de meest gekke rare grappige facebook berichten ooit

Discussie in 'De lounge' gestart door 1985Breezer, 24 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Hahahah of van die berichtjes van i love you en andere kwijlteksten gericht aan haar vriend maar die zit helemaal niet op facebook.
    Vanmorgen maar even gereageerd dat hij geen facebook heeft en dat ze beter dit live tegen hem kan zeggen...
    Kreeg mijn reactie toch veel likes!!!
    Nu heeft ze haar bericht verwijderd Hihi oeps!

2. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Dat doe ik ook altijd als hij weer een blunder heeft gemaakt ofzo :D om ze een berichten kan ik wel lachen!

3. k1ki

k1ki Lid

28 jun 2013
    35
    0
    0
    Ik denk bij berichten als 'zo, en dan nu een broodje pindakaas smeren en een lekker bakkie thee zetten' zovan 'lekker belangrijk!'

Of 'like als je van je moeder houdt, negeer als je in de hel wilt belanden' ook zo vervelend!

4. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Die zijn idd ook zo vervelend!!

5. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Whahahaha deze vind ik echt heel leuk!! :D

6. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik vind sommige deel en win acties echt leuk. En aan een paar doe ik wel mee. 1 x per maand of zo. Bijvoorbeeld bij die bedden van zomerzoen.
    Maar ik had een oud klasgenoot die elke dag minstens 6 van die acties deelde. Ik heb haar toen uit mijn nieuwsoverzichten gehaald. Dus ik ben nog wel vriend met haar maar zie haar statusupdates niet meer. Ideaal!

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hier ook mensen op facebook die dingen delen waarvan ik denk.. dus?? en dit wil ik weten omdat?

ook iemand die hele levensverhalen deelt, inclusief foto's. zij is ziek, en ligt vaak in t ziekenhuis, en dan komen er foto's voorbij dat ze kei verrot in bed ligt met infuus e.d

mijn stiefmoeder deelt zowat elke dag een foto van t avondeten.

alle deelacties, verwijder ik uit mijn facebook.. deelt iemand veel en vaak, gaat de blok erop.. tja jammer dan... erger ik me aan iemand, dan is het dagdag met t handje..

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zo had ik een nichtje verwijderd omdat ik haar veschrikkelijk irritant vond. probeert ze me continue opnieuw toe te voegen....

de schoonmoeder van mijn zusje voegde mij toe.. zie dat mens sporadisch alleen op verjaardag van mijn zusje of haar man. maar oke vooruit ik haar geaccepteerd. nou echt... op alles, echt alles wat ik maar op facebook plaatste foto of tekst. reageerde zij op.. en bij echt alles ''vind ik leuk'' zo irritant ik ken haar niet.. ik haar verwijderd... heeft ze mijn zusje erop aangesproken dat ik haar verwijderd heb en dat ze dat onzin vind.
    nu kijkt ze me niet eens meer aan op een verjaardag o.i.d.. hahahahahahaha ach ja, ik lig er niet wakker van hoor.. zij blijkbaar wel.

9. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Nou, zijn neef heeft ook op de status gereageerd (we in dialect):
    "Hou dat zogenaamde kinderarmpje maar binnenboord, alhoewel als ik voor mezelf moet spreken zijn die van *achternaam* wel kleine mannetjes maar wel superflinkegroot geschapen."

10. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik vind de meeste onzinnige dingen wel leuk, de 'ik ga dit en dit doen', 'kijk mijn kind eens', noem maar op. Ik doe er zelf eigenlijk ook aan mee :)

Alleen win acties, vreselijke fotos en like dit om te liken, daar kan ik niets mee.

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik post ook de hele dag Door onzin dingen hoor en nee niemand hoeft van mij te reageren. Ik hou gewoon van onzin dingen posten XD

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    'Vannacht rijden we naar Frankrijk, Barcelona ik kom er aan! '

13. rums

rums Niet meer actief

Veel mensen ergeren zich aan die korte berichten maar is heel dat twitter daar niet op gebasseerd? En toch heel populair, vreemd...

Mensen die klagen over hun werk en alleen maar winacties delen verwijder is of haal ik weg bij de status updates.

14. mamavanwilliam

mamavanwilliam Actief lid

15 jun 2012
    304
    0
    0
    NULL
    goeree-overflakkee
    Een man had al een paar jaar een affaire met een Italiaanse vrouw.
    Op een avond vertelde de vrouw hem dat ze zwanger was.
    Omdat hij zijn huwelijk en zijn reputatie niet wilde verpesten, betaalde hij haar zodat ze naar Italië kon gaan om heimelijk het kind ter wereld te brengen.
    Als ze in Italië zou blijven om het kind op te voeden, zou hij het kind financieel ondersteunen tot het 18 jaar oud was. Ze stemde ermee in en vroeg hoe ze hem moest laten weten wanneer het kind geboren was.
    Om het discreet te houden, vroeg hij haar om slechts een kaartje te sturen met daarop slechts het woord "spaghetti".
    Dan zou hij ervoor zorgen dat de betalingen geregeld zouden worden.
    Negen maanden later haalt zijn vrouw de post uit de brievenbus.
    "Schat", zei ze, "je hebt wel een heel vreemd kaartje uit Italië ontvangen".
    "Geef maar hier", antwoordde hij.
    Zijn vrouw gaf hem het kaartje en keek toe terwijl haar man het kaartje las, bleek werd en flauw viel.
    Ze pakte de kaart en las:
    5x "Spaghetti, drie met balletjes en twee zonder. Stuur extra saus".

15. XoXo

XoXo Niet meer actief

:d:d:d

16. rums

rums Niet meer actief

:d :d :d

17. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb met ruggeprik gewoon op Facebook gezeten tijdens mijn bevalling hoor. Ik was al op de hoogte dat er mensen zijn die dit ongepast vinden.. Tsja, waarom? Wat had ik in al die uuuuuuren moeten doen? Ik had overigens geen update geplaatst aan het bevallen te zijn, vriend wel onder zijn eigen naam. Hmmm als ik terugdenk, ja misschien wel apart.. Meer het idee daar zo te liggen dan. Maar zit iedere dag op facebook, eerder raar dan ineens bewust niet op facebook te gaan zitten.

18. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Een brabander zegt tegen z'n vrouw: "Och vrouwke toch, oew kont hèt bekant dezelfde omvang als d'n barbecue!"

Ze gaat er niet op in en als hij 's avonds tegen haar aan kruipt en begint te knuffelen zegt zij: "Stop er maar meej Franske, vur zo'n klein worstje steek ik d'n barbecue nie aan!"

19. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

:d:d:d

20. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Haha, inderdaad!
    Ik zet het ook gewoon op FB, FB staat prive, heb nog lang geen 100 vrienden, velen daarvan weten niet het precieze adres.. Daarnaast heb ik vrij criminele aangetrouwde familie die ik minder vertrouw dan de meesen op facebook, en zij weten altijd wanneer ik weg ben.

Daarnaast heb ik ook altijd iemand in huis vanwege onze huisdieren. Dus onterecht denken mijn FB vrienden dat ik zo stom ben mijn vakantie te vermelden op Facebook.. Of ben ik toch heeeel naief?? :D

Deel Deze Pagina