Gebouw in Rotterdam ingestort :(

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door KanjerB, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Manlief belde net of ik wist wat er gebeurde, omdat er heel veel ambulance en brandweerwagens voorbij reden. İk heb ff snel op het nieuws is er 2 verdiepingen van een gebouw in aanbouw van 6 verdiepingen ingestort. :( 4 slachtoffers en ze waren nog iemand aan her reanimeren. Er is verder niet veel bekend :( het gaat om een gebouw naast de bijenkorf tussen de bijenkorf en burgerking in. Wij liepen daar eergister nog rond en wilde er vandaag wat terugbrengen maar had geen zin dus ga morgen. En dan hoor je ineens zoiets :(

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    İk hoor net op het nieuws sarde 5 bouwvakkers ernstig gewond naar ziekenhuizen zijn vervoerd. En dat er nog wel stortingsgevaar is van de rest van de verdiepingen. Ze weten niet of er nog mensen onder het puin liggen. :( hoop dat het goed komt met slachtoffers!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Brrr daar krijg je het wel koud van.
    Ik krijg er wel direct een gevoel bij dat je zegt ik wilde gaan maar had geen zin, van kijk niet voor niets geweest.
    Maar dat is dan weer gek misschien voor sommige meiden hier:D
    Mvbatuhan jij begrijpt wel wat ik ermee bedoel.
    Wel akelig hoor bah.

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ja lieverd ik begrijp wat je bedoeld. İk wilde echt naar de bijenkorf en dacht ach ga morgen wel. Dan is het koopavond. En heb eergisteren pal voor het gebouw nog een gesprek gevoerd enz. Het is echt eng als ik er nu aan denk. Maar vind het zo sneu voor de gewonden :( een ooggetuige hoorde ik net op het nieuws zeggen dat hij ze zo met beton en al naar beneden zag vallen :(

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Brrrrrrrrrrr:(
    Altijd akelig zoiets bah.

6. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Kreeg er gewoon koude rillingen van toen ik het las op de Telegraaf, hoop dat de gewonden er goed vanaf komen!

7. toefje

toefje Niet meer actief

bah wat eng

8. MissT

MissT Niet meer actief

Ik zag het net op nieuws :(...
    Hopen maar dat het niet al te erg is afgelopen met die mannen.
    En ben wel benieuwd naar de oorzaak, dat zoiets kan gebeuren!

9. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

mijn man, schoonvader en zwager werkt op die bouw. Gelukkig hebben ze allemaal niets.

10. Within

Within Niet meer actief

Op nu.nl staan nu foto's .. 1 ervan zie je een zwaargewonde liggen. Misselijkmakend dat dat tegenwoordig kan

Deel Deze Pagina