Leuk zgan mexx blousje! Marktplaats.nl > Zo goed als nieuw blousje van mexx. - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 Zgan mexx vestje. Marktplaats.nl > Super leuk mexx vestje/ bodywarmer. maat 68 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 Esprit broekje. Marktplaats.nl > Mooi broekje van Esprit maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Nieuw zomerjasje van name-it Marktplaats.nl > Nieuw zomerjasje van name-it. maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 En voor meer kijk bij mijn andere advertentie's!!
En ik heb ook nog een zelfgemaakte Mei Tai in de aanbieding. Ik had nog wat stofjes liggen en dacht de MT wel voor mijn beeb te gebruiken maar het is een jongetje dus ik kan weer achter de naaimachine, wie doet er een leuk bod? Bekijk bijlage 4156 Ik zal ook even een actiefoto plaatsen alleen is ie niet zo heel goed geknoopt omdat mijn dikke buik toen nog in de weg zat!
Het nieuwe jasje is verkocht en het esprit broekje ook. Hier nog een leuk pakket, met een zgan jasje maat 68 van name-it, is maar 1 keer gewassen, leuk spijkerrokje, nieuw t-shirt van name-it...etc. Alles maat 68! Doe een leuk bod! Bekijk bijlage 9004