Ik vindt het ook altijd irritant als mensen dit erop zetten. Eten check, drinken check, zon check. Brrrr daar wordt je niet goed van. Of dat mensen zeggen, wat zijn er toch zielige k*t mensen op de wereld zeg, en dan vragen mensen wat er gebeurd is, en dan geven ze geen antwoord.
Maar ik ben niet de enige die op FB zit, dus waarschijnlijk genoeg anderen die het wel leuk vinden hoor! Een eigen pagina voor een hond van een bijzonder ras vind ik nog wel grappig hoor, dan kunnen geinteresseerden dit gewoon volgen.. Maar ik vind het leuk om via FB vrienden te volgen en hun leven, dus als iemand dan echt alleen haar kinderen of hond plaatst, dan gaat het idee dat IK van FB heb een beetje aan mij voorbij.. Ik plaats ook foto's van mijn dochter hoor (soms te veel ben ik bang) en van mijn chihuahua, en ik plaats ook vrij veel berichten. Dus wellicht zullen er ook een paar zijn die mij totaal niet boeiend vinden, vast wel! Ik vind het dus gewoon leuk om te zien wat iemand zoal bezig houdt, en vind het dan jammer als ik bijvoorbeeld niet verder kom dan ALLEEN de ontwikkeling van haar kind. Dat dat filmpje over die pony massaal gedeeld is juich ik alleen maar toe, ook al kijk ik hier niet na en deel ik niet (maar ik deel sowieso nooit wat), maar heb het meer over echt gruwelijke filmpjes en foto's van erg zieke kindjes. Ik check meteen mijn FB bij de koffie in de ochtend, en ik kan erg verdrietig worden van dergelijke berichten. Vandaar deze personen te verwijderen na meerdere malen met zo'n foto/filmpje geconfronteerd te zijn.
Laatst zag ik van mijn nicht een bericht met een plaatje erbij, heerlijk hypocriet bah! Eerst is ze bezig dat ze tegen pesten is en dat je mensen niet moet beoordelen op uiterlijk enzovoorts enzovoorts. Gooide ze laatst erop dat ze die vrouw van 50+ met haar gouden/leren minirokje en cellulitis, rimpels en kwabben zo onsmakelijk vond en dat ze zich eens wat beter moest kleden...... Ik heb haar daar op aangesproken, haar antwoord:"dat is geen kwestie van kunnen of willen, het is een kwestie van beroepsdeformatie..." Juffie, je bent lerares, wat hebben cellulitis, rimpels en kwabben met een beroep te maken Daarbij, we mogen toch geen mensen veroordelen op basis van uiterlijk als ik je eerdere berichten moet geloven???
Ben je blij dat je mij niet als fb-vriendinnetje hebt , want ik spam heel graag foto's van mijn kindjes !!! oops i did it again ...
Heel herkenbaar, mijn lol aan facebook is misschien wel lekker mopperen en me ergeren aan anderen . Eigenlijk is het nooit goed hahaha
Ik heb smakelijk gelachen om de meeste berichten. Niet om die zwangere die haar baby niet wilt, bah. Ik vind dit wel een topper:
Mensen die achter elk berichtje een kusje of groetjes neerzetten.. Als ze nou overal maar 1 keer zouden reageren zou ik het nog kunnen begrijpen, maar tien berichtjes in vijf minuten is geen zeldzame waarneming.. Dan snap ik het niet zo goed
haha zo moet ik altijd wel glimlachen om mijn schoonmoeder, die is geen held op de computer en al helemaal niet op fb. Als er dan een familielid iets aankondigt (bv een verjaardagsfeest) dan reageert zij daar op maar dan in een nieuwe statusupdate met haar naam erachter. ik wordt eigenlijk wel een beetje moe van al die insta weather pro foto's, sommigen plaatsen er meerdere per dag, alsof de temperatuur zoveel verschilt per uur
Haha ik vind instaweather juist leuk, een foto (hopelijk vers van de pers) en info erbij deels omdat waar wij wonen we 4 seizoenen op een dag hebben, geen peil op te trekken en deels omdat ik een man heb, die het weer als een van zijn hobbies ziet en mij daarmee heeft aangestoken. Waar ik niet tegen kan, is 1 bepaald persoon, die oooveral iets op te zeggen geeft. Altijd advies, maar heel betweterig. Ik word daar heel sarcastisch van. Heftige foto's zijn puur om te shockeren, hoe meer likes hoe langer de foto blijft circuleren. Sommige foto's zijn niet eens nieuw. Ik rapporteer ze altijd. En even een GoT nerd grapje
De ergste fb update die ik voorbij heb zien komen... " Hoera! J. heeft vandaag voor het eerst op het potje geplast!" Inclusief bijbehorende foto van de plas in het potje.........
Foto's die mensen maken vanhun voeten... Ja die heb je ook... Verschrikkelijk! Ik bedoel wie is er nu geintresseerd in een paar poten die vettig zijn, en om effe tekst en uitleg te geven hoe dat komt? Erg boeiend! Kan ook zijn omdat ikeen royale voetenfobie heb maar evengoed...
Ik heb toevallig van de week een kennisje verwijdert omdat ze de hele dag door foto's van zichzelf plaatste. Foto's waarop ze heel charmant met dikke getuite lippen kusjes geeft, foto's van haar benen voeten etc etc....