The Green Mile American History X Pan's Labyrinth Extremely loud & Incredibly close Hou dit topic in de gaten, ben nog op zoek naar mooie films!
'Laat mij niet los' (is een boek) maar de film ervan heet officieel 'Like Dandelion Dust'. Gaat over een gelukkig gezinnetje met 1 kind, een geadopteerd zoontje. De biologische vader komt vrij uit de gevangenis en wil zijn zoon terug... Meer ga ik niet vertellen Maar een indrukwekkende film in ieder geval! En het boek ook!
ik kijk normaal altijd mijn films op movie2go, maar daar kan ik martyrs niet vinden. Heeft iemand anders een linkje waar ik deze zonder aan te melden en al die onzin gewoon kan kijken?
Todo sobre mi madre The stand En veel films die hier onder al wel staan (behalve de horor, dan slaap ik niet meer )
against their will gaat over vrouwen die in de gevangenis zitten, en daar worden ze misbruikt door de cipiers en niemand die ze geloofd en wilt horen. totdat er 1 vrouw is(ook gevangene) en zei komt vrij en die gaat dit aanvechten.. is volgends my ook een waar gebeurd verhaal..
-The mist - Pfffff dat einde, jemig! Heb lopen janken joh haha -The boy in the striped pyjama - Heb deze in de zwangerschap van mijn oudste gekeken, nou ook echt janken pfff -Grave of the Fireflies - Is een Japanse anime, nou echt enorm zielig en indrukwekkend. -Blood Diamant - Erg dat dit nog steeds gebeurd. Echt erg. -Titanic -The green mile - Hou het daarbij ook nooit droog -The human centipide 1, bah echt walgelijk -Seven - Vooral het einde, bah En vast nog wel veel meer, ik ben een filmliefhebber, dus heb er enorm veel gezien.
- The color purple - A time to kill - El laberinto del fauno (Pan's labyrinth) - The silence of the lambs
Ik kijk graag naar woII films en dan staan erg hoog bij mij; -schindlers list -Haar name was sarah (al is het boek toch echt mooier ) -The boy in the striped Pyama -Zwartboek In andere categorien; -The others (nicole kidman) - Green mile - the sixt sence
Lilja 4-ever Russisch meisje (16) ontmoet Russische jngen die haar werk in zweden aanbiedt. Te mooi om waar te zijn voor haar. En dat is het dus ook
Heb er nog een paar bedacht die ik erg indrukwekkend vond: Simon I am Sam The black balloon Pearl harbour Saving private Ryan
Ik heb er nog 1 die nog niet in het topic staat. Zo'n mooie film.. The lovely bones The Lovely Bones (2009) - IMDb Gaat over een jong meisje dat vermoord word door de buurman en nooit terug gevonden word.
Dat vond ik idd ook een mooie film, heeft bij mij ook wel indruk gemaakt! Hoop reacties trouwens, bedankt allemaal! Ik ga maar eens een lijstje maken!
net een mooie indrukwekkende film gekeken...wat een ellende hebben die mensen allemaal mee gemaakt.... Impossible..zeer zeker de moeite waard!
Heb net martyrs gekeken, pfff heftig, vooral het stuk waar ze steeds in elkaar wordt geslagen. Je voelt gewoon dat er geen hoop meer is. now is good is me ook echt bij gebleven. Sinister brrr vond hem verschrikkelijk eng Mama ook zo`n film die ik niet snel vergeet
Deze is mij ook altijd bijgebleven, volgens mij al vele jaren terug op tv gezien, was een waargebeurd verhaal volgens mij. Heb hem nog wel eens gezocht maar niet kunnen vinden. Zal nog eens zoeken