Ik heb een collega en die zet elke dag (serieus, wordt geen dag overgeslagen) dit op facebook: (smorgens, uurtje of 7) Zoooo, goedemorgen facebookvriendjes weer veel te vroeg wakker! (uurtje later) we mogen weer werken! alweer tot 18:00 pfffff (ze tikt ook altijd in de wij-vorm, ook dat vind ik vreselijk) (savonds) Zo, welterusten lieve facebookvriendjes ik ga lekker slapen (snachts) pfff weer wakker midden in de nacht en niet kunnen slapen (leg je telefoon dan weg denk ik dan...) en de dag erna begint het weer opnieuw. Maar ik heb vernomen dat je personen kan verbergen op je tijdlijn dus dat ga ik maar eens doen, nergens voor nodig om elke dag hetzelfde te lezen.
Ik had 't niet over jou hoor maar ik heb één persoon op facebook die echt van die kwijlkwijl berichtjes neerzet.
Komt me bekend voor.. een meisje op facebook plaatst iedere dag een paar berichtjes die op hetzelfde neerkomen. 'weer vroeg eraf vandaag...' 'moet weer werken tot 6 uur' 'met dit mooie weer moeten werken helaas' 'ik baal dat ik moet werken met dit mooie weer'
Ohhh dat vind ik ook zo irri, ik heb een szus die ook zo doet. En ook haar eigen naam in ieder bericht moet vermelden. Wat een weer, J heeft het warm. J gaat lekker koffie zetten. Heerlijk vakantie voor J. J gaat lekker naar bedje toe. OMG!!!
Ik heb ooit een keer, een amerikaanse, FB-foto gezien die ging ongeveer zo: Ik haat mijn werk en mijn baas is een freak die achter me aanzit. Baas reageert: vergeten dat je mij hebt toegevoegd? Ook zeker nog niet opgevallen dat ik homo ben en dus geen interesse in je heb? Je kunt je spullen komen halen, daa-haag.
Ik ben zelf heel irritant. Schrijf altijd dingen over mijn man op, om hem te pesten Voorbeelden: -Leuk idee voor een nieuw tv-programma: 'help, mijn man houdt van oudbollige geboortekaartjes' - Arme ML is net seksueel geintimideerd door een oud vrouwtje. Hij wou haar omhoog helpen, maar dat was volgens haar niet nodig. Ze zou zich wel aan de stang omhoog trekken, want ze was gewend om te 'trekken' aan allerlei voorwerpen, op allerlei manieren.... En dan zo'n dikke knipoog naar ML... Die arme jongen is helemaal van streek - Vandaag maar eens de naaimachine van mijn moeder uitproberen met hulp van ML. Denk dat ie straks door het raam vliegt (en dan laat ik even in het midden of ik ML of de naaimachine bedoel) Leve de horrormonen! Alleen helaas snappen sommige mensen mijn 'humor' niet en denken dat ik serieus mijn man uit het raam ga gooien
Geef maar even door dat ze haar hier gratis en voor niks af kan leveren. Heb er zelfs nog wel een paar duizend euro voor over. (geen grapje)
Ik zou hier dus echt keihard om kunnen lachen. Nu is het wel zo dat als dit op iemands tijdlijn zou verschijnen, ik weet dat het pure jennerij en bedoeld is om anderen op de kast te krijgen!
Een paar kennissen van mij plaatsen regelmatig totaal oninteressante verhalen á la 'vanochtend alweer zoooo vroeg wakker terwijl de rest ins huis nog ligt te slapen' of 'moet zo naar mijn werk, maar nu eerst een kopje koffie'. Zucht. Ik vind het eigenlijk best wel zielig voor die mensen dat ze niks anders te melden hebben en dan maar hiermee aandacht proberen te trekken. Vage berichten of gedichtjes plaatsen en daar vervolgens niet op in gaan vind ik ook altijd superflauw en die negeer ik dan maar gewoon. Oh, en nog zo'n irritatie: mensen, die hun eigen opmerkingen zo super grappig en origineel vinden dat het er van af druipt, grrr! En een kennis noemt haar kind ALTIJD 'mini-me' (komen elke dag meerdere posts van voorbij), daar krijg ik onderhand ook kromme tenen van! Sowieso vond ik facebook een paar jaar terug leuker dan nu, heb nu vaak het idee dat mensen er maar koste wat het kost wat op 'moeten' zetten om weer even in de aandacht te komen. Ik heb hier al wel gigantische missers voorbij zien komen, bijv. over die vrouw uit Amerika, die schreef dat ze een goede beurt heeft gehad, of die mensen, die een kindje geadopteerd hebben. Daar kan ik dan wel weer enorm blij van worden en daarom blijf ik ondanks alle flauwigheid van Facebook houden!
Ik had een foto op fb gezet van mijn voeten. Ze zijn ongelooflijk opgezet door het vocht en mijn huid glimt gewoon, zo strak dat het gespannen staat. Reageert mijn broer: 'Eigen schult, dikke BULT! Dat krijg je er nou van als je ne*kt! Doei!' Ikzelf lig dan helemaal in een scheur, maar heb hem toch maar verwijderd en hem vriendelijk bedankt voor zijn inbreng. Kan me voorstellen dat zoiets naar anderen toch best shockerend kan zijn Vooral als zoiets wordt gezegd door je 37 jarige broer!!! Hahaha
Oh ja, ik heb trouwens ook iemand die elke dag verteld hoe haar ochtend is geweest en wat ze die dag verder gaat doen. Daarbij verteld ze ook precies welk vervoermiddel ze gebruikt. Ook heeft ze altijd pijn en zeurtjes. Een andere moet altijd vermelden dat ze ruzie heeft of dat er iets gaande is, maar nooit wat precies. 'Lekkere vrienden' 'Beetje jammer dit' 'Ik ben zo intens verdrietig!' MOE wordt er van! En een meid die alleen maar kan vertellen hoe goed ze het heeft! 'Ik weet gewoon niet waar ik met mijn geld heen moet' Dat soort shit!
Ik baal altijd van van die nutteloze info. Zojuist : NIet aanwezig, ben aan het shoppen. Ehm volgens mij ben je er wel? Leuk voor je!
ik begrijp niet dat sommige mensen heel hun leven op facebook zetten! Ik heb iemand op facebook die zet er nog net niet op wanneer ze gaat poepen... zet bijv. wel erop: "naar buiten met hartje"(vriendje) "slapen met moppie" "wakker" "alles doen" (zal waarschijnlijk betekenen dat ze zich gaat wassen/aankleden/opmaken etc.) ik val voornamelijk iedereen lastig met verhalen omtrent m'n dochter
Kan je haar even linken met mij. Ik kan best wat geld gebruiken. Is het niet voor mij zelf dan wel voor een goed doel.