Hierdoor moest ik denken aan A beautiful mind, ook een super mooie film! The Vow vond ik ook een mooie en vrij realistische film. Tresspass is ook een spannende film, niet de meest indrukwekkende die ik ooit heb gezien maar abslouut leuk tijdverdrijf! En in de horror categorie kan ik natuurlijk Saw (1) niet vergeten, vond ik ook keigoed!
Ik heb een rijtje... -As it is in heaven -Les Intouchables, laatst gezien... Ontzettend gelachen en ontzettend ontroerd! -Memoires of a Geisha -Away from her. Over een echtpaar waarvan de vrouw gaat dementeren, heftig en prachtig! -Green mile -We were heroes, over 1e gevecht in de Vietnam oorlog. Indrukwekkend! -Killing Fields, over Cambodja.
Jullie maken me nieuwsgierig naar Martyrs. Nog een film die ik niet kan vergeten is, Last house on the left.
Haha ik ben benieuwd! Ik heb ook veel horror films gezien, mijn man nog meer en die is niet zo gauw onder de indruk. Maar door jullie verhalen ben ik erg benieuwd.
ik vind hem anders dan andere horror film. Hij is niet zozeer heel goor of spannend, maar met name bij het laatste stuk voel je gewoon de wanhoop door het scherm heen...
Legends of the fall Haar naam was Sarah Dragonfly American History X I am Sam The boy in the striped pyjamas
- armageddon - Green mile - Pearl harbour - american history x - Shutter island. - shawshenk redemption. - MY SISTERS KEEPER. echt kippenvel zo mooi! - John Q. - en eigenlijk nog veeeeel meer..
Je noemt de titels die mij ook bij zijn gebleven. Verder vul ik aan met: de milennium trillogie en dan de zweedse versie Jagten (zweedse film) gaat over een man die vals beschuldigd wordt the shawshank redemption O ja en precious!!
Een hoop die ik ook zou noemen, plus dezen: Desert flower (waargebeurd verhaal) one flew over the cucoo's nest Apocalypse Rapa Nui Nell Mysery What's eating Gilbert Grape Cider house rules Sixth sense Butterfly effect
nou niet de meest indrukwekkende film maar heb gisteren een mooie film gezien: the haunting in connecticut 2 ghosts of georgia Ondanks dat het een "horror" is een heel mooi verhaal erachter met een stukje geschiedenis (en gebaseerd op een waar verhaal) ik houd wel van films waar je over na moet denken en/of stukje verhaal zeg maar.