en bijv dagen aftellen tot bruiloft
Mijn man is een geniale fb schrijver. De meeste lieve en hilarische stukjes schrijft hij. En ja daar staat ook wel eens openbaar in hoeveel hij van me houdt