Sinds kort heeft een kennis van mij op fb een nieuwe vriendin. Ze zitten regelmatig op elkaars account en zetten van die verschrikkelijke zoetsappige tekstjes neer. Dat vond ik al verschrikkelijk, maar nu zijn ze een stadium verder. Ze zetten er schattige foto´s van vriendinlief op die nog heerlijk ligt te slapen. Vriend vertelt dat ie een ontbijtje voor zijn schoonheid gaat regelen. Later zet vriendinlief er doodleuk onder hoe heerlijk en wild hun nacht was. n dat hij haar geweldig heeft laten genieten. Het was wel zweten in bed, maar zo lekker. Alsof ik zit te wachten op details van hun sek.sleven
Van die mensen die hele dagen foto's/statussen neerzetten over hoe geweeeeeeeeldig leuk hun leven wel niet is. Dan denk ik, wat zit je dan op facebook te doen?? K heb een vrouwke die dagelijks minstens 5 foto's van haar baby op fb zet. Kijk, ik ben echt heel blij voor haar dat ze een kind heeft en het is echt een schatje, maar dit vind ik een beetje overdreven. Bovendien is t ee baby en babies doen gewoon niet zo veel interessants nog Dus haar heb ik uit mn overzicht gedonderd.
o zwaar vervelend en dat zijn dat volwassen mensen die dat doen of vrouwen die zeggen lekker met mijn dinnetjes op stap o plz je bent volwassen geen puber grr zwaar irri
haha wat sommigen er al niet op zetten. Van die zwangere is natuurlijk not done, maar dat vind ik bij een lichte voorkeur hebben al...maar toen ik het las moet ik eerlijk zeggen dat mij wel even een seconde de gedachte bekroop: goh leuk dat ze een jongetje wil, want alles wat ik er altijd over lees van mensen is dat iedereen een meisje schijnt te willen en jongetjes altijd tegenvallen Maar het is alsnog belachelijk natuurlijk.
zelf iemand van fb geknikkerd waarbij het elke dag ongeveer zo ging: 7.00 bleggh geen zin om op te staan 7.05 lig nog in bed 7.15 moet echt onder de douche nu 8.00 op weg naar werk 8.15 bleggh op werk 9.00 aftellen tot het 17.00 uur is en zo dus de heeeeeele dag!
ik had laatst een vriendin die ook zo een foto plaatste dus ik zeg is de jacht op eenden ook weer geopend of heb je een klap op je lip gehad kon ze niet waarderen haha
Ik heb er ook eentje op, die elk uur er op zet wat ze aan het doen is. En het gaat ALTIJD over die vlooienbal van haar. Zo irritant. Heb haar uiteindelijke geblokkeerd, was er klaar mee.
ja dat had mijn man laatst op zijn fb ... een vriend van hem had er op gerageert en die kreeg hij dus ook te zien lekker joh smorgens bij een bak koffie blegh haha
Behoorlijk irritant dat ze om de 5 minuten aangeven wat ze gaan doen. pppfff Alsof ze zo interessant zijn. Wat ik ook verschrikkelijk en heel irritant vind is dat ik een vriend op fb heb met een hele andere kijk op de wereld. Die persoon heeft een hele sterke voorkeur voor Geert Wilders. Op zijn fb pagina staat veel haat naar Moslims. Die haat en overtuigingen deel ik absoluut niet. Ik vind dat de individu verantwoordelijk. Maar goed het is een vriend van mij en buiten dat is hij heel relax. Dus er zomaar afgooien gaat ook niet. Wel heb ik ongezouten mijn mening gegeven.
Ik heb er zo eentje die het altijd over 'ons alles Ajax' heeft... Nou, ten eerste: praat voor jezelf... en ten tweede: ik hoor hem nooit over 'ons alles Ajax' als ze hebben verloren
Ik heb een paar van die mensen die teveel onzinnige en saaie dingen/foto's op FB zetten. Die heb ik zo ingesteld dat ik alleen nog maar belangrijke updates zie. Hetzelfde geldt voor mensen die altijd klagen of medelijden en aandacht willen. Wat ik ook een beetje vreemd vind, is iemand waarbij haar dochtertje (6/7 jaar) regelmatig als een tiener poseert, met haar hoofd schuin, getuite lippen etc. En dan niet echt grappig op een kleine kinderen manier met een gekke snoet, maar meer als een zestienjarige.
volgens mij hebben wij dezelfde persoon op FB hier ook iemand die elke ochtend begint met 'hallo lieve facebook vriendjes! we mogen weer aan het werk'
mijn neef is ook zo. die is getrouwd (homo) en is héél erg van het homo-goedkeur-wetten enzo. en als er iets negatiefs int nieuws komt over homo's dan zet ie dat weer op fb met zijn commentaar. heb niks tegen homo's. verschillen niks met hetero's maar ik hoef niet altijd de mening te horen over bepaalde uitspraken van politici enzo. doe ik toch ook niet over het hetero zijn? prima dat je voor 'je volk' vecht om t maar ff zo te zeggen. maar zie élke dag wel zo'n bericht langskomen op fb
Hier nog zon voetbalfreak op fb... Post dus gerust 20/30 foto's per week van oefenwedstrijden waar die is en minstens 10 foto's per dag van zichzelf met een tekst erbij: voeg me toe op Skype! Zucht.......
mijn neef zette van de week een foto van zn zoontje neer die op t potje zat met een boekje. ik vind dat echt not done he, je kind op de 'wc' lekker op fb zetten. snapt dat echt niet. je zag niks hoor maar gewoon t feit dat iemand lekker zn ding aant doen is en dat zet jij op internet...