de meest gekke rare grappige facebook berichten ooit

Discussie in 'De lounge' gestart door 1985Breezer, 24 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Haha:D like!

2. Ellen291982

Whahah! Die is echt goed:D

3. Ellen291982

Oeps:)

4. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ja zwaar irritant!!

5. Snomie

Snomie Niet meer actief

Ik heb er meerdere op facebook.....
    Een meisje die iedere ochtend een plaatje heeft met de dag van vandaag. Dus woensdag is meestal:
    Woensdag, alweer op de helft van de week!
    En donderdag: Fijne donderdag allemaal..
    Enz enz. En dan heel de week door iedere dag ! En iedere avond, slaap lekker facebook vriendjes.

En ik heb een facebookvriendin die me echt tot wanhoop drijft. Ze begon toen ze betaald vrij had gekregen van haar werk omdat ze zwaar overspannen/depressief was. Vervolgens stond er iedere dag op: drankjes doen in de stad/kroeg/club. En toen was ze boos dat ze ontslagen werd...
    Nu zijn het voornamelijk aandachtstrekkerij gedichtjes/teksten, smeekbedes zonder er verder op in te gaan, en zielige plaatjes. Het leukste vind ik 1x in de maand, als haar geld op is, staat er altijd een berichtje: via de whatsapp/sms niet meer te bereiken.. Rekening weer niet kunnen betalen.

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Bij mij zit er zo 1 op die overal "omdat het kan'" achter zet... Ff wezen lopen.. Omdat het kan. Ff een wijntje gedronken.. Omdat het kan.. :( :(
    Ff je b*k houden omdat het kan :p

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha dat laatste hilarischh

8. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    :$ Oh my...
    Die had ik meteen uit mijn FB gebonjourd!

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

whahahaha das leuk

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    een oom van mijn man heeft laatst een beroerte gehad.

zijn dochter heeft dit gemeld de in de familiegroep en dan zijn er nog mensen die op de "vind ik leuk" knop drukken :x (ook al staat er bij dat het weer goed met hem gaat dan nog, kun je wel iets gepaster verzinnen dan een duim omhoog.

zo ook met al die verschrikkelijke foto's en filmpjes over mishandeling
    dat ze gedeeld worden is al erg genoeg, maar dat er ook nog "vind ik leuk" aangeklikt wordt? bah, afgrijselijke mensen.

11. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    ik heb dat met "ik reken het goed" van Jochem Meijer, maar niet bij elke statusupdate hoor, gewoon af en toe :D

12. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je dat een beetje moet zien als 'respect' op Hyves....

13. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik vind het niet erg als iemand iedere dag 1x verteld wat hij die dag gaat doen of aan het doen is maar ik heb een vrouw op facebook die elke dag wel 6 berichten plaatst met foto's en alles erbij. En dan gaat het ook nog eens nergens over;)
    Ze zijn aan het t.v. kijken bijv. en dan zet ze dat op facebook + foto
    Ze gaan de hond uitlaten, komt op facebook met foto
    Ze gaan eten, komt op facebook met foto
    Kan zo nog wel even doorgaan:D

14. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand had haar status veranders in 'relatie' Had er een vriendin gereageerd van 'toch hier maar neerzetten voor iedereen je dikke buik ziet?' Reageerde ze een dag later dat ze helemaal werd platgebeld en geappt of ze echt zwanger was :p Als je die meid een beetje kent weet je dat die dr wilde haren nog niet kwijt is, dus vond het in deze situatie wel lachwekkend :D

15. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik heb het gehad met mijn Smoeder, die reageerde serieus op alles en iedereen.
    En dan zelf neerzetten op fb dat ze heerlijk in de tuin zit, en een uur later weer wat anders, blehh! Daar kon ik best moe van worden elke keer op ALLES reageren :p Heb er ook niet meer op fb!

16. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    Ik lig dubbel van het lachen LOL

17. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    :D Leuk!

Mensen die alleen maar klagen en ziek zijn verwijder ik. Hetzelfde gaat op voor mensen die schokkende/trieste foto's delen, of nog erger liken. Word knettergek van mensen die met allerlei acties mee doen. Nu moet ik oppassen denk ik, maar vind het ook zoooo niet boeiend wanneer facebookvrienden echt alleen maar foto's van hun kinderen of bij gebrek hieraan hun hierdier(en) showen. Mensen die iedere week heel wat foto's van zichzelf plaatsen, liefst in steeds een net andere pose graag in close up. Of met 80 foto's aankomen zetten van een verjaardagsfeestje..

Ow en heb iemand in mijn vriendenlijst die zeer regelmatig een update plaatst met de mededeling dat mensen eens moeten stoppen met lullen, jaloers zijn, en zij gewoon gelukkig is met haar gezinnetje en anders wel even wat mensen op hun smoel komt stompen.. Aaaaargh!! Sowieso al het gezeik op anderen op FB, stuur lekker een PB of ga even op bezoek.

Hmmm, volgens mij kan ik beter mijn account verwijderen..

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Owja dat gezeik op anderen.. ben het ook zat ja. Een kennis van mij haar man is op werkvakantie , echt 10x per dag ik mis hem zo.. en dan zielige liedjes en ook nog andere mensen een steek onder water geven, zo van echte vrienden ken je in deze biterre tijden etc. Echt dagelijks hetzelfde gezeik

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Haha volgens mij vindt jij bijna alle fb gebruikers vervelend;)!

Ik ben wel iemand die lekker veel foto's van m'n kleine baboe juna (Franse bulldog van m'n profielfoto) post op fb:p.

20. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ow jee, ik heb een hele facebook pagina over mijn eerste hond gemaakt :)
    Dat was meer omdat het een onbekend ras is, en ik info wil doorgeven over dit ras.
    Heb sinds vorig jaar er niks meer op gezet, want ja foto's maken van een urn is ook zo wat :p

Deel Deze Pagina